تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):علم میراث گرانبهائی است و ادب لباس فاخر و زینتی است و فکر آئینه ای است صاف.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820144699




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پخش غیر قانونی تصاویر فوتبال برای تیم ملی الجزایر گران تمام می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: پخش غیر قانونی تصاویر فوتبال برای تیم ملی الجزایر گران تمام می شود گناوه- ایرنا- کنفدراسیون فوتبال آفریقا(کاف ) نسبت به پخش غیر قانونی تصاویر مسابقات فوتبال توسط شبکه های تلویزیونی الجزایر واکنش نشان دهد..


به گزارش ایرنا از تارنمای الدوری والکاس ، کاف تهدید کرد که در صورت ادامه این روند تیم ملی الجزایر از رقابتهای فوتبال جام ملتهای آفریقا کنار گذاشته می شود.
محمد روراوه رییس فدراسیون فوتبال الجزایر تهدید رسمی کاف در مورد تیم ملی الجزایر را تایید کرد و افزود: برخی شبکه های ورزشی الجزایر بدون خرید حق پخش از شبکه دارای امتیاز پخش بازیهای مقدماتی جام ملتهای آفریقا ، خلاف قانون فیفا عمل کردند و صحنه هایی از دیدار الجزایر با اتیوپی را به صورت زنده پخش کردند.
دیدار رفت الجزایر با اتیوپی در چارچوب گروه دوم رقابتهای انتخابی جام ملتهای افریقا که روز شنبه در آدیس آبابا برگزار شد بانتیجه 2بر یک به سود الجزایر خاتمه یافت.
تیم ملی فوتبال الجزایر فردا شب (چهارشنبه شب ) میزبان تیم ملی فوتبال مالی است .
کنفدراسیون فوتبال آفریقا امتیاز حق پخش انحصاری رقابتهای فوتبال مرحله مقدماتی و نهایی جام ملتهای 2015 آفریقا را به شبکه اسپورت فایو واگذار کرده است .
روراوه اظهار کرد: کاف تهدید کرده که ناچار است اگر روند پخش غیر قانونی تصاویر توسط شبکه های تلویزیونی الجزایر ادامه یابد ،تیم ملی فوتبال این کشور را از رقابت های جام ملت های آفریقا کنار بگذارد.
پیش از این شبکه بی ان اسپورت که دارای حق پخش انحصاری رقابتهای فوتبال جام جهانی 2014 برزیل بود از شبکه های الجزایری به دلیل پخش تصاویر برخی دیدارهای جام بیستم به صورت غیرقانونی شکایت کرده بود.
مقامات قطری شبکه بی ان اسپورت حتی خواستار قطع پخش شبکه های ورزشی الجزایر بر روی ماهواره نایل ست شدند.
فدراسیون بین المللی فوتبال (فیفا) اوایل سال جاری میلادی به خاطر این کار غیر حرفه ای شبکه های ورزشی الجزایر ،فدراسیون فوتبال این کشور را به مبلغ 5 میلیون دلار جریمه کرد.
7476**1581


18/06/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن