تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):براى كسب بلند مرتبگى از وطن خود دور شو و سفر كن كه در مسافرت پنج فايده است: برطرف ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805127039




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حاشیه مسابقه تیم های پدیده مشهد و سپاهان اصفهان


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: حاشیه مسابقه تیم های پدیده مشهد و سپاهان اصفهان مشهد-ایرنا- تیم فوتبال پدیده مشهد عصر پنجشنبه در نخستین بازی هفته هشتم لیگ برتر فوتبال کشور در ورزشگاه ثامن الائمه (ع) این شهر به مصاف تیم فولاد سپاهان اصفهان رفت و در پایان برای نخستین بار از ابتدای این لیگ تن به شکست داد و یک بر صفر بازی را به حریف واگذار کرد.


به گزارش خبرنگار ورزشی ایرنا در این مسابقه که با حضور حدود بیش از 25 هزار تماشاگر برگزار شد، تیم سپاهان اصفهان توانست در دقایق نخست نیمه دوم با یک بازی هجومی در دقیقه 53 توسط "محمدرضا خلعتبری" به تک گل پیروزمندانه خود در این مسابقه دست یابد و این بازیکن با بهره گیری از توپ ارسالی از جناح راست توانست با ضربه سر دروازه تیم پدیده مشهد را باز کند.
تیم پدیده مشهد که برای نخستین بار به لیگ برتر فوتبال راه یافته و از ابتدای این لیگ تاکنون هیچ گونه شکستی را تجربه نکرده بود با 13 امتیاز در رده سوم این لیگ قرار داشت، در مقابل تیم فوتبال سپاهان اصفهان که با 14 امتیاز در رده چهارم لیگ برتر قرار داشت، تن به شکست داد.
تیم فوتبال فولاد سپاهان اصفهان که سابقه قهرمانی در دوره های نهم و دهم و یازدهم لیگ برتر فوتبال کشور و دو بار حضور در رقابتهای جام باشگاههای آسیا و جهان را داراست، در نیمه نخست این بازی، بازی پایاپایی با تیم پدیده مشهد انجام داد و بعد از به ثمر رسیدن گل سپاهان، چند مرتبه دروازه های این تیم توسط "رضا عنایتی" و "یونس شاکری" تهدید شد ولی نتیجه ای برای تنها نماینده استان خراسان رضوی در لیگ برتر به دنبال نداشت.
این پیروزی تیم فوتبال سپاهان اصفهان در شرایطی رقم خورد که بعد از برکناری "زلاتکو کرانچار" سرمربی کراوت این تیم با مربی گری "حسین فرکی" در این مسابقه حضور یافته بودند.
ورزشگاه ثامن الائمه (ع) طی سنوات گذشته و از ابتدای لیگ برتر فوتبال چنین حضور تماشاگری را به خاطر ندارد و حضور پر شور تماشاگران حال و هوای خاصی به ورزشگاه داده بود و از مجموع بیش از 25 هزار تماشاگر حدود دو هزار نفر را هواداران تیم سپاهان تشکیل می دادند.
داوری این دیدار "بابک وسیله بر" بر عهده داشت و "رحیم شاهین" و "حمیدرضا کنعانی" وی را در این قضاوت یاری می دادند.
تیم فوتبال پدیده مشهد در این دیدار با ترکیب "مجتبی روشنگر"، "محمدنژادمهدی"، "ایگور پراهیچ"، "میلان یووانوویچ"، "رضا ناصحی"، "زوران کنزاوویچ"، "مسعود نظرزاده"، "عباس محمدرضایی"، "میلاد غریبی"، "رضا عنایتی" و "یونس شاکری" در این بازی حضور یافته بود.
تیم فوتبال فولاد سپاهان اصفهان هم با ترکیب "شهاب گردان"، "هادی عقیلی"، عبدالله کرمی"، "شجاع خلیل زاده"، "احسان حاج صفی"، "وریا غفوری"، "رسول نویدکیا"، "حسین پاپی"، "محرم نویدکیا"، "لوسیانو پریرا"، "محمدرضا خلعتبری" در مسابقه فوق شرکت کرده بود.
تیم فوتبال پدیده مشهد مثل همیشه با پاس های کوتاه نبض بازی را در دست گرفت و صاحب موقعیت هایی شد ولی تیم سپاهان اصفهان در نیمه دوم با ورود "محرم نویدکیا" صاحب موقعیت شد و در نهایت به گل دست یافت و بعد از این گل لایه های دفاعی را افزایش داد و به حفظ آن پرداخت و در نهایت با همان یک گل برتری از زمین بیرون آمدند.
تیم فوتبال سپاهان با این پیروزی چهارمین برد خود را در لیگ به دست آورد و این برد حاشیه امنیتی را برای حسین فرکی مربی جدید سپاهان ایجاد خواهد کرد تا تیم خود را با شرایط بهتر راهی مسابقات بعدی کند.
مسوول برگزاری مسابقه در ابتدای این بازی مانع از گزارش زنده گزارشگر صدا و سیمای خراسان رضوی که همانند سایر بازی ها در صدد اعلام بازیکنان شرکت کننده در بازی را داشت، کرد.
"علیرضا مرزبان" در مدت برگزاری مسابقه چند مرتبه به داوران و از جمله داور چهارم مسابقه اعتراض کرد.
هواداران تیم فوتبال پدیده و اصفهان در تمام مدت بازی و از جمله بعد از به ثمر رسیدن گل نخست تیم سپاهان به طور یکسره تیمهای ود را تشویق می کردند.
در جریان نیمه نخست بازی درگیری بین تماشاگران تیمهای پدیده مشهد و سپاهان ایجاد شد که با مداخله نیروی انتظامی خاتمه یافت.
تعداد زیادی از هواداران و تماشاگران مشهدی از حدود دو ساعت قبل از آغاز بازی با حضور در میدان آزادی و چند مکان از پیش تعیین شده در انتظار اتوبوس و سایر وسائل ایاب و ذهاب پیش بینی شده برای انتقال خود به ورزشگاه ثامن الائمه (ع) بودند و جمع کثیری هم با وسائل نقلیه خود به سمت مکان برگزاری مسابقه حرکت کردند و در طول مسیر ورزشگاه پرچمهای تبلیغاتی تیم پدیده به فروش می رسید.ک/4
7490/522


20/06/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن