تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خوشا به سعادت كسى كه عمرش طولانى و كردارش خوب باشد. چنين كسى عاقبتش خوب است؛ ز...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820295813




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تفاهم‌نامه اجراي تاسيسات فاضلاب منطقه 22 شهرداري تهران


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۸ شهريور ۱۳۹۳ (۱۱:۳۰ق.ظ)
تفاهم‌نامه اجراي تاسيسات فاضلاب منطقه 22 شهرداري تهران تفاهم‌نامه اجراي تاسيسات فاضلاب منطقه 22 شهرداري تهران به ارزش بالغ بر 4600 ميليارد ريال با حضور وزير نيرو امضا شد.
مهندس اصغر رياضتي مديرعامل شرکت فاضلاب تهران در گفتگو با خبرنگار خبرگزاري موج با اشاره به عقد اين قرارداد با شركت سرمايه‌گذاري شهرداري تهران گفت: اين تفاهم‌نامه به صورت بيع متقابل با اعتباري بالغ بر 4600 ميليارد ريال تنظيم شده که در مدت 5 سال اجراي شبکه و تاسيسات فاضلاب منطقه اجرا خواهد شد.
وي طول مدت بهره برداري شهرداري از پساب تاسيسات را 28 سال عنوان کرد و افزود: در اين طرح اجراي 370 کيلومترشبکه فاضلاب به قطر 250 تا 1200ميلي متر با ظرفيت 800 هزار نفر، احداث 4 واحد تصفيه‌خانه فاضلاب با مجموع ظرفيت حدود 710 هزار نفر، اجراي 8.5 کيلومتر خطوط باي پس به اقطار 800 تا 1200 ميلي‌متر و اجراي 30 کيلومتر خطوط انتقال فاضلاب به اقطار 300 تا1000 ميلي‌متر انجام خواهد شد.
مدير عامل شرکت فاضلاب تهران در ادامه به تعهدات شرکت فاضلاب در قبال اين سرمايه‌گذاري اشاره کرد و گفت: در اين ارتباط، اين شرکت نيز همکاري لازم را در خصوص دريافت كليه منابع مالي مربوط به هزينه‌هاي فروش و برقراري انشعاب‌هاي فاضلاب منطقه انجام داده و مجوز تخصيص واستفاده پساب تصفيه خانه هاي فاضلاب احداث شده با ظرفيت متوسط يك متر مكعب در ثانيه معادل 34.5 ميليون متر مکعب درسال را به شهرداري ارائه خواهد داد.
گفتني است، منطقه 22 واقع در غرب كلانشهر تهران در محدوده‌اي به وسعت تقريبي 6 هزار هکتار و با جمعيت افق طرح 800 هزار نفر منطقه‌اي جديد و روبه رشد با بافتي بيش از 60 درصد پوشش فضاي سبز است که براي تسريع اجراي عمليات طرح هاي آب و فاضلاب در اين منطقه اين طرح اجرايي شده است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 97]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن