تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 12 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هيچ كس جز با اجراى حدود و احكام خدا خوشبخت نمى‏شود و جز با ضايع كردن آن بدبخت نمى‏...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799118623




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مرفاوي: نمي‌دانم چرا دستيارانم در تمرين نيستند


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: مرفاوي: نمي‌دانم چرا دستيارانم در تمرين نيستند
سرمربي تيم فوتبال صباي قم همچنان مشکلاتي که در تيمش دارد عنوان نمي کند و مي گويد: همه مسائل در جلسه اي که با رئيس هيئت مديره و مديرعامل داشته برطرف شده است.

به گزارش "ورزش سه"، صمد مرفاوی برای دومین روز متوالی پس از استعفای اخیرش از سرمربی گری تیم فوتبال صبا در ورزشگاه هلال احمر قم حاضر شد و تیمش را تمرین داد تا نشان دهد مشکلاتی که پیش تر عنوان کرده بود، برطرف شده است.

وی درخصوص غیبت سه روزه اش در تمرینات صبا به "ورزش سه" گفت: ما تعطیلی نداشتیم و آن یک روز تمرین نکردن طبق برنامه بود. جمعه بازی داشتیم و شنبه ریکاروی کردیم. باتوجه به فشردگی مسابقات در هفته های اخیر، یک روز تمرین را تعطیل کردیم. از قبل برنامه ریزی داشتیم که یکشنبه استراحت کنیم و دیدید که دوشنبه نیز تمرینات را آغاز کردیم. هیچ وقفه ای در کارمان وجود نداشته است. بنده نیز فقط در تمرین روز دوشنبه حاضر نبودم که آن روز هم تیم تمرین کرد.

سرمربی تیم فوتبال صبای قم با بیان اینکه بازی سختی با استقلال خوزستان خواهیم داشت عنوان کرد: آن ها تیم جوانی هستند، خیلی خوب فوتبال بازی می کنند و شرایط تیمی خوبی دارند. استقلال خوزستان باتوجه به وضعیتی که در جدول دارد می آید که در قم بازی خوبی ارائه کند و امتیاز بگیرد، پس بنابراین مسابقه سختی داریم ولی ما نیز باتوجه به اینکه می خواهیم وضعیت مان را در جدول بهبود بخشیم تلاش می کنیم سه امتیاز کامل را از این دیدار به دست آوریم.
مرفاوی درمورد هشت گلی که تیمش در سه بازی اخیر دریافت کرده است اظهار داشت: بالاخره همه تیم ها گل می خورند و نمی شود گل نخورند. ما نیز سعی کردیم این مشکلات را برطرف کنیم. مشکل دفاعی در همه تیم ها وجود دارد و تلاش داریم دفاع تیمی و فردی خوبی داشته باشیم تا اشتباهاتمان را به حداقل برسانیم.
وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چرا پیروز قربانی تلاشی در تمرینات ندارد و در لیست هجده نفره بازی قبل قرار نگرفته است تاکید داشت: من باتوجه به تمرینات نفراتم را انتخاب می کنم و وقتی خودتان در تمرینات عملکردش را می بینید چرا از من می پرسید؟ وقتی بازیکن تیمم خوب باشد مطمئن باشید ابتدا در هجده نفر و بعد در ترکیب اصلی قرار می گیرد ولی وقتی بازیکنی آن انگیزه و شادابی را نداشته باشد طبیعی است که هر سرمربی او را در لیست نفرات تیمش قرار نمی دهد. این را نیز ما تشخیص داده و تصمیم گیری می کنیم.

سرمربی تیم فوتبال صبا در رابطه با علت عدم حضور دستیاران قمی اش در دو تمرین اخیر صبا ابراز کرد: من نمی دانم. شما بروید بپرسید چرا نیامدند؟ ما نگفتیم کسی نیاید. ما بعد از جلسه ای که داشتیم به تمرین آمدیم و حضور همه افراد تیم نیز الزامی بود ولی حالا چرا غیبت شده است نمی دانم!

مرفاوی با بیان اینکه مشکلات مالی چندین سال است گریبان گیر صبا می باشد، افزود: مشکل اصلی بنده مالی نبود. باید جلسه ای با مسئولان باشگاه برگزار می کردیم تا مسائلی که وجود دارد عنوان کنیم و خوشبختانه در نشستی که با هیئت مدیره محترم و مدیرعامل داشتیم مشکلات برطرف شد و چیز خاصی نبود. یک مسئله خانوادگی بود که خودمان حل کردیم و در سطح اول دنیا نیز چنین چیزهایی وجود دارد.

"در لحظه ثبت قرارداد شما می دانستید تیم در قم تمرین می کند؛ پس چرا علت استعفا را مسیر تهران - قم عنوان کردید؟" وی پاسخ داد: یکی از مسائلی که از اول داشتم این بود که برم و بیایم. این شرایط را می دانستم. وقتی به شما می گویم نمی توانم مسائل درون تیمم را عنوان کنم باید از خود بگویم و از شخصی نگویم. بحث رفت و آمد را پیش آوردم و گفتم این مشکل وجود دارد ولی کسی را به چیز خاصی متهم نکردم. از خود گفتم و از شخصی نه. منتظر بودیم مشکلات برطرف شود که خوشبختانه انجام شد.


صمد مرفاوي (سرمربي)صباي قمليگ برتر


1393/06/20 10:29  تعداد بازدید: 5,751





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن