تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):دورترین مردم ار خداوند عزّو جل در روز قیامت سرکشانِ متکبّر هستند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819908790




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

زنان البرز به نشریه تخصصی نیاز دارند/ ضرورت مشارکت بیشتر بانوان در عرصه های مختلف


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > مرکز > البرز سرفرازی مطرح کرد:
زنان البرز به نشریه تخصصی نیاز دارند/ ضرورت مشارکت بیشتر بانوان در عرصه های مختلف
ساوجبلاغ - خبرگزاری مهر: سرپرست اداره کل امور بانوان و خانواده استانداری البرز گفت: باید نقش زنان متناسب با حضورشان در جامعه بیشتر شده و انتشار نشریه ای تخصصصی ویژه بانوان می تواند در بروز و ظهور توانمندیهای این قشر تاثیر قابل توجهی بگذارد.



به گزارش خبرنگار مهر، بی بی عصمت سرفرازی در اولین نشست فرماندار ساوجبلاغ با بانوان فعال در این شهرستان که بعد از ظهر دوشنبه در محل فرمانداری برگزار شد، اظهار داشت: توانمندی بانوان همواره یک عامل پیش برنده بوده و در هرجایی که به بانوان اهمیت و توجه شده، توفیقات زیادی حاصل شده که نتیجه دقت نظر و توجه خاص بانوان به مسائل است.

وی با اشاره به تعداد زنان در جامعه گفت: باتوجه اینکه بخش قابل توجهی از جامعه را زنان تشکیل می دهند، باید نقش آنان نیز به تناسب بیشتر شده و در عرصه های مختلف شاهد حضور فعال این قشر جامعه باشیم؛ در این راستا انتشار یک نشریه تخصصی در حوزه بانوان می تواند بسیاری از این توانمندی ها را به منصه بروز و ظهور برساند.

سرافرازی افزود: علاوه بر این با برگزاری همایشهای متنوع نیز امکان تبادل نظر و استفاده از بانوان مستعد امکان پذیر و میسر است؛ بدین ترتیب پتانسیلهای موجود در جامعه نیز شناسایی و معرفی می شود.

مدیرکل اموربانوان مشارکت بانوان توانمند استان در بخش های میراث فرهنگی ،آموزش وپرورش،مشاورین ادبی و اجتماعی و... را  بسیارمثبت ارزیابی کرد. مشارکت زنان در عرصه ها مختلف بیشتر شود

فرماندار ساوجبلاغ نیز در این نشست بابیان اینکه امروز بانوان نقش اثرگذاری در امورات مختلف کشور ایفامی کنند، گفت: سهم مهم بانوان در هشت سال دفاع مقدس ودرعرصه های نظامی برکسی  پوشیده نیست.

ابوالقاسم پالیزگیر گفت:زنان ایران اسلامی با الهام از بانوان بزرگ شیعه، همواره موجب اعتلا اهداف اسلامی وانقلابی بوده اند و این را در زمان انقلاب و پس از آن بارها ثابت کرده اند.

فرماندار ساوجبلاغ به توانمندی بانوان اشاره کرد و گفت: باتوجه به توانمندیهای بانوان و حضور پر رنگ آنان درصحنه های مختلف، باید این مشارکتها بیشترشده تا شاهد نقش موثرتر آنان در سازندگی بهتر کشور باشیم و این امر باخودباوری زنان میهن محقق خواهد شد.

وی حضور بانوان را در برخی حوزه ها ازجمله دانشگاهها حتی پررنگتر از آقایان دانست.



 


۱۳۹۳/۶/۱۷ - ۱۹:۳۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن