تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):به امام سجّاد عليه‏السلام عرض كردم: مرا از تمام دستورهاى دين آگاه كنيد، امام عليه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798672241




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دیدگاه متفاوت دو مربی خارجی دوچرخه سواری ایران


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: بازی های آسیایی 2014، دیدگاه متفاوت دو مربی خارجی دوچرخه سواری ایران تهران - ایرنا - پاول بوران و هنری هنریکس دو مربی خارجی تیم ملی دوچرخه سواری ایران هستند که نسبت به موفقیت دوچرخه سواران در رشته های سرعت و کوهستان در بازی های آسیایی 2014 دیدگاه های متفاوتی دارند.


به گزارش ایرنا، این دو مربی که امروز (چهارشنبه) خسرو قمری رییس فدراسیون دوچرخه سواری را در نشست فدراسیون های اعزامی به هفدهمین دوره بازی های آسیایی همراهی می کردند، به سوالات خبرنگاران پاسخ دادند.
در این نشست بعد از سخنان قمری، ابتدا هنری هنریکس سرمربی هلندی تیم ملی کوهستان صحبت کرد که ظاهرا امید زیادی به کسب مدال از سوی دوچرخه سواران ایرانی در مسابقات آسیایی 2014 ندارد و بعد پاول بوران از شانس های رشته خود گفت.
هنریکس گفت: من اول ماه ژوئن به ایران آمدم و با چهار ورزشکار در مجموعه آزادی تمرین را آغاز کردم. در ابتدای تمرینات تمرکز را بر روی تمرینات استقامتی گذاشتیم و سپس به آموزش های جانبی در خصوص نظم و موارد دیگری که یک ورزشکار حرفه ای باید بداند، پرداختم.
وی افزود: سپس تمرینات تخصصی و اینتروال را آغاز کردیم و بعد در مسابقات ترکیه و لیگ کوهستان لاهیجان شرکت کردیم. قرار است از یکشنبه هفته آینده هم به مسابقات کوهستان ترکیه در استانبول برویم.
این مربی هلندی در مورد پیش بینی نتیجه دوچرخه سواران کوهستان در بازی های آسیایی گفت که دوچرخه سواران ایرانی برای نخستین بار است که در این رشته به بازی های آسیایی اعزام می شوند. پیش بینی نتیجه سخت است ولی دوچرخه سواران با توجه به تلاش هایی که تا کنون داشته و نتایجی که در مسابقات بین المللی کسب کرده اند می توانند در رده سوم تا هفتم قرار بگیرند.
وی در عین حال گفت که هیچ قولی برای کسب مدال در اینچئون نمی دهد اگرچه امید کسب مدال در رده بزرگسالان و ماده دانهیل وجود دارد.
سپس پاول بوران به پرسش های خبرنگاران پاسخ داد.
این مربی اهل چک نیز ابتدا به ارایه توضیحاتی در مورد اردوهای برون مرزی رکابزنان در کشورهای ایتالیا، آلمان، چک و در نهایت اتریش پرداخت و گفت: در دو ماه گذشته در چندین مسابقه شرکت کردیم که همگی رنکینگ بالای اتحادیه بین المللی دوچرخه سواری ( UCI ) را دارند. در اردوی چک تمرکز بیشتر بر روی رشته سرعتی بود.
وی با بیان این که که تیم نهایت تلاش خود را برای کسب مدال انجام خواهد داد، اظهار داشت: رکابزنان سرعتی در مسابقات کوتبوس آلمان در میان 15 تیمی که همگی در رده های بالای جهان قرار داشتند مثل آلمان، هلند، آمریکا، ژاپن، مالزی و چک در مکان پنجم قرار گرفتند.
مربی اهل چک تیم دوچرخه سواری سرعتی ایران خاطر نشان کرد: در این مسابقات تیم ژاپن در همان مراحل ابتدایی به دلیل تاکتیکی کنار کشید. ظاهرا فقط می خواستند با حضور در این رقابت ها تیم ما را ارزیابی کنند. از این رو ما هم در تیم تغییر تاکتیکی دادیم و حسنعلی ورپشتی را در رشته های مختلف شرکت دادیم تا آنها متوجه ترکیب تیم ما نشوند.
وی افزود : تیم ایران در مسابقات جایزه بزرگ کلاس یک چک بعد از لهستان که سطح بسیار بالایی دارد و همیشه جزو هشت تیم نخست بوده است در مکان دوم قرار گرفت و حتی توانست تیم چک را که جزو 10 تیم اول جهان است، پشت سر بگذارد.
بوران در ادامه به ارایه گزارشی از عملکرد اخیر رکابزنان در مسابقات جایزه بزرگ چک پرداخت و افزود: حسین ناطقی رکاب زن نیمه استقامت ایران در مسابقات چک زمین خورد ولی با وجود این ادامه داد و عنوان سومی را کسب کرد. وی در مسابقات اتریش هم با زمان 4 دقیقه و 34 ثانیه زمان بسیار خوبی را به دست آورد و اگر بتواند همین زمان را در اینچئون تکرار کند ،می توانیم یکی از مدعیان کسب مدال باشیم.
وی یاداور شد که بعد از دو ماه تمرینات فشرده و قدرتی اکنون کادر فنی تصمیم گرفته است برای جلوگیری از آسیب دیدگی، از حجم و فشار تمرینات کم کند. از زمان ورود به تیم ایران تلاش کردم که ضعف های تکنیکی دوچرخه سواران را تا حدی برطرف کنم اما هنوز جای کار وجود دارد و قبل از شروع بازی ها باید مسایل تاکتیکی و تکنیکی را به رکابزنان یادآوری کنم.
بازی های آسیایی اینچئون کره جنوبی از 28 شهریور تا 12 مهرماه برگزار می شود.
ورزشی**9126**1581


19/06/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن