تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):مؤمن، خاموشى اختيار مى‏كند تا سالم بماند و سخن مى‏گويد تا سودى ببرد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819522791




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ابراهیم زاده: هدف نخست تیم فوتبال پیکان تهران بقا در لیگ برتر است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: ابراهیم زاده: هدف نخست تیم فوتبال پیکان تهران بقا در لیگ برتر است اصفهان - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال پیکان تهران، بقا در لیگ برتر باشگاههای کشور را هدف نخست این تیم اعلام کرد.


به گزارش ایرنا، « منصور ابراهیم زاده » جمعه شب در کنفرانس خبری اظهار کرد: با توجه به شرایطی که تیم پیکان دارد، هدف نخست ما ثبات و حفظ این تیم در لیگ برتر باشگاههای کشور است.
وی افزود: در این راستا بازیکنان با تجربه ای را به خدمت گرفتیم زیرا بازیکنان باتجربه می توانند در این خصوص تیم پیکان تهران را کمک کنند.
سرمربی تیم فوتبال پیکان تهران با بیان اینکه جایگاه کنونی این تیم در لیگ برتر باشگاههای کشور واقعی نیست، افزود: هدف دیگر ما این است تا به جایگاهی که شایسته است دست یابیم.
وی با بیان اینکه جایگاه کنونی تیم های ذوب آهن اصفهان و پیکان تهران در لیگ برتر باشگاههای کشور شایسته این تیم ها نیستند، تاکید کرد: مطمئن هستم جایگاه این تیم ها در لیگ برتر فوتبال ایران در آینده ارتقا می یابد.
ابراهیم زاده، پیروزی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان در این دیدار را به دست بازیکنان ، مربیان و اندرکاران این تیم تبریک گفت و افزود: بازیکنان ما نیز در این دیدار با اجرای دستورات تاکتیکی، دو یا سه بار تیرک دروازه ذوب آهن را به لرزه درآوردند و چند موقعیت خطرناک را ایجاد کردند.
وی افزود: در عین حال، ذوب آهن به گل رسید اما ما نیز می توانستیم به گل برسیم که اینگونه نشد.
سرمربی تیم فوتبال پیکان تهران دلیل افت تیم پیکان تهران در فصل جدید لیگ برتر باشگاههای کشور را چند عامل از جمله اقناع شدن تعدادی از بازیکنان، آسیب دیدگی بازیکنان و کمبود بازیکن جایگزین و اجرا نشدن برنامه ها بیان کرد و گفت: در این دیدار یک بازیکن کلیدی را به دلیل مصدومیت از دست دادیم و مجبور شدیم از بازیکن 19 ساله در ترکیب خود استفاده کنیم.
وی با بیان اینکه به بکارگیری جوانان و پشتوانه سازی برای تیم خود اعتقاد دارم اظهارکرد: بازیکنان باتجربه نیز همکاری خوبی با بازیکنان جوان دارند و در آینده نیز سعی خواهند کرد، برای تجربه اندوزی به جوانان کمک کنند.
ابراهیم زاده درباره انتخاب نشدن خود برای هدایت تیم فوتبال ذوب آهن به رغم آنکه مسوولان این باشگاه بواسطه با وی مذاکره کرده بودند، گفت: در این خصوص از کسی گله ندارم اما تاریخ را نمی توانند محو کنند زیرا ذوب آهن با هدایت من نایب قهرمان آسیا شد و در آن زمان بسیاری از تیم های قدرتمند آسیا از جمله نماینده ازبکستان را در ازبکستان و نمایندگان عربستان را شکست داد.
وی افزود: این موفقیت ها، شانسی حاصل نشد و اکنون هرجای ایران که بروم مردم مرا به عنوان مربی ذوب آهن می شناسند زیرا ذوب آهن با من توانست به جایگاه رفیع دست یابد.
سرمربی تیم فوتبال پیکان تهران ادامه داد: هرجایی باشم سعی می کنم کار خود را با قاطعیت انجام دهم و شما دید که در این دیدار تیم ما با تیمی که در ابتدای فصل مقابل سپاهان قرار گرفت بسیار بهتر ظاهر شد.
وی درباره استقبال اندک تماشاگران از دیدارهای ذوب آهن نیز گفت: سعی می کنم در این خصوص صحبت نکنم اما این موضوع به دلایل زیادی بستگی دارد که نتیجه گرفتن، مدیریت ، حمایت و ارتباط از جمله این دلایل است.
تیم فوتبال پیکان تهران جمعه شب در هفته هشتم لیگ برتر باشگاههای کشور در ورزشگاه فولاد شهر با نتیجه یک بر صفر مغلوب ذوب آهن اصفهان شد.
پ/ 8114/ 7132


21/06/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن