تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اى مردم همانا نمازگزار هنگام نماز با پروردگار بزرگ و بلند مرتبه اش مناجات مى كند، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820510465




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کاميابي‌نيا: وقت‌کشي نداشتيم


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: کاميابي‌نيا: وقت‌کشي نداشتيم
بازيکنان تيم فوتبال نفت گفت: 3 امتياز ديدار مقابل استقلال تفاوتي با پيروزي‌هاي ديگر نداشت.

  کمال کامیابی‌نیا پس از پیروزی 2 بر صفر نفت مقابل استقلال در خصوص اینکه آیا دروازه‌بان نفت وقت‌کشی می‌کرده، اظهار داشت: فکر نمی‌کنم چنین اتفاقی رخ داد. در یک صحنه بیرانوند با بازیکن حریف برخورد کرد و به همین دلیل روی زمین افتاد. مشکل خاصی در این زمینه نبود.

به گزارش فارس، وی ادامه داد: ما یک بر صفر پیش بودیم و استقلالی‌ها فشار می‌آوردند و بازی را کنترل می‌کردیم، بازی خوبی انجام می‌دادیم که در نهایت توانستیم 2 بر صفر پیروز شویم.

بازیکن نفت در مورد اینکه آیا برای علی منصوریان که پیش از این بازیکن استقلال بوده بازی می‌کردند، گفت: ما در همه بازی‌ها به این شکل بازی می‌کردیم، در بازی هفته گذشته هم یک بر صفر پیش بودیم که متأسفانه گل تساوی دریافت کردیم، هفته به هفته بهتر می‌شویم.

کامیابی‌نیا در مورد اینکه این 3 امتیاز متفاوت بوده خاطر نشان کرد: خیر این هم همانند سایر بازی‌ها بود، به هر حال منصوریان قبلا در استقلال بازی می‌کرده و هم اکنون در تیم نفت حضور دارد.

وی در مورد اقدامات نامتعارف برخی بازیکنان که خالکوبی انجام می‌دهند، تصریح کرد: جامعه اینگونه رفتارها را نمی‌پسندد، فکر می‌کنم اکثرا بازیکنان خارجی این کارها را می‌کنند. اگر هم ایرانی‌ها چنین کاری بکنند پوشش خود را حفظ می‌کنند، بهتر  است که این پوشش حفظ شود. 100 درصد جامعه این مسائل را نمی‌پذیرد.

وی در مورد اینکه آیا خودش خالکوبی می‌کند یا خیر، گفت: خیر من خالکوبی ندارم.


کمال الدين کاميابي نيانفت تهرانليگ برتر


1393/06/20 21:21  تعداد بازدید: 1,677





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 49]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن