تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دلى كه در آن حكمت نيست، مانند خانه ويران است، پس بياموزيد و تعليم دهيد، بفهميد و ن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803130507




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

یاران کشاورز با دومین پیروزی به دور از حاشیه پرادعا ظاهر شدند


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: درجریان برگزاری هفته دوم لیگ برتر فوتسال
یاران کشاورز با دومین پیروزی به دور از حاشیه پرادعا ظاهر شدند
روز نخست هفته دوم رقابت های لیگ برتر فوتسال با برگزاری 4 دیدار انجام شد.
به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران: امروز سه شنبه دیدارهای هفته دوم لیگ برتر پیگیری شد که طی آن پایاسازه و منصوری در تبریز، ملی حفاری و مقاومت در اهواز، ماهان تندیس و میثاق در قم و شهرداری ساوه و گیتی پسند در ساوه به مصاف هم رفتند.
 
****پایاسازه- منصوری قرچک  
دو تیم پایا سازه و منصوری به دنبال امتیاز کامل بازی در هفته دوم به مصاف هم رفتند زیرا هفته نخست برای قرچکی ها امتیازی به همراه نداشت و تبریزی ها نیز تنها به کسب یک امتیاز قانع شدند.
در همین راستا دو تیم جنگنده به مصاف هم رفتند اما این تیم منصوری بود که توانست با شوت وطن خواه به گل نخست بازی دست پیدا کند اما در ادامه با وجود حملات دو تیم گلی رد و بدل نشد تا تیم ها در نیمه نخست با نتیجه 1-0 به نفع مهمان راهی رختکن شوند.
نیمه دوم بازی با حملات دو تیم همراه بود که در نتیجه آن منصوری بار دیگر توسط وطن خواه به دومین گل خود دست یافت اما پایا سازه در دقایق پایانی یکی از گل های خورده را توسط بافنده جبران کرد تا بازی با نتیجه 2-1 دنبال شود اما شاگردان قضایی که قصد از دست دادن امتیاز را نداشتند با به ثمر رساند دومین گل این تیم به تساوی رسیدند.گل تساوی توسط محمدی به ثمر رسید.این دیدار با تساوی 2-2 به پایان رسید.
 
****ملی حفاری اهواز- مقاومت البرز
با وجود اینکه مقاومت نخستین رقابتش را در لیگ برتر تجربه می کرد اما عملکرد مطلوبی در برابر حفاری که یکی از مدعیان فصل گذشته بود، داشت بر همین اساس مقاومت توانست به وسیله امینی نژاد نخستین گل دیدار را به ثمر برساند اما تنها با گذشت 5 دقیقه طالبی برای حفاری گلزنی کرد تا دیدار با تساوی دو تیم ادامه یابد رقابت همچنان با فشار حملات دو تیم برای رسیدن به برتری ادامه داشت اما در دقیقه 17 قنبرزاده دروازه حفار ی را گشود تا بار دیگر مقاومت از میزبان پیشی بگیرد ولی دو دقیقه بعد عظیمی سریال گلزنی دو تیم را ادامه تا رقابت در نیمه نخست با تساوی 2-2 پایان یابد.
شاید با توجه به نتیجه و همچنین بی تجربگی مقاومتی ها بتوان به سیستم دفاعی این تیم ایراد گرفت.
در نیمه دوم اما بازهم این تیم مقاومت بود که با گلزنی  چرخابنسبت به حفاری به برتری رسید. حفار ها نیز همان روال نیمه نخست را در پیش گرفتند و بازی را برای سومین بار به تساوی کشاندند، گل توسط طالبی به ثمر رسید تا این بازیکن دو گله شود.
این دیدار با تساوی 3-3 به پایان رسید.
.
****ماهان تندیس- میثاق تهران
این دیدار با وجود اینکه بسیار جذاب و دیدنی برگزار شد اما در نیمه نخست گلی به همراه نداشت البته تیم ماهان که به دلیل پشت سرگذاشتن دوره تمرینی خوب و با برنامه ریزی، آماده راهی رقابت ها شد شاید در دقایقی نسبت به تیم تهرانی برتری داشت اما لک با تدابیر فنی خود توانست دست و پای تیم ماهان را ببندد تا کمبود نفرات و همچنین عدم آمادگی آنها به چشم نیاید.البته نباید از دفاع خوب میثاقی ها در کسب این نتیجه چشم پوشی کرد.
نیمه دوم نیز با فشار حملات دو تیم همراه بود اما این تیم میثاق بود که روی اشتباه قاسمی تونست دروازه رقیب را بگشاید.
فشار حملات ماهان و دفاع چند لایه میثاق همچنان ادامه پیدا کرد تا عروجی بتواند دروازه سهیلی را که تا به این جای کار باز نشده بود را بگشاید ود 7 دقیقه مانده به پایان بازی نتیجه به تساوی بکشد.
در ادامه بازی حاجی بنده با خطا بر روی وفایی کارت قرمر گرفت و از زمین اخراج شد حاجی بنده با این خطا یکی از موقعیت های خطرناک  مهم ماهانی را مهار کرد.اما وفایی در نهایت توانست با  پاس دیدنی که به کرمانی داد ماهان را به برتری برساند.
میثاق در 3 دقیقه پایانی بازی 5 کرد و فشار حملات به دروازه ماهان افزایش یافت اما سوت پایان بازی با همین نتیجه زده شد.
 
 
****شهرداری ساوه- گیتی پسند
 
این دیدار برای عقابی که در اولین دیدار خود به مصاف گیتی پسند همیشه مدعی رفت بسیار مهم بود تا در نخستین رقابت  فصل جدید خود امتیاز بارزی را از آن خود کند این در حالیست که گیتی پسند با کشاورز نیز برای دور کردن حواشی و همچنین به اثبات رساندن  ادعای خود با تمام قدرت به ساوه رفتند به این ترتیب مریدی زاده بود که در دقیقه 17 دروازه گیتی پسند را باز کرد اما تنها با گذشت  سه دقیقه از به ثمر رسیدن اولین گل بازی طاهری توانست گل تساوی بازی را به ثمر برساند تا این دیدار در نیمه نخست با تساوی به پایان برسد.
 
در نیمه دوم تیم گیتی پسند قدرت خود را به رخ ساوه کشید  و اسماعیل پور با به ثمر رساند دو گل پیروزی بی چون و چرای گیتی پسند را رقم زد تا یاران کشاورز با کسب دومین پیروزی روزهای خوبی را برای خود در آینده تصویر کنند.




انتهای پیام/







تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۹:۳۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن