تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):در راه خدا از ملامت و نكوهش ملامتگران نترس.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820461050




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فعاليت هاي داوطبانه محور، اساس کار در جمعيت هلال احمر است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۹ شهريور ۱۳۹۳ (۱۹:۳۵ب.ظ)
فعاليت هاي داوطبانه محور، اساس کار در جمعيت هلال احمر است رئيس سازمان جوانان جمعيت هلال احمر کشور گفت: فعاليت هاي داوطلبانه محور، اساس کار در جمعيت هلال احمر کشور است، بايد انرژي خود را براي جذب افرادي که داوطلبانه کار مي کنند، بگذاريم.
به گزارش خبرگزاري موج، وحيد قبادي دانا صبح امروز چهارشنبه در شوراي اداري جمعيت هلال احمر استان اردبيل گفت: بايد انرژي خود را براي جذب افرادي که داوطلبانه کار مي کنند، بگذاريم.
وي با بيان اينکه نيروهاي فعال جوان در قالب کانون ها فعاليت مي کنند، اضافه کرد: بايد به جوانان و دانشجويان انگيزه داد که در اين صورت مي توانند فوق العاده ظاهر شوند و اگر جوانان پاي کار بيايند، کمبود نيرو رفع مي شود، و اين مهم با استعداد يابي و هدايت جوانان فعاليت جمعيت هلال احمر دوچندان مي شود.
رئيس سازمان جوانان جمعيت هلال احمر کشور با اشاره به اينکه در بيشتر استان ها ۸۰ درصد اعضا زير ۲۹ سال سن دارند و در برخي از استان ها، حتي حدود ۹۰ درصد اعضا جوان هستند، افزود: استخدام حجمي نيروها بر خلاف نظر فدراسيون جهاني است و نبايد جمعيت هلال احمر يک دستگاه عريض و طويل باشد بلکه بايد کارها را به صورت داوطلبانه پيش برد.
وي با اشاره به فعاليت هاي ورزشي جمعيت هلال احمر يادآور شد: ۲ سالن ورزشي در شهرستان هاي بيله سوار و گرمي ساخته مي شود تا فعاليت هاي ورزشي در اين شهرستان ها افزايش يابد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 109]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن