تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):كسى كه بهره‏اى از دانش ندارد معنا ندارد كه ديگران او را سعادتمند بدانند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821163469




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

محوريت کار در نظام سلامت کشور، تحرک است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۹ شهريور ۱۳۹۳ (۱۹:۳۴ب.ظ)
شهريان، معاون وزارت ورزش: محوريت کار در نظام سلامت کشور، تحرک است محوريت کار در نظام سلامت کشور، تحرک بوده و بايد در سطح جامعه گسترش يابد.
به گزارش خبرگزاري موج، رباب شهريان پيش از ظهر امروز در نشست ساليانه نائب رئيسان بانوان هيئت‌هاي ورزشي روستايي و بازي‌هاي بومي و محلي استان‌هاي سراسر کشور گفت: نقش و جايگاهي که ورزش همگاني در سياست ورزش و جوانان کشور دارد بسيار ارزشمند است.
وي با بيان اينکه ورزش همگاني از مهم‌ترين شاخص‌هاي ورزش کشور بوده و از اهميت خاصي برخوردار است، افزود: محوريت کار در نظام سلامت کشور، تحرک بوده و بايد در سطح جامعه گسترش يابد.
معاون ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان کشور با اشاره به اينکه در زمان کنوني 28 درصد مردم جامعه از افراد روستايي هستند، خاطرنشان کرد: مردم روستاها علاقه‌مندي خاصي به رشته‌هاي ورزش محلي و بومي دارند.
شهريان با بيان اينکه بايد به ورزش‌هاي بومي و منطقه‌اي نگاه ملي داشت، تصريح کرد: هرجاي کشور که بازي و ورزش محلي وجود دارد، بايد ديده شود و در ديگر نقاط کشور نيز معرفي شود.
وي افزود: چالش‌هايي در رشته‌هاي ورزشي روستايي و محلي وجود دارد، که براي گسترش اين ورزش‌ها بايد همه دستگاه‌ها با يکديگر تعامل داشته باشند و براي اين بخش بايد اعتبارات خاصي درنظر گرفته شود.
معاون ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان کشور با تاکيد براينکه بايد اختيارات اين فدراسيون افزايش يابد، افزود: لايحه "افزايش اختيارات بانوان در رسيدگي به امور ورزشي" و اصلاح اساس‌نامه فدراسيون‌هاي ورزشي در در وزارت ورزش وجوانان تدوين شده که براي تصويب به هيئت وزيران ارائه مي‌شود.
شهريان ادامه داد: بانوان بايد در شاکله‌هاي تصميم‌گيري و تصميم‌سازي در ورزش بانوان نقش مستقيم داشته باشند، و اين ديدگاه نشأت گرفته از بيانات مقام معظم رهبري است و بايد براي ارائه الگوي بانوي موفق اسلامي به ديگر جوامع تلاش شود.
وي با بيان اينکه در برنامه پنجم توسعه اعتبارات براي بانوان کم‌رنگ شده بود، خاطرنشان کرد: اميد داريم که در برنامه ششم توسعه اين موضوع بيشتر ديده شود و با تشکيل ستادي از تجارب همه بانوان فعال در حوزه ورزش استفاده شود














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن