تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):هر کـس به رزق و روزى کم از خدا راضى باشد، خداوند از عمل کم او راض...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803027623




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مدیرکل ورزش و جوانان البرز: استقبال خانواده ها از ورزش بیشتر شده است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: مدیرکل ورزش و جوانان البرز: استقبال خانواده ها از ورزش بیشتر شده است کرج - ایرنا- مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز گفت : استقبال خانواده ها از ورزش در این استان نسبت به گذشته بیشتر شده است.


"رضا گل محمدی " روز دوشنبه در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: اکنون رویکرد خانواده ها نسبت به ورزش تغییر کرده است و این والدین هستند که فرزندان خود را به ورزش حرفه ای ترغیب می کنند.
وی با تقسیم بخش ورزش به سه بخش استان ، افزود: بخش نخست ،ورزش قهرمانی با مسوولیت اداره کل ورزش و جوانان است که استعداد یابی دراین بخش برعهده اداره کل آموزش و پرورش قرار گرفته است.
وی ادامه داد: دومین بخش به ورزش همگانی اختصاص یافته که دستگاه های اجرایی مانند شهرداری نقش اصلی را در این بخش عهده دار هستند که البته اداره کل ورزش و جوانان در این بخش نیز نقش اساسی ایفا می کند و بخشی از بوستانهای سطح شهرهای استان به این ورزش اختصاص دارد.
مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز گفت :برای ورزش همگانی برنامه های ویژه ای بدون شعارگرایی پیش بینی شده است که این امر موجب شده تا مردم به ورزش روی بیاورند.
گل محمدی با اشاره به اهمیت سلامت بانوان در جامعه ، بخش سوم را شامل ورزش این قشر برشمرد و افزود : به همین خاطر درصدد هستیم تا سالن ورزشی استقلال کرج بطور کامل به ورزش بانوان اختصاص یابد.
مدیر کل ورزش و جوانان استان البرز ادامه داد: اکنون تلاشمان براین است که زمان زیادی به ورزش بانوان اختصاص دهیم تا این قشر بتواند نشاط و شادابی بیشتر داشته باشد ضمن آنکه در ترویج فرهنگ ورزش موثر است.
وی ادامه داد: بانوان به خاطر یک سری محدودیت هایی که دارند اگر مکانهای ورزشی و سالن ها یی در اختیار آنان قرار گیرد بیشتر می توانند به ورزش بپردازند.
گل محمدی با تاکید بر اینکه حمایت اداره کل ورزش و جوانان البرز به ورزش بانوان جدی است ، گفت: بانوانی که جسم سالم داشته باشند می توانند خدمت بهتری را به خانواده و اجتماع ارائه دهند و ما برای برخورداری از جامعه سالم باید به بانوان بیشتر از گذشته خدمات ورزشی بدهیم.
این مسوول با بیان اینکه اکنون 21هزار نفر از ورزشکاران البرزی را بانوان تشکیل می دهند ، افزود: برای استعداد یابی بانوان نیز همانند مردان برنامه ریزی داریم .
وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اینکه شهرداری کرج تعامل بسیار خوبی با اداره کل ورزش وجوانان دارد ، افزود: طی مدت پنج ماه گذشته تاکنون این شهرداری کرج مبالغ قابل توجهی برای احداث اماکن ورزشی و غیره پرداخت کرده است .
مدیرکل ورزش و جوانان البرز هیات امنایی اداره شدن ورزش در مناطق مختلف استان را فرصتی برای رشد و توسعه بیشتر استعداد ها و توانمندی های آن دانست.
گل محمدی افزود: اعضای این هیات امنا براساس تجارب قبلی بواسطه اینکه مورد تایید هستند تاثیر بسزایی در تحقق اهداف ورزشی دارند .
وی با بیان اینکه این اعضا اغلب از متخصصان و پیشکسوتان ورزشی انتخاب شده اند، ادامه داد: این ا فراد بواسطه اشراف کامل بر ورزش و همچنین نداشتن بار مالی و همینطور رابطه پرسنلی با اداره کل ورزش وجوانان امین مردم نیز هستند .
گل محمدی خاطرنشان کرد: اکنون طرح ورزش هیات امنایی در مناطق حصارک ، کلاک و ماهدشت کرج اجرایی شده و بزودی این طرح در محمدشهر، کمالشهر و مشکین دشت نیز آغاز می شود .
مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز با اعلام اینکه ساختار ناقص این اداره کل قادر به پوشش کامل مسایل ورزشی نیست ، گفت: وجود هیات امنا که تجربه موثر سالهای گذشته نیز بوده می تواند رهگشای بسیاری از مشکلات ورزشی در مناطق مختلف این استان باشد .
***اداره کل ورزش استان البرز نگاه ویژه به ورزش های زورخانه ای دارد
گل محمدی درادامه به اهمیت ورزش های زورخانه ای به عنوان ورزش های دارای سابقه کهن و تاریخی اشاره کرد و افزود: این ورزش ها که آمیخته با فرهنگ مذهبی ایران اسلامی نیز است از برنامه های اولویت دار اداره کل ورزش استان البرز است .
وی یادآورشد: اکنون چهار زورخانه زیرپوشش اداره کل ورزش و جوانان استان البرز است که سالن هایی برای فعالیت ورزشکاران این رشته در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ، کارخانه جهان چیت ، دانشکده کشاورزی ، شهرستانهای نظراباد ، ساوجبلاغ و شهرجدید هشتگرد فعال شده است .
مدیرکل ورزش وجوانان استان البرز گفت: برای ساخت زورخانه و ترویج این رشته سنتی و تاریخی اعتباراتی در نظر گرفته شده که درسال 90 با قطع آن پروژه های مربوط به ان تعطیل شد .
وی خاطرنشان کرد: درسال جاری استاندارالبرز در روز بزرگداشت جوانمردی قول تامین اعتبار را برای احداث یک زورخانه بزرگ برای اسان البرز دادند که امیدواریم با تحقق آن بتوان گامهای موثری را دراین زمینه برداریم. ک/3
7410/2818 / 691


17/06/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن