تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):اگر اراده قوى باشد، هيچ بدنى براى انجام دادن كار، ناتوان نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804457279




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آقای سیاسی؛ پرسپولیس ارثیه شما نیست!


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
آقای سیاسی؛ پرسپولیس ارثیه شما نیست!




بعد از اتفاقاقت جنجالی بالاخره علی دایی سرمربی پرسپولیس توسط حمیدرضا سیاسی رئیس هیئت مدیره این تیم برکنار شد و حمید درخشان به عنوان جایگزین دایی نام گرفت.





طرفداری: پس از کش و قوس های فراوان امروز علی دایی سرمربی پرسپولیس از هدایت این تیم برکنار و حمید درخشان پیشکسوت سال های دور پرسپولیس به عنوان جایگزین وی انتخاب شد.

برکناری دایی و رحیمی توسط حمیدرضا سیاسی رئیس هیئت مدیره این تیم، می‌تواند ضربه بزرگی را به پیکره پرسپولیس  وارد کند. وی معتقد بود دایی نتایج بدی کسب کرده است اما ایشان که فوتبالی هم نیستند شاید ندیدند سال گذشته علی دایی فاصله چندانی با قهرمانی نداشت ولی اشتباه بد نیلسون در مقابل راه آهن مانع از قهرمانی پرسپولیس شد. سیاسی با اخراج دایی فقط بر روی اشتباهات خود سرپوش گذاشت زیرا وی نتوانست از اسپانسر تیم پولی را دریافت کند تا بازیکنان خوبی مثل خلعتبری، حسینی، پولادی، مسلمان و میلاد غریبی در این تیم ماندگار شوند.

اوضاع مالی بد پرسپولیس به شکلی بود که این تیم حتی نتوانست جایگزین های مناسبی برای خلعتبری، مسلمان و غریبی در خط حمله پیدا کند، دایی مهره های اصلی خود را از دست داده است و مدیریت باشگاه نتوانست جایگزین خوبی برای آن ها پیدا کند و همچنین تعداد زیادی از بازیکنان اصلی این تیم دچار مصدومیت و محرومیت طولانی مدت شدند، پس طبیعی بود پرسپولیس وارد بحران شود.

حمیدرضا سیاسی قبل از اینکه  دایی را اخراج کند می توانست به پرسپولیس فصل قبل فکر کند، که چطور فقط چند لحظه با قهرمانی فاصله نداشت؟ و چطور امسال دچار بحران و آشفتگی شده است؟ فکر کردن به این سوال ها فقط یک نتیجه دارد آن هم ضعف بزرگ هیئت مدیره تیم است، در مورد بحث مالی که نتوانست خواسته بازیکنان تاثیر گذار پرسپولیس را برآورده کند، شاید سیاسی به این سوال ها فکر کرده است و می داند عامل اصلی ایران بحراش خودش می باشد و فقط می خواهد  با مقصر جلوه دادن علی دایی خود را تبرئه کند.

جالب اینجاست که پس از اخراج دایی، پول به باشگاه رسید و بازیکنان شارژ مالی شدند!

جناب آقای گودرزی و خادم شما که قصد حمایت از رحیمی را نداشتید چرا وی را به عنوان مدیرعامل تیم انخاب کردید؟ تمام این جنجال ها اتفاقی بود و هیچ برنامه ریزی برای جلوگیری از این حوادث نشده بود؟

چطور می شود یک فرد غیر فوتبالی مانند حمیدرضا سیاسی، علی دایی بهترین فوتبالیست تاریخ ایران و علیرضا رحیمی یکی از بهترین مدیران ورزشی را با قدرت به گوشه رینگ قرار دهد و هربلایی سر آن ها بخواهد بیاورد؟

آقای سیاسی این تیم پرسپولیس است. محبوب ترین تیم ایران. نه تیم محله تان است و ارثیه شخصی که هر بلایی بخواهید سر آن بیاورید، پرسپولیس متعلق به 30 میلیون هوادار می باشد که با این تیم زندگی می کنند و در روز های خوش این تیم خوشحال و در روزهای سخت پرسپولیس عذاب می کشند.

شما که می گوید دایی را به خاطر هواداران اخراج کردید چرا به دنبال مربی بهتری نسبت به دایی نرفتید؟ با وجود گزینه های خوبی مثل افشین قطبی، زلاتکو کرانچار و حسین فرکی چگونه حمید درخشان به عنوان سرمربی انتخاب شد؟ تمام این ها سوال های نامفهومی است که در ذهن خیلی ها ایجاد شده و فقط جواب آن ها را رئیس هیئت مدیره پرسپولیس می داند.انتخاب افشین قطبی می توانست سیاسی را به شدت محبوب هواداران سرخپوشان کند زیرا آن ها قطبی را در سال های اخیر بیش از هر مربی دیگری دوست داشته اند اما فردی که در کمال تعجب در یک کودتا مدیرعامل تیم را کنار زد حمید درخشان کسی که سال هاست متخصص بردن تیم ها به دسته یک می باشد را انتخاب کرد. شایدآقای سیاسی دسته یک را بیشتر دوست دارد و می خواهد همراه درخشان به آن جا کوچ کند!

حمید درخشان

حمید درخشان پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس طی 4 سال هدایت تیم های پیکان، شاهین بوشهر، شهرداری تبریز و داماش گیلان را بر عهده داشت، هیچکدام از این تیم نتوانست با وی به نتایج خوبی دست یابد و همیشه در انتهای جدول قرار داشتند، هر 4 تیم به دسته یک سقوط کردند و سال های بدی را بعد از مربی گری درخشان داشته اند، داماش گیلان در زمان مربی گیری درخشان به دسته پایین تر سقوط نکرد اما حاشیه هایی که این مربی از خود به جای گذاشت بدون شک عامل اصلی سقوط این بود.

جالب است بدانید وی پس از بازی پرسپولیس و پدیده اعلام کرد باید از دایی حمایت شود و به او فرصت داد، اما حال خود درخشان جای دایی را گرفته و باعث نارضایتی هواداران و بحران وحشتناک در پرسپولیس شده است، زیرا هواداران این تیم نمی گویند چرا دایی برکنار شد، می گویند چرا درخشان انتخاب شد؟!

حرمت شکنی ها

درست است علی دایی مربی بزرگی نیست و جای نقد زیادی دارد اما این برخورد توسط یک فرد غیر فوتبالی کاملا اشتباه و دور از ذهن بود. علی دایی اسطوره و افتخار پرسپولیس است و هیچ وجه لایق این برخورد نبود، وقتی یک فرد غیر فوتبالی همه کاره تیم شود اتفاقی غیر از این رخ نمی دهد. این مدیر غیر فوتبالی چه می داند اسطوره کیست، افتخار چیست، وی حتی نمی داند آقای گل فوتبال ملی چه کسی است که به خود اجازه می دهد با دایی هر گونه رفتاری داشته باشد.

فرق یک مدیر فوتبالی مثل رحیمی با سیاسی این است که رحیمی تا آخرین لحظه حرمت دایی را نگه می دارد و به وی به عنوان افتخار پرسپولیس احترام می گذارد و او را مورد حمایت خود قرار می دهد. حتی علی پروین که مشکلات زیادی را با دایی داشت تا آخرین لحظه پشت دایی را خالی نکرد و از او حمایت کرد زیرا می دانست علی دایی غرور پرسپولیس است و نباید غرور پرسپولیس شکسته شود. پروین در آخرین حمایت خود از دایی گفت:" شاید من و دایی گوشت هم را بخوریم اما استخوان هم را دور نمی اندازیم."

امروز حتی حرمت مدیریت هم با کنار رفتن علیرضا رحیمی شکسته شد، و این اتفاقات مدیران باشگاه های فوتبال ایران را به راهی می برد که فکر باشگاه ها نباشند و منافع شخصی خود را در نظر گیرند.

بدون شک این بی احترامی ها به اسطوره ها و مدیران در ایران رخ می دهد.

اوضاع کنونی پرسپولیس

بعد از کودتای حمیدرضا سیاسی پرسپولیس وارد شوک عجیبی شد، و هواداران این تیم بسیار از این تصمیم عصبی و ناراحت هستند. پرسپولیس سخت ترین شرایط در دهه اخیر دارد، آوردن مربی مثل درخشان مانند یک برگشت به عقب برای سرخپوشان می باشد و این تیم را دچار مشکل می کند، حتی بدتر از دورانی حمید استیلی در پرسپولیس پشت سر گذاشت.

دیگر اوضاع پرسپولیس از قصه خوردن گذشته، مدت زیادی است قدرت این تیم گرفته شده و توان هیچ واکنشی را ندارد. اتفاقی که امروز برای علی دایی و رحیمی افتاد کاملا خنده دار و غم انگیز است که با خنده ای تمسخر آمیز باید از آن گذشت.

حال باید دید با رفتن فرد بزرگی مانند دایی، مدیر ورزشی کار بلدی مثل علیرضا رحیمی و ماندن فردی که کارش ساخت و ساز ساختمان است! چه اتفاقی برای پرسپولیس خواهد افتاد.






تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۸:۳۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن