تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 2 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سه ويژگى است كه در هر كس يافت شود، ويژگى هاى ايمان كامل مى گردد: آن كه وقتى خشنود گر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801628344




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گفت‌و‌گوی اوباما و نخست‌وزیر استرالیا درباره همکاری علیه داعش |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: گفت‌و‌گوی اوباما و نخست‌وزیر استرالیا درباره همکاری علیه داعش
کد خبر: ۴۳۳۳۸۳
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۸ - 10 September 2014


رئیس‌جمهوری آمریکا و نخست‌وزیر استرالیا درباره چگونگی همکاری مشترک به منظور مقابله با داعش در عراق و منطقه گفت‌وگو کردند.

به گزارش (ایسنا)، به نقل از خبرگزاری شینهوا، باراک اوباما،‌ رئیس جمهوری آمریکا در تماسی تلفنی با تونی ابوت، نخست‌وزیر ایتالیا از همکاری‌های کانبرا در یاری رساندن به ارسال کمک‌های بشردوستانه به نواحی شمال عراق و پشتیبانی لجستیکی برای هیات‌های کمک رسان قدردانی کرد.

کاخ سفید در بیانیه‌ای اعلام کرد: اوباما و ابوت درباره ضرورت تداوم فهم و درک مشترک درباره کمک‌رسانی به منطقه و تهدید دامنه‌دار داعش برای نیروهای عراقی و ساکنان این کشور و نواحی مرزی به گفت‌وگو پرداختند.

اوباما همچنین اعلام کرد که واشنگتن به همکاری نزدیک با استرالیا برای مقابله با تروریست‌های داعش و توجه به ضرورت‌های دیگر امنیت ملی ادامه می‌دهد.

این تماس تلفنی زمانی انجام شد که اوباما تلاش می‌کند تا ائتلافی بین‌المللی را برای مقابله با داعش که در ماه‌های گذشته موفق شده دستاوردهایی را در نواحی شمال عراق کسب کند، تشکیل دهد.

اوباما همچنین تماس‌های تلفنی جداگانه‌ای با حیدر العبادی، نخست وزیر منتخب عراق و بان کی مون، دبیرکل سازمان ملل داشت که این تماس‌ها بخشی از اقدامات وی برای تشکیل یک ائتلاف بین‌المللی برای مقابله با رشد دستاوردها و پیشرفت‌های داعش در عراق و سوریه محسوب می‌شود.












این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 56]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن