تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زكات عقل تحمّل نادانان است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820946303




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دولتی بودن 80 درصد اقتصاد خوزستان/ خوزستان هنوز هم محروم است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > جنوب > خوزستان خبير:
دولتی بودن 80 درصد اقتصاد خوزستان/ خوزستان هنوز هم محروم است
اهواز – خبرگزاري مهر: معاون سياسي، اجتماعي استاندار خوزستان با اشاره به دولتی بودن اقتصاد استان گفت: متاسفانه علي رغم استقرار شركت هاي بزرگ نفتي و صنايع بزرگ توسعه نيشكر در خوزستان باز هم استاني محروم محسوب هستيم.



به گزارش خبرنگار مهر، فرج الله خبير صبح سه شنبه در مراسم تجليل از تعاوني هاي برتر استان خوزستان که در تالار مهتاب برگزار شده بود عنوان كرد: ساختار اقتصاد استان از سه بخش خصوصي، دولت و تعاوني ها تشكيل شده است.

معاون سياسي، اجتماعي استانداري افزود: بخش تعاون در سال هاي گذشته داراي وزاتخانه بوده اما در اين چند سال اخير به دليل بروز بعضي همپوشاني هاي سازماني اين وزارت خانه ادغام شد.

وی با بيان اينكه تعاوني هاي اوايل انقلاب توانستند خلاءهاي موجود در بخش اقتصاد جامعه را پر كنند اظهار كرد: ايجاد يك شركت تعاوني كار ساده اي نيست. اجتماع چند نفر در راستاي همكاري و فعاليت اقتصادي نيازمند تقوا و هماهنگي فراواني است.

خبیر تصريح كرد: يك ميليون و 200 هزار فرصت شغلي در استان وجود دارد كه از اين ميان 240 مورد آن در حوزه تعاون است.

معاون سياسي، اجتماعي استاندار خوزستان با اشاره به اينكه، 80 درصد اقتصاد خوزستان دولتي است اظهار كرد: متاسفانه اين مسئله مشكلات فراواني را براي استان ايجاد كرده و علي رغم استقرار شركت هاي بزرگ نفتي، گازي و پتروشيمي و صنايع بزرگ توسعه نيشكر باز هم استاني محروم محسوب مي شود.

وی خاطرنشان کرد: شركت هاي تعاوني بنگاه هاي اقتصادي فعالي هستند كه سرمايه آنها در خود استان گردش مي كند.

معاون سياسي اجتماعي استاندار خوزستان با اشاره به مصوبه استانداري در خصوص خريد محصولات داخلي بیان كرد: در حال حاضر به طور كامل از نحوه اجرايي شدن اين طرح رضايت نداريم اما به منظور بهبود اين طرح آن را مورد رصد قرار داديم.
 


۱۳۹۳/۶/۱۸ - ۱۵:۲۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن