تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 2 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هيچ دعايى زودتر از دعايى كه انسان در غياب كسى مى كند، مستجاب نمى شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801630989




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آسیب دیدگی رویس بهترین فرصت برای کاگاوا |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: آسیب دیدگی رویس بهترین فرصت برای کاگاوا
کد خبر: ۴۳۳۳۵۷
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۱ - 10 September 2014


آسیب دیدگی مارکو رویس هر چند بدترین خبر برای دورتموند به شمار می‌آید اما برای یک نفر می‌تواند بهترین فرصت باشد و آن شینجی کاگاوا است که اخیرا به جمع زردپوشان برگشته است.


به گزارش ایسنا، مارکو رویس ستاره بوروسیا دورتموند در دیدار تیم ملی فوتبال آلمان برابر اسکاتلند از ناحیه مچ پا آسیب دید و به احتمال زیاد تا یک ماه نمی‌تواند تیمش را همراهی کند.


رویس در فصل جابجایی تابستانی مشتریان زیادی داشت اما دورتموند وسوسه نشد و توانست این مهاجم ملی‌پوش خود را حفظ کند. بدون شک آسیب‌دیدگی ریوس بدترین خبر برای دورتموند و هواداران این تیم است اما شینجی کاگاوا هافبک جدید دورتموند که اخیرا به این تیم برگشته می‌تواند از این آسیب‌دیدگی نهایت استفاده را بکند و بار دیگر با این تیم آلمانی به روزهای اوج خود برگردد.


کاگاوا بعد از درخشش در دورتموند مورد توجه سرآلکس فرگوسن قرار گرفت و به منچستر یونایتد رفت اما نتوانست در این تیم انتظارها را برآورده کند و مجبور شد به دورتموند برگردد تا روزهای خوش خود با این تیم را دوباره تکرار کند. او پس از آسیب دیدگی رویس این فرصت را دارد تا جایگزین او در میانه میدان شود و باردیگر توانایی‌های خود را اثبات کند.


به نظر می‌رسد بازی در تیم ملی آلمان اصلا برای رویس خوش یمن نیست چرا که او پیش از این هم در انتخابی جام جهانی به شدت آسیب دید و نتوانست در برزیل تیم ملی کشورش را همراهی کند تا قهرمانی در جام جهانی همچنان آرزوی او باقی بماند.


رویس تنها آسیب دیده دورتموند در این پست نیست. گوندوگان هافبک ترک‌تبار این تیم هم مدتهاست که آسیب دیده است بنابرین کاگاوای 25 ساله تلاش می‌کند تا جایگزین خوبی در میانه میدان تیم یورگن کلوپ باشد. هانس یواخی واتسکه رئیس اجرایی باشگاه دورتموند می‌گوید: باید به کاگاوا زمان دهیم. او یک هافبک تمام عیار برای ما بود و موفقیت‌های زیادی را هم به دست آورد. او می‌تواند با بازی‌های خوب خود تماشاگران را به وجد آورد. با این حال نمی‌خواهیم انتظار زیادی از او داشته باشیم.


یورگن کلوپ سرمربی دورتموند هم گفت: متاسفانه رویس آسیب دیده است و باید بدون او امتیاز جمع کنیم. بدون شک از آسیب دیدگی او بسیار ناراحت شدم اما چند هفته خیلی سریع می‌گذرد و او به زودی به تیمش برمی‌گردد. کاگاوا بازیکن بسیار خوبی است. او فوتبال خود را فراموش نکرده است. تنها به کمی اعتماد به نفس نیاز دارد. البته باید این را هم بگویم که او در منچستر یونایتد هم آنچنان که بعضی می‌گویند ضعیف کار نکرد. هواداران ما از این بازیکن ژاپنی حمایت خواهند کرد تا باردیگر به روزهای اوج خود برگردد. کاگاوا در دورتموند بسیار محبوب است و در این دو سال همواره هواداران از ما می‌خواستند که او را برگردانیم و در نهایت ما هم با خواسته‌ی آنها موافقت کردیم.


کلوپ سرمربی جوان دورتموند علاقه بسیار زیادی به این بازیکن ژاپنی دارد و پیش از این هم در اظهارنظری جالب گفت که کاگاوا باهوش‌ترین بازیکن ژاپنی است که با او کار کرده است.












این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن