تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خدا را خالصانه ياد كنيد تا بهترين زندگى را داشته باشيد و با آن راه نجات و رستگارى را ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815204156




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جابجايي حدود دو نيم ميليون تن كالا از استان گلستان به ساير نقاط كشور


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۷ شهريور ۱۳۹۳ (۱۹:۳۸ب.ظ)
جابجايي حدود دو نيم ميليون تن كالا از استان گلستان به ساير نقاط كشور 2 ميليون و 248 هزار و 222 تن كالا توسط 203 هزار و 997 سرويس درون و برون استاني در 5 ماهه سال 1393 از استان گلستان به ساير نقاط كشور حمل و نقل شد.
به گزارش خبرگزاري موج، مديركل حمل و نقل و پايانه هاي استان گلستان گفت: به استناد گزارش دريافتي از سيستم هوشمند مديريت كنترل بارنامه ميزان 2 ميليون و 248 هزار و 222 تن بار طي 203 هزار و 997 سرويس از مبادي استان به ساير مقاصد درون و برون استاني حمل شده اندكه سهم شركتهاي تعاوني از اين جابجايي بيش از 25 درصد بوده است.
ميقاني ادامه داد: در اين جابجايي بيش از 8500 دستگاه ناوگان حمل و نقل عمومي با تلاش بيش از 11 هزار راننده حرفه اي فعاليت داشته اند كه متوسط عمر اين ناوگان حدود 15 سال اعلام مي شود.
اين مقام مسئول اظهار داشت: از سال 1392 با همت و تلاش بخش خصوصي شاهد ورود تعداد 232 دستگاه ناوگان باري جديد به چرخه حمل و نقل جاده اي استان بوده ايم كه اين امر در ارتقاي خدمات به حوزه هاي مختلف توليدي نظير صنعت و كشاورزي و همچنين بين المللي بسيار موثر است.
وي در پايان ضمن تبيين تدابير اداره كل در خصوص معضل فرار بار بدون بارنامه و برنامه ريزي جهت حمل بيش از يك ميليون تن محصولات كشاورزي استان در ميانگين ساليانه افزود: ناوگان باري استان در مدت پنج ماهه امسال اقدام به حمل كالاهايي از جمله گندم، جو، كلزا، فرآورده هاي نفتي، كلينگر، گوجه و ساير محصولات كشاروزي كرده است كه بيشترين كالاي جابجا شده در اين مدت انواع آجر، زغالسنگ، نئوپان و سيمان بوده است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 44]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن