تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مردم را به غير از زبان خود، دعوت كنيد، تا پرهيزكارى و كوشش در عبادت و نماز و خوبى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798434657




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حضرتی: اتفاقی پیش نیاید رکودهای خوبی ثبت می‌کنیم/اعزام نشدن رهام پیروانی به کره فنی است


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران:
حضرتی: اتفاقی پیش نیاید رکودهای خوبی ثبت می‌کنیم/اعزام نشدن "رهام پیروانی" به کره فنی است
مربی تیم ملی شنای کشورمان گفت: در طول 6 ماه گذشته شناگران تمرینات خوب و سطح بالایی را پشت سر گذاشتند و روند رو به رشدی داشتند.


خشایار حضرتی مربی تیم ملی شنای کشورمان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران  اظهارداشت: روند رشد عملکرد و آمادگی ملی پوشان رضایت بخشی و ایده آل است زمان زیادی به شروع مسابقات باقی نمانده امیدواریم اتفاق خاصی نیافتد و ملی پوشان در شرایط مطلوب و ایده ال بازی‌های آسیایی شرکت کنند.

وی تصریح کرد:‌ اگر مشکلی در طول مسابقات پیش نیاید طبق پیش بینی‌های انجام شده رکور‌دهای ملی در این رقابت‌ها جابه جا خواهد شد و در یک الی دو رشته فینالیست خواهیم داشت.

وی گفت: طبق برنامه اصولی که برای تمرینات ملی پوشان درنظر گرفتیم، برنامه‌های بدنسازی شناگران در حال حاضر حذف شده و فقط آن‌ها برنامه‌های کششی را انجام می دهند، هدف ما بالا بردن سرعت ملی پوشان در رشته‌های مختلف است.

وی گفت:‌در حال حاضر تمرکزمان روی استارت‌ها، برگشت‌ها و استارت‌های تیمی است. تقریبا ملی پوشان به اوج آمادگی خود رسیده‌اند و در بهترین حالت برگشت و استارت را انجام می دهند در بخش تیمی هم اشکالات تکنیکی و استراتژی تیم برطرف شده است.

مربی تیم ملی شنا گفت:‌سطح مسابقات آسیایی اینچئون در بالاترین وضعیت است، تمامی قهرمانان کشورهای مختلف آسیا در این پیکارها حضور دارند و با توجه به این که شنا یکی از رشته‌های تعیین کننده در رده بندی نهایی ورزش کشورها محسوب می‌شود، تمامی تیم‌ها روی شنا نگاه ویژه‌ای دارند. تیم‌های کشورهای چین و ژاپن بر اساس رسیدن به سکو و کسب تعداد بیشتر مدال با یکدیگر رقابت‌های سخت و سنگین دارند. در ترکیب تیم کره "پارک" شناگر و رکورد دار 200متر کرال سینه آسیاست وی که شناگر کشور میزبان است دارای عناوین و مدال جهانی و المپیکی است به طور حتم وی در کشور خود به دنبال کسب مدال طلا است.

مربی تیم ملی شنا کشورمان در پاسخ به این سوال که حال که با یک تیم کامل به بازی‌های آسیایی اعزام می‌شویم و در مواد تیمی هم شرکت خواهیم کرد؟ گفت:‌منظور از تیم کامل در رشته شنا تیمی است با 21شناگر یا حداقل 12نفره در  صورتی که ما فقط با پنج شناگر به کره می‌رویم ولی در چنین شرایطی هم می‌توان در مسابقات تیمی برخی مواد هم شرکت کرده ملی پوشان تیم ایران در ماده‌های 50متر و100متر آزاد، 50و100متر پروانه، 50و100مترکرال پشت، 50و100و200مترقورباغه، 200متر مختلط انفرادی و4در100متر آزاد و مختلط تیمی شرکت می‌کنند.

مربی تیم ملی شنا در خصوص عدم حضور "ارهام پیروانی" رکورد دار 100متر کران پشت در ترکیب اعزامی به مسابقات آسیایی کره جنوبی اظهار داشت:‌ نخست آن که زمانیکه اسامی شناگران اعزامی به کره جنوبی رد شد، سه روز پس از آن "رهام پیروانی" درمسابقات المپیک نوجوانان نانجینگ چین موفق به رکورد زنی شد.

اختلاف رکورد رهام پیروانی با جمال چاووشی در 100متر کرال سینه 18صدم ثانیه است، اما "چاوش" در مسابقات داخل سالن آسیا 2بار رکورد مسافت کوتاه را جا به جا کرد. وی به دلیل داشتن مصدومیت خفیف نتوانست در آخرین مرحله مسابقات لیگ باشگاهی در این ماده رکورد زنی کند. این شرایط در  حالی است که جمال چاوشی در ماده‌های 100و 200متر کرال پشت وضعیت بهتری دارد و تفاوت رکوردی بسیار زیادی با "رهام پیروانی" دارد.

خشایار حضرتی تصریح کرد:‌علاوه بر دلایل فوق باید بگویم که چون "رهام" در مسابقات نانجیک حضور داشته طبیعی است که نتواند در بازی‌های آسیایی کره جنوبی عملکرد مطلوبی داشته باشد.

وی در ماده 100متر کرال پشت رکورد موفق شد رکورد ملی را جا به جا کند ولی با وجود آن که در مسابقات دبی رکورد 200متر کرال پشت را جا به  جا کرده بود ولی در المپیک اینچئون با وجود استراحتی که داشت ولی رکورد ملی خود را جا به جا نکرد.

انتهای پیام/
 







تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 47]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن