تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اگر خداوند بوسیله تو یک نفر را هدایت کند برای تو بهتر است از دنیا و هر آنچه د...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798482814




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فعاليت بيش از 400 دستگاه پله برقي در خطوط يک تا پنج متروي تهران


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۸ شهريور ۱۳۹۳ (۱۱:۵۱ق.ظ)
فعاليت بيش از 400 دستگاه پله برقي در خطوط يک تا پنج متروي تهران معاون شهردار تهران از فعاليت بيش از 400 دستگاه پله برقي در خطوط يک تا پنج متروي تهران خبر داد و گفت: ميزان پله هاي برقي مترو که به دليل نقص فني از خدمات رساني به شهروندان باز مي مانند، نسبت به کل پله هاي برقي، کمتر از شش درصد است.
به گزارش خبرگزاري موج، مهندسي سيد جعفر تشکري هاشمي با بيان اين مطلب افزود: بايد توجه داشت پله­ هاي برقي مترو به عنوان امکاناتي مکانيکي و تجهيزاتي الکتريکي، کارکرد سنگيني دارند و با توجه به استهلاک و فرسودگي زياد، هر زمان ممکن است دچار نقص شوند.
وي اضافه کرد: با برنامه­ ريزي انجام شده، تمام تلاش خود را مي­کنيم تا اول مهر ماه، ميزان نقص فني پله­ هاي برقي را به حداقل برسانيم اما نبايد فراموش کنيم تأمين برخي قطعات پله برقي در داخل ممکن نيست، ضمن اين که امکان دارد برخي پله­ هاي برقي بعد از اين که از کار مي­افتند، براي راه­ اندازي مجدد نياز به تعميرات اساسي داشته باشند که ممکن است چند روز طول بکشد.
تشکري با تأکيد بر اين که از اول مهر ماه نه تنها ظرفيت ناوگان ريلي تهران به حداکثر تعداد ممکن افزايش مي­يآبد، ظرفيت جاب­جايي مسافران مترو از طريق پله­ هاي برقي را نيز به حداکثر ميزان ممکن افزايش خواهيم داد، اضافه کرد: خوشبختانه بخش قابل توجهي از پله­ هاي برقي سفارش داده شده و به کشور رسيده­ اند، ضمن اين که از ابتداي امسال نيز عمليات نصب 27 پله برقي در ايستگاه
­هاي مترو انجام شده که در حال حاضر اين پله­ ها مورد بهره ­برداري قرار گرفته ­اند.
معاون شهردار تهران با اشاره به اين که عمليات نصب 48 پله برقي ديگر در خطوط 1، 3 و 4 مترو به صورت شبانه­ روزي در دستور کار نيروهاي فني مترو قرار دارد و تا مهر ماه شاهد راه­ اندازي 48 پله برقي جديد در ايستگاه­ هاي اين سه خط خواهيم بود، اظهار کرد: به موازات نصب پله ­هاي جديد، کار تعمير پله­ هاي معيوب موجود و پله­ هايي که دچار نقص فني مي­شوند نيز به صورت 24 ساعته از سوي چند اکيپ عملياتي در دست انجام است.
مهندس تشکري هاشمي با بيان اين که مشکلاتي که فقدان پله­ هاي برقي به عنوان يک ضرورت در ايستگاه ­هاي مترو براي مسافران ايجاد مي­کند را کاملاً درک مي­کنيم و اعتقاد داريم در اين زمينه حق با مردم است، تصريح کرد: اما به شهروندان عزيز قول مي­دهيم تمام توان خود را به کار گرفته­ تا اين دغدغه به حق مردم را به حداقل ميزان ممکن کاهش دهيم.
وي با تأکيد بر اين که تمام تلاش خود را انجام خواهيم داد تا ابتدا با استفاده از ظرفيت سازندگان داخلي و سپس از طريق شرکت­ هاي معتبر بين­ المللي کمبود پله برقي در ايستگاه­ هاي جديدي که ساخته شده ­اند اما فاقد پله برقي هستند را برطرف نماييم، اضافه کرد: به موازات تجهيز ايستگاه­ هاي جديد، در تلاش هستيم تا در صورت امکان ايستگاه­ هاي قديمي که از ابتداي طراحي و ساخت در آن­ها پله برقي پيش­بيني نشده بوده را نيز به پله برقي مجهز کنيم.
معاون شهردار تهران با اشاره به اين که موضوع رفع مشکل پله­ هاي برقي مترو که باعث زحمت شهروندان شده، مورد تأکيد شهردار محترم تهران قرار دارد و مرتفع کردن مشکلات ايستگاه­ هاي مترو در زمينه پله­ هاي برقي با تدبير وي در دست انجام است، اظهار کرد: اميدواريم با تدابير و تأکيدات آقاي دکتر قاليباف، در آينده نزديک مردم در ايستگاه­ هاي مترو ديگر دغدغه­ اي به نام پله برقي نداشته باشند.
مهندس تشکري هاشمي با بيان اين که پله ­هاي برقي که در ايستگاه­ هاي مترو نصب مي­شوند، با توجه به حجم انبوه مسافراني که هر روز از اين پله­ ها استفاده مي­کنند، از نوع پله­ هاي برقي فوق سنگين است، تصريح کرد: پله ­هاي برقي مترو با پله­ هاي برقي که در پاساژها و فروشگاه­ ها مورد استفاده قرار مي­گيرند، کاملاً متفاوت است و بايد امکان جابجايي هزاران مسافري که به صورت لحظه­ اي از اين پله­ ها استفاده مي­کنند را داشته باشد.
وي در پايان با تأکيد بر اين که با وجود تمام مشکلات موجود، عمليات عمراني در زمينه حفر تونل­ها و احداث ايستگاه­ هاي مترو در اعماق زمين­ هاي تهران در جريان است، خاطرنشان کرد: هم­زمان، بزرگ­ترين عمليات نصب پله ­هاي برقي مترو در پايتخت را تدارک ديده­ ايم تا با آغاز سال جديد تحصيلي و رشد 20 تا 30 درصدي جابجايي­ ها در شهر، مشکلات استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومي را به حداقل و ميزان استفاده از وسايل نقليه عمومي را به حداکثر ميزان ممکن افزايش دهيم.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 56]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن