تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس بخواهد دعايش مستجاب شود، بايد كسب خود را حلال كند و حق مردم را بپردازد. دعاى ه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820980205




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ضرب وجرح بانوی فعال بحرینی هنگام بازداشت


واضح آرشیو وب فارسی:جام نیوز:



ضرب وجرح بانوی فعال بحرینی هنگام بازداشت
مسؤولان امنیتی بحرین مریم الخواجه را که از دانمارک برای اطمینان از وضعیت سلامت پدرش به بحرین آمده بود، در فرودگاه بین المللی بحرین بازداشت کردند.



به این مطلب امتیاز دهید

  به گزارش سرویس بین الملل جام نیوز، وکیل "مریم الخواجه" دخترعبدالهادی الخواجه از فعالان حقوق بشر بحرینی، وزارت کشور را به تعرض به موکلش و مصدوم کردن او از ناحیه دست راست متهم کرد.   به نقل از منامه پست، "محمّد الجشي" وکیل مریم الخواجه در شکایتی به دادستانی کل بحرین؛ زنان پلیس فرودگاه بین المللی بحرین را به تعرض به موکلش و مجروح کردن وی از ناحیه دست راست بر اساس گزارش های پزشکی متهم کرد.
"مریم الخواجه" دخترعبدالهادی الخواجه، چهارشنبه شب (12 شهریور ماه) هنگام ورود به فرودگاه بحرین بازداشت شد. وی مسؤول یک مرکز حقوقی است که در بیروت و کپنهاگ دفتر دارد.
دادگاه کیفری بحرین روز شنبه (15شهریور ماه) مدت حبس "مریم الخواجه" فعال حقوق بشر را به مدت 10 روز به اتهام توهین به افسر پلیس زن در فرودگاه بحرین تمدید کرد، این درحالی است که مریم الخواجه این اتهام را رد کرده است.
وکیل مریم الخواجه آزادی وی را به عنوان یک شهروند بحرینی که وجودش در خارج از زندان، خطری برای جامعه به حساب نمی آید، خواستار شد، به ویژه این که وی رئیس یک سازمان حقوقی بین المللی است.
مسؤولان امنیتی بحرین مریم الخواجه را که از دانمارک برای اطمینان از وضعیت سلامت پدرش به بحرین آمده بود، در فرودگاه بین المللی بحرین بازداشت کردند.
"عبدالهادي الخواجه" پدر مریم الخواجه که دستگاه قضایی رژیم آل خلیفه وی را به اتهام توطئه و تحریک مردم برای تظاهرات علیه رژیم حاکم در ماه مارس 2011، به حبس ابد محکوم کرد، از روز 25 اوت 2014 در اعتراض به بازداشت غیر قانونی اش  توسط مسوولان رژیم آل خلیفه اعتصاب غذا کرده است.     103    




۱۸/۰۶/۱۳۹۳ - ۱۲:۴۷




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام نیوز]
[مشاهده در: www.jamnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 51]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن