تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هیچ ثروتی چون عقل و هیچ فقری چون جهل و هیچ میراثی چون ادب و هیچ پشتیبانی چون مشورت نخ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798767104




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دردسر یک عکس برای چهره مشهور |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: دردسر یک عکس برای چهره مشهور
کد خبر: ۴۳۳۷۱۹
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۰ - 11 September 2014


صعود تیم ملی والیبال ایران به مرحله دوم مسابقات جهانی و کسب نخستین پیروزی در این مرحله، مثبت اعلام شدن دوپینگ یک بازیکن لیگ برتری، برکناری سرمربیان سپاهان و پرسپولیس، دردسرهای یک عکس فتوشاپی برای بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال ایران و اعلام اسامی 10 بازیکن دیگر که کارت خدمتشان باطل شده است از مهمترین اتفاقات هفت روز گذشته ورزش ایران بوده است.


به گزارش مهر، در هفت روز گذشته اتفاقات ریز و درشتی در ورزش ایران رخ داد که بدون شک همه این اتفاقات روز چهارشنبه تحت تاثیر برکناری علی دایی از سرمربیگری پرسپولیس قرار گرفت. علی دایی در حالی از سوی هیات مدیره پرسپولیس برکنار شد که علیرضا رحیمی مدیرعامل باشگاه مخالف این تصمیم بود و به همین خاطر وی هم با سمت مدیرعاملی خداحافظی کرد. با این حال ورزش ایران اتفاقات دیگری هم داشت که در زیر نگاه مختصری به بخشی از این اتفاقات داریم:


شکست ناباورانه تیم ملی والیبال مقابل فرانسه
تیم ملی والیبال ایران که توانسته بود تیم‌های ایتالیا و آمریکا را در مرحله گروهی مسابقات جهانی شکست بدهد، در سومین دیدار خود برابر فرانسه تن به شکست داد تا باعث تعجب همه شود. این شکست در مرحله مقدماتی مسابقات جهانی رقم خورد.


دوپینگ یک بازیکن فوتبال مثبت اعلام شد
احمد هاشمیان رئیس کمیته پزشکی فدراسیون نتایح 35 نمونه تست کنترل دوپینگ فوتبال را اعلام کرد و گفت: تنها یک مورد از نمونه‌ها مثبت اعلام شد که مراحل مقدماتی رسیدگی به این موضوع و بازیکن متخلف انجام شده است.


باخت پرسپولیس در هفته هفتم و برد استقلال
در هفته هفتم لیگ برتر فوتبال ایران تمام اتفاقات به سود استقلال و تراکتورسازی رقم خورد. استقلال توانست با پیروزی برابر نفت مسجد سلیمان به صدرنشینی خود در جدول ادامه بدهد. تراکتورسازی در حالی مقابل پرسپولیس قرار گرفته بود که ابتدا از حریفش عقب افتاد ولی در نهایت توانست با نتیجه 3 بر یک پرسپولیس را شکست بدهد و به دنبال استقلال در رده دوم جدول قرار بگیرد. شکست پرسپولیس در این هفته سرچشمه تغییرات اساسی در باشگاه بود که به برکناری دایی و رحیمی منجر شد.


برد والیبال مقابل پورتوریکو و بلژیک و صعود به مرحله دوم جهانی
تیم ملی والیبال ایران در دو دیدار آخر خود در مسابقات جهانی برابر تیم‌های بلژیک و پورتوریکو به ترتیب با نتایج 3 بر یک و 3 بر صفر به برتری رسید تا با خیالی راحت به مرحله دوم این رقابت‌ها صعود کند. ایران در مرحله دوم امروز پنجشنبه به مصاف آرژانتین خواهد رفت.


اعلام اسامی 10 بازیکن که کارتشان باطل شد
علیرضا ابراهیمی، علی پورخسروانی، سینا عشوری، مهدی محمدزاده، مهرآزما، آرمان شهداد نژاد، حامد زمانی، مهربان عیسی پوران، رضا طاهری و فرهاد سالاری پور 10 بازیکنی هستند که کارت پایان خدمت آنها از سوی سازمان نظام وظیفه ابطال شده است. پیش از این هم اعلام شده بود کارت پایان خدمت سعید حلافی و بختیار رحمانی ابطال شده و این بازیکنان هم باید به خدمت سربازی بروند.


ملی پوش مازندرانی در فهرست شکارچیان غیر مجاز!
سید محمود هادیان سخنگوی روابط عمومی سازمان محیط زیست مازندران با بیان اینکه یکی از فوتبالیست‌های ملی‌پوش مازندرانی در لیست شکارچیان غیرمجاز استان قرار دارد، اظهار داشت: این فوتبالیست به همراه یکی از دوستانش با محیط‌بانان یگان حفاظت محیط زیست شهرستان رامسر درگیر و با نشانه رفتن به سمت محیط‌‌بانان از محل متواری شد. گفته می‌شود این بازیکن محمدرضا خلعتبری بوده که البته خلعتبری این موضوع را تکذیب کرد.


نایب قهرمانی کشتی آزاد ایران در مسابقات جهانی ازبکستان
تیم ملی کشتی آزاد ایران در شرایطی به عنوان نایب قهرمانی جهان دست پیدا کرد که در دوره گذشته عنوان قهرمانی را به خود اختصاص داده بود. شاگردان رسول خادم در این دوره که در ازبکستان برگزار شد، سه فینالیست داشتند اما هیچکدام از این کشتی گیران نتوانستند به مدال طلا دست پیدا کنند تا ایران با کسب سه مدال نقره و دو برنز به عنوان نایب قهرمانی جهان دست پیدا کند.


صعود تیم فوتبال نوجونان ایران با شکست عربستان
در ادامه مسابقات فوتبال قهرمانی نوجوانان (زیر 16 سال) آسیا تیم‌ فوتبال ایران موفق شد برابر عربستان با نتیجه 2 بر یک به برتری برسد تا شاگردان قنبرپور با عنوان تیم برتر گروه D راهی مرحله حذفی این مسابقات شود. نوجوانان پیش از این موفق شده بودند با نتیجه 3 بر 2 تیم قطر را شکست بدهند.


پایان کار بسکتبال با شکست برابر فرانسه
تیم ملی بسکتبال ایران در آخرین دیدار خود در مسابقات جام جهانی اسپانیا مقابل تیم فرانسه هم شکست خورد. به این ترتیب ایران با کسب 6 امتیاز بعد از تیم‌های اسپانیا، برزیل، فرانسه و صربستان در رده پنجم جدول گروه اول قرار گرفت و به کارش در این مسابقات پایان داد.


تهدید باشگاه استقلال از سوی فتح الله زاده
علی فتح الله زاده مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال با بیان اینکه حساب‌هایش در این باشگاه کاملا شفاف است و صورت‌های مالی آن را در اختیار وزارت ورزش و جوانان قرارداده گفت: اگر آقایان یکبار دیگر مسائل مالی باشگاه استقلال را مطرح کنند از وزارت ورزش اجازه می‌گیرم و همه صورتحساب‌های مالی باشگاه که برخی از آنها محرمانه نیز هست را منتشر می‌کنم.


شوک زرد فرکی به لیگ
حسین فرکی سرمربی فصل گذشته تیم فولاد خوزستان که روز سه شنبه راهی اصفهان شده بود، پس از انجام مذاکرات نهایی با مسئولان باشگاه سپاهان، به عنوان سرمربی جدید این تیم جانشین زلاتکو کرانچار شد. کرانچار به دلیل اختلاف با مسئولان باشگاه از سرمربیگری سپاهان کنار رفته بود. به این ترتیب شوک بزرگ در پایان هفته هفتم لیگ برتر ابتدا به باشگاه سپاهان وارد شد.


بازیکن عراقی ایران را ترک کرد
علا عبدالزهرا بازیکن عراقی تیم تراکتورسازی تبریز بعد از هفت هفته از مسابقات لیگ برتر به خاطر نارضایتی از شرایط اسکان و بازی کردنش در تیم تراکتورسازی، در نهایت قراردادش را با این تیم فسخ کرد تا جزو اولین بازیکنان جداشده از لیگ برتر باشد.


دردسرهای هاشمیان و یک عکس فتوشاپ
انتشار عکس وحید هاشمیان در حال قلیان کشیدن در سایت‌های خبری جنجال زیادی بر پا کرد. هاشمیان با بیان اینکه این عکس فتوشاپ شده است، انتشار این عکس را بعد از حضورش در تمرینات بایرن مونیخ عجیب و مشکوک دانست.


زلزله 9 ریشتری در پرسپولیس
شایعات و گمانه زنی‌ها در باشگاه پرسپولیس سرانجام روز چهارشنبه محقق شد. حمید سیاسی رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در گفتگو با خبرنگار مهر برکناری علی دایی را تایید کرد و گفت که حمید درخشان تیم را تحویل می‌گیرد. برکناری دایی با مخالفت علیرضا رحیمی مدیرعامل باشگاه همراه بود ولی اختلافات مدیرعامل و اعضای هیات مدیره آنقدر زیاد بود که چند ساعت بعد از برکناری دایی، رحیمی هم از مدیریت باشگاه خداحافظی کند. به این ترتیب حمید درخشان و بهروز منتقمی به ترتیب جایگزین علی دایی و علیرضا رحیمی در  پرسپولیس شدند.


نخستین پیروزی والیبال ایران در مرحله دوم
تیم ملی والیبال ایران که به مرحله دوم مسابقات جهانی در لهستان راه یافته بود، بامداد پنجشنبه در اولین دیدار خود در این مرحله به مصاف تیم ملی استرالیا رفت و با پیروزی 3 بر یک زمین را ترک کرد تا به اولین سه امتیاز با ارزش این مرحله دست پیدا کند.












این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 74]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن