تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 2 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس زياد شوخى كند، نادان شمرده مى شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801628303




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

درخشان: امروز برای سرمربیگری پرسپولیس انتخاب شدم |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: درخشان: امروز برای سرمربیگری پرسپولیس انتخاب شدم
کد خبر: ۴۳۳۵۲۹
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۸:۳۰ - 10 September 2014


 سرمربی جدید تیم فوتبال باشگاه پرسپولیس گفت: من امروز (چهارشنبه) برای سرمربیگری انتخاب شدم و در تمرینات امروز هم شرکت می کنم.


به گزارش ایرنا، حمید درخشان بعد از پایان جلسه هیات مدیره باشگاه پرسپویس در جمع خبرنگاران، افزود: من از خانواده پرسپولیس هستم و در فوتبال حرفه ای هم این اتفاقات رخ می دهد و امروز از من برای سرمربیگری پرسپولیس دعوت کردند و این پیشنهاد را پذیرفتم.


وی اظهار داشت: در اینجا قول قهرمانی نمی دهم و باید به من زمان بدهید. پرسپولیس بازیکنان خوبی دارد و در مورد دستیاران باید طی چند روز آینده بررسی کنم، ولی حسین عبدی یکی از دستیارانم خواهد بود.


درخشان بیان داشت: سعی دارم با برنامه ریزی تیم را از شرایط بحرانی خارج کنیم و این امر به یکباره رخ نمی دهد و امیدوارم همه پرسپولیس ها در این راه به من کمک کنند و تجربه خوبی در این زمینه دارم و زمانی که شهرداری تبریز در رده هفدهم جدول قرار داشت این تیم را به رده بالاتر بردم.


وی اظهار داشت: مشکلات تیم پرسپولیس فنی و بخشی هم ذهنی و مربوط به آمادگی جسمانی است و مربیگری من موقتی نیست بلکه قطعی است و پرسپولیس مشکلات زیادی دارد و باید از هواداران زمان گرفت تا این تیم را به جایگاه اصلی اش بازگردانیم.


درخشان در خصوص اینکه شب گذشته در مورد مربیگری با وی صحبت شده بود هم گفت: هیچ فردی با من در این خصوص صحبت نکرده و همه اتفاقات به یکباره امروز رخ داد.


سرمربی جدید پرسپولیس برای حضور در پرسپولیس از پروین و برخی بزرگان دیگر اجازه گرفته ام و از دایی هم اجازه می گیریم.












این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 145]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن