تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):تکمیل روزه به پرداخت زکاة یعنى فطره است، همچنان که صلوات بر پیامبر (ص) کمال نماز است. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820884547




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برگزاري جشن ازدواج و اهداء جهيزيه به150عروس و داماد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۹ شهريور ۱۳۹۳ (۱۱:۴۳ق.ظ)
به همت موسسه خيريه آبشار عاطفه هاي قم صورت گرفت؛ برگزاري جشن ازدواج و اهداء جهيزيه به150عروس و داماد مراسم جشن ازدواج و اهداء جهيزيه به150عروس و داماد و افتتاح شعبه ايتام موسسه خيريه آبشار عاطفه ها شعبه قم در دهه کرامت و همزمان با ميلاد امام رضا(ع) با حضورمديرعامل سازمان مردم نهادخيريه آبشارعاطفه هاي کشور و جمعي از مسئولان استاني و خيرين برگزارشد.
به گزارش خبرگزاري موج، در اين مراسم با بيان اينکه نزديک به دو هزار خانوار تحت پوشش اين موسسه هستند و در طول سال خدمات مختلفي به خانواده هاي تحت پوشش ارائه مي شود تصريح کرد: اين موسسه توانسته خدمات بسياري را به خانواده هاي بي بضاعت و نيازمند در طول سال و ايام و مناسبت هاي مختلف از جمله توزيع سبد کالا، اهداء جهيزيه؛ توزيع لوازم ضروري خانگي؛ توزيع لوازم التحرير، اهداء مستمري، برگزاري دوره ها و برنامه هاي مختلف مناسبتي و مواردي از اين قبيل ارائه نمايد و دراين راستا خيرين و نيکوکاران حمايت ها و کمک هاي بسياري داشتند که من جا دارد از اين عزيزان و همه کساني که به طرق مختلف اين مجموعه را ياري کردند به خصوص اقاي فو لادي مدير موسسه در مرکز و همکاران خودم تشکر کنم.
مسئول موسسه خيريه آبشارعاطفه ها شعبه کريمه اهل بيت (ع) از اهداء جهيزيه به 500 زوج در سال گذشته خبرداد و بيان داشت: توزيع جهيزيه در سال گذشته طي دو مرحله يکي در دهه کرامت و ديگري در نيمه شعبان بود.
وي لوازم توزيع شده را شامل يخچال، اجاق گاز، بخاري، کولر، فرش، سرويس پلاستيک، سرويس چوب و سرويس آشپزخانه دانست و گفت: ارزش ريالي کالاهاي توزيع شده 700 ميليون ريال بود، ضمن اينکه در ماه مبارک رمضان نيز سبد کالا به ارزش 200 ميليون که شامل،برنج،گوشت،حبوبات،ماکاروني،روغن،رب و.... بود توزيع شد.
به گفته وي حضور در راهپيمايي 22 بهمن، روزقدس، برپايي سفره هاي اطعام و افطاري براي نيازمندان،برپايي مراسم هاي مختلف در مناسبت ها به خصوص ايام محرم و صفر و ليالي قدر از نمونه اقدامات موسسه در سال گذشته بود.
وي با اشاره به اهداء جهيزيه به 120 زوج به ارزش بيش از 500 ميليون ريال در نيمه شعبان امسال گفت:در ماه مبارک رمضان امسال نيز سبد کالا به ارزش بيش از 200ميليون ريال توزيع شد؛ ضمن اينکه تعدادي از خانواده ها نيز با برپايي سفره هاي افطاري اطعام شدند.
کاظمي همچنين تصريح کرد: در آستانه فرارسيدن مهرماه و بازگشايي مدارس توزيع لوازم التحرير از ابتداي شهريور ماه آغاز شده و تاکنون لوازم التحرير به ارزش حدود پنج ميليون تومان توزيع شده است.
کاظمي برگزاري کارگاه آموزشي جهت زوج هاي جوان وانجام حق وکالت مددجويان توسط وکلاي خبره به صورت رايگان را از نمونه اقدامات ديگر موسسه در سال 93 دانست.
مسئول موسسه خيريه آبشارعاطفه ها شعبه کريمه اهل بيت (ع) ضمن تقدير و تشکر از خيرين و تمام کساني که با موسسه همکاري دارند خاطر نشان کرد : اگر توفيقاتي در موسسه حاصل مي شود نتيجه همکاري و مساعدت هاي خيرين و نيکو کاران است که به موسسه اعتماد مي نمايند و اميدواريم بتوانيم با کمک آنان گامي موثر در کاهش فقر از هموطنان خود داشته باشيم.
وي در ادامه به افتتاح شعبه ايتام موسسه اشاره و گفت: علت اصلي ايجاد شعبه ايتام و سادات تعداد پرونده ها با ابعاد گسترده اعم از کار افتاده – زندانيان – افراد مطلقه – سادات – ايتام – افراد سالخورده – اتباع (حدود 700 پرونده و بالغ بر 2500 نفر ) مي باشد..
کاظمي بيان داشت: از انجا که رسيدگي لازم و کافي از لحاظ نقدي و غير نقدي و زمينه معنوي فرهنگي مددجويان به يک زمانبندي کامل و جامع نياز دارد در نتيجه تصميم گرفتيم با همکاري نيکو کاران پرونده هاي ايتام و سادات را جدا نموده و شعبه اي به اين نام بنا نهيم تا رسيدگي به اين قشر آسيب پذير آسانتر و مناسبتر باشد
حجت الاسلام امامي رييس مجمع خيرين قم نيز در اين مراسم با بيان اينکه در قران به امر ازدواج تاکيد فراواني شده است گفت: جوانان نبايد به دليل نداشتن شرايط مالي و امکانات لازم ازدواج را به تاخير بيندازند .
وي بيان داشت: امروزه باور ها در شرايط عادي اينگونه است که اول بايد شرايط زندگي بهتر باشد تا فرد ازدواج کنند،در صورتي که در روايات و احاديث تاکيد شده که بسياري از شرايط زندگي بعد از ازدواج فرد بهتر مي شود.
حجت الاسلام جعفري نيز در اين مراسم در خصوص اهميت ازدواج و حقوق متقابل زن و شوهر در زندگي سخناني مطرح کرد.
وي گفت: زن و شوهر بايد در زندگي احترام همديگر را نگه دارند و نسبت به يکديگر با مهرباني رفتار کنند.
گفتني است اجراي سرود و حضور و استقبال خيرين نيز از نکات جالب اين مراسم بود.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 46]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن