تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بار خدايا! حسن و حسين را دوست بدار و دوستداران آن دو را نيز دوست بدار.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819444793




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مرفاوی: تفکری قدیمی است که بازیکن ازندادن پنالتی ناراحت شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: مرفاوی: تفکری قدیمی است که بازیکن ازندادن پنالتی ناراحت شود قم - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال صبای قم گفت: تفکری قدیمی است که بازیکنی ازندادن ضربه پنالتی به او ناراحت شود و در هیچ کجای دنیا همچنین چیزی نمی بینیم.


به گزارش ایرنا، "صمد مرفاوی" جمعه شب در نشست خبری پس از پایان دیدار تیم های صبای قم و استقلال خوزستان در پاسخ به سووالی در مورد دلیل ناراحتی ایوب کلانتری هافبک تیمش در هنگام نواخته شدن ضربه پنالتی صبای قم ابراز داشت: احمد حسن زاده پنالتی زن خوبی است اما زمانی که بازیکن شرایط روحی خوبی دارد باید او را حمایت کنیم و از این رو پنالتی را به حسن زاده دادیم.
سرمربی صبای قم بیان داشت: ایوب کلانتری نباید از این که به او پنالتی ندادیم ناراحت شود و تفکری قدیمی است که قائل شویم یک بازیکن از این که به او پنالتی ندهند ناراحت شود و هیچ کجای دنیا این چنین چیزی را نمی بینیم.
وی اظهار داشت: امروز بازی را خوب شروع کردیم و در نیمه اول بازی را تحت کنترل خود داشتیم و باید گل های بیشتری به ثمر می رساندیم.
مرفاوی بیان داشت: در نیمه دوم با نوع فوتبالی که حریف انجام می داد اشتباهاتی از بازیکنان ما در خط دفاعی رقم خورد که باعث شکست ما شد.
وی گفت: بازیکنان ما در نیمه دوم تمرکز کمتری داشتند و بازی را واگذار کردیم گرچه اگر پنالتی ما به گل تبدیل می شد جریان بازی تغییر پیدا می کرد.
مرفاوی افزود: اگر گل نزنیم تیم حریف می تواند به گل برسد و در نیمه دوم در کار تیمی دچار مشکل بودیم.
وی گفت: آمبونو آچیله و مارکو اورلیو دو بازیکن خارجی ما از آمادگی لازم برخوردارند اما آن قدر بازیکن نداریم که تفاوت زیادی مابین بازیکنی باشد.
وی ادامه داد: مارکو در تمرینات آن چه که از او می خواهیم را به درستی انجام نمی دهد و از این رو به طور ثابت از این بازیکن استفاده نمی کنیم.
دیدار تیم های صبای قم و استقلال خوزستان از چارچوب هفته هشتم مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور با نتیجه دو بر یک به سود استقلال خوزستان در ورزشگاه یادگار امام راحل قم خاتمه یافت.ک/3
7408/ 550/


21/06/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن