تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر که خوش نیت باشد روزیش زیاد می شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821031391




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شوره دره | معرفی جاذبه های گردشگری ایران


واضح آرشیو وب فارسی:سیری در ایران: درحدود سی کیلومتری شمال کهن آباد دره ای زیبا به نام شور دره از زیباترین جاذبه های گردشگری شهرستان آرادان قرار دارد، مسیر دسترسی راه شنی تا ابتدای دره ایجاد شده و با وسایل نقلیه از جمله اتومبیل و موتورسیکلت قابل دسترسی است،این دره دارای رودخانه دائمی با آب شور است که برای عبور از آن با توجه به سل های داخل دره بایستی با تجهیزات از جمله کفش ضدآب صورت گیرد، این دره به هیچ وجه دارای پرتگاه و دره های خطرناک نیست و دارای مسیری ملایم می باشد.
آبشارهای کوتاه و بلند ، صدای ریزش آب از آبشارها، دیواره های سنگی و یک پارچه، پوشش زیبای نمک در کف دره ، آبشارها و فسیل های زیبا برجاذبه های این دره نمکی افزوده است.
در انتهای این دره یک سل بزرگ قرار دارد که به دشواری می توان بدون تجهیزات از آن عبور کرد،البته برخی از کوهنوردان از بالا تا پائین سل را سیم کشی نموده اند که عبور را راحت تر نموده است،پس از عبور از این سل بزرگ و طی مسیری طولانی به هومند حاج ولی می توان رسید. که در مسیر راه شنی گزوش به دوگوش و شمشیرکوه قرار دارد.
شوره دره

شوره دره

شوره دره

شوره دره

شوره دره

شوره دره






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سیری در ایران]
[مشاهده در: www.seeiran.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 165]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن