تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):پشیمانی از گناه برای توبه کافی است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818938205




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

افضلی مغلوب حریف آذربایجانی شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: کشتی آزاد قهرمانی جهان؛ افضلی مغلوب حریف آذربایجانی شد تهران - ایرنا - رضا افضلی آزاد کار وزن 74 کیلوگرم تیم ملی کشتی در رقابت های قهرمانی جهان تاشکند در دور دوم مغلوب حریفی از جمهوری آذربایجان شد.


به گزارش ایرنا، رضا افضلی در دور دوم رقابت های وزن 74 کیلوگرم برابر اشرف علی اف از جمهوری آذربایجان (قهرمان سال 2014 اروپا و دارنده مدال برنز جهان) با نتیجه 6 بر 4 شکست را پذیرفت و از راهیابی به مرحله سوم بازماند.
افضلی باید منتظر بماند تا در صورت راهیابی علی اف به دیدار نهایی، شانس خود را برای کسب مدال برنز امتحان کند.
در وزن 74 کیلوگرم که 32 کشتی گیر حضور دارند، رضا افضلی (قهرمان دانشجویان جهان و رقابت های قهرمانی سال 2014 آسیا) در دور نخست گابور هاتوش از مجارستان را با نتیجه 5 بر صفر شکست داده بود.
تیم ملی کشتی آزاد ایران در روز نخست یک مدال نقره از سوی کمیل قاسمی (125 کیلوگرم) و دو مدال برنز از سوی حسن رحیمی (57 کیلوگرم) و محمدحسین محمدیان (86 کیلوگرم) کسب کرد و با کسب 25 امتیاز بعد از روسیه 30 امتیازی و ترکیه 27 امتیازی در رده سوم قرار دارد.
چهل و پنجمین دوره پیکارهای کشتی آزاد قهرمانی سال 2014 جهان تا 23 شهریور با حضور 700 ورزشکار از 125 کشور جهان در سالن ژیمناستیک شهر تاشکند پایتخت ازبکستان برگزار می شود.
ورزشی (3)**1067**1379


18/06/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن