تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سنگهاى زیربناى اسلام سه چیز است: نماز، زکات و ولایت که هیچ یک از آنها بدون دیگرى درس...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819955101




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معدنچي: دايي مرد روزهاي سخت است


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: معدنچي: دايي مرد روزهاي سخت است
مهرزاد معدنچي اين روزها اختصاصي تمرين مي کند تا نيم فصل با آمادگي کامل به ليگ برتر بازگردد.

معدنچی به عنوان بازیکن سابق پرسپولیس و هوادار این تیم گفت و گویی با "ورزش سه" انجام داد: در حال حاضر خودم اختصاصی تمرین می کنم تا آمادگی ام را حفظ کنم . بعد از اینکه فجر سقوط کرد من خودم تمرین کردم و به احتمال زیاد نیم فصل به یک تیم لیگ برتری می روم. کم و بیش پیگیر خبرهای فجر هستم و امیدوارم این تیم با آقای کلانتری و سایر دوستانی که در فجر هستند دوباره به لیگ برتر صعود کنند.

او در رابطه با بازی های پرسپولیس و نتایجی که این تیم کسب کرده هم گفت: چرا بازی های پرسپولیس را پیگیری نکنم؟ من عاشق پرسپولیس هستم و چه در این تیم باشم و چه نباشم این تیم را دوست دارم.به هر حال پرسپولیس در این فصل نتوانسته نتایج خوبی بگیرد اما این تیم جوان است و زمان می خواهد. در این فصل بازیکنان جوان و تازه وارد در کنار هم قرار گرفتند و به مرور زمان بهتر می شوند.

معدنچی اعتقاد دارد باید در این شرایط پرسپولیس حمایت شود و در همین رابطه صحبت کرد: باید از این تیم حمایت کرد. من پرسپولیسی هستم و شخصا دوست دارم طور دیگری به این مسائل نگاه کنم. نباید مغرضانه رفتار کنیم . بزرگترهای تیم که سال ها در این تیم بودند باید به تیم کمک کنند و اینطور انتقاد نکنند. علی دایی مرد بزرگی است و در شرایط سخت خوب کار کرده.او مرد روزهای سخت است و می تواند در این تیم خوب کار کند. چند سالی در این تیم بازی کردم و درکنار آقای دایی هم بودم و می دانم در این شرایط تیم بیشتر از هر چیزی به حمایت نیاز دارد.

او به هواداران حق داد ناراحت باشند و ادامه داد: هواداران حق دارند ناراحت باشند اما این پرسپولیس درست می شود. چند روز پیش خودم در صفحه اینستاگرامم نوشتم ؛پرسپولیس اول بشی آخر بشی دوستت داریم. من فکر می کنم طرفداران هم باید از تیم حمایت کنند و با صبر آنها پرسپولی به روزهای خوبش برمی گردد.

او به میانگین سنی پرسپولیس در این فصل اشاره کرد: امسال میانگین سنی پرسپولیس پائین است و بازیکنان زمان می خواهند. پرسپولیس تیم بزرگی است و حاشیه های زیادی دارد اما بازیکنان باتجربه مانند نوری،بنگر و سایر بازیکنان می توانند با تجربه شان تیم را به شرایط خوبی برسانند. باور کنید با 2 برد پرسپولیس به شرایط خوب برمی گردد. در حال حاضر وقت انتقاد از پرسپولیس نیست و پیشکسوتان با انتقادهای مغرضانه دل هواداران را خون تر نکنند. دلم برای پرسپولیس تنگ شده و به احتمال زیاد برای تماشای بازی های این تیم در یکی ،دو هفته آینده به استادیوم آزادی می روم.


مهرزاد معدنچيعلي دايي (سرمربي)پرسپوليس تهرانليگ برتر


1393/06/18 15:18  تعداد بازدید: 2,672





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن