تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):همه خوبى‏ها و بدى‏ها در مقابل توست و هرگز خوبى و بدى واقعى را جز در آخرت نمى‏بينى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820962829




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قهرمان شنا کشور: ورزش شنا در البرز به حمایت مسوولان نیاز دارد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: قهرمان شنا کشور: ورزش شنا در البرز به حمایت مسوولان نیاز دارد کرج-ایرنا- قهرمان شنا کشور و عضو تیم ملی نوجوانان با بیان اینکه هیچ رشته ورزشی بدون بسترسازی و امکانات نمی تواند قهرمان پرور شود، گفت: برای برخورداری استان البرز از ورزشکاران موفق در عرصه شنا، به حمایت مسوولان نیاز داریم.


"امیرمحمد عزیزی مقدم" روز پنج شنبه با حضور در خبرگزاری جمهوری اسلامی استان البرز، اظهار کرد: اگر چه تاکنون برخی نوجوانان و جوانان البرزی توانسته اند در عرصه شنا موفق عمل کنند، ولی امکانات لازم برای رشد و بالندگی بیشتر آنان فراهم نیست.
این عضو تیم ملی که امسال 9 مدال کشوری کسب کرده است ، ادامه داد: برنامه ریزی، مدیریت و ساماندهی به همراه تأمین امکانات می تواند کمک شایانی به موفقیت تمامی رشته های ورزشی از جمله شنا کند.
عزیزی مقدم که اکنون 13 سال سن دارد، تاکنون حدود یکصد مدال رنگارنگ استانی، منطقه ای و کشوری کسب کرده است و یکی از افتخار آفرینان استان البرز در عرصه ورزش محسوب می شود.
وی گفت: تاکنون با کمترین حمایت از سوی مسوولان توانسته ام در این عرصه موفقیت کسب کنم.
این شناگر کرجی بهمن سال 92 در مسابقات قهرمانی کشور، به عنوان قهرمان قهرمانان دست یافت و در این سال 10 مدال شامل هفت طلا و سه نقره کشوری برای استان البرز به ارمغان آورد.
امسال نیز 9 مدال کشوری شامل چهار طلا، سه نقره و یک برنز کسب کرده است.
عزیزی مقدم که متولد مرداد 1380 در کرج است، از هفت سالگی وارد رشته ورزشی شنا شده است. وی این رشته را از سال 1388 به صورت حرفه ای ادامه داده و اولین مدال استانی خود را در سال 88 و نخستین مدال کشوری را در سال 90 کسب کرده است.
کمبود استخر برای ورزشکاران قهرمان استان البرز از دغدغه های این قهرمان نوجوان البرزی و عضو تیم ملی است که از سال 90 در عضویت تیم ملی نوجوانان در رشته شنا قرار دارد و تاکنون دو رکورد ملی به نام خود ثبت کرده است.
امیر محمد در پایان از پدر و مادر خود به عنوان حامی و مشوق و همچنین مربیان خود "حشمت اله اجاق" و "سید محمد رضا نجفی" تشکر و قدردانی کرد.
او که مهرماه امسال وارد پایه دوم متوسطه نظام جدید می شود، یکی از دانش آموزان برتر علمی و نمونه استان البرز است و آرزو دارد در آینده در رشته مهندسی رایانه ادامه تحصیل دهد.
ک/3**7410/ 691**9126


20/06/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن