تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):درهاى گناهان را با استعاذه (پناه بردن به خدا) ببنديد و درهاى طاعت را با بسم اللّه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820889569




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کنفراس علمی فیزیک ایران 93 در دانشگاه سیستان و بلوچستان آغاز شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: کنفراس علمی فیزیک ایران 93 در دانشگاه سیستان و بلوچستان آغاز شد زاهدان- ایرنا- کنفراس ملی علمی فیزیک ایران 93 امروز(دوشنبه) با حضور رییس، اعضای هیات مدیره انجمن فیزیک ایران و جمعی از پژوهشگران و صاحبنظران این رشته از سراسر کشور در تالار امام رضا(ع) دانشگاه سیستان و بلوچستان آغاز شد.


به گزارش ایرنا، رییس دانشگاه سیستان و بلوچستان در این همایش به نقش و جایگاه همایش های علمی در پیشرفت کشور اشاره کرد و گفت: حرکت های علمی عامل عزت کشور هستند و اگر دولتمردان امروز با قدرت بر سر میز مذاکرات می نشینند ناشی از همین حرکات علمی است.
"علیرضا رضوانی" افزود: پیشرفت های علمی مختلف سبب شده دشمنان نتوانند کوچکترین صدمه ای به کشور وارد کنند.
دبیر کمیته علمی کنفراس فیزیک ایران 93 نیز در این همایش گفت: فیزیک بنیادی، فیزیک انرژی و ریاضی فیزیک، مکانیک آماری، گرایش های مختلف فیزیک ماده چگال شامل تجربی، نظری و شبیه سازی و فیزیک هسته ای اتم مولکولی محورهای ارائه مقالات به این کنفراس هستند.
"فرهنگ لران" افزود: از بین 757 مقاله رسیده به دبیرخانه این کنفراس 555 مقاله بعد از داوری هیات داوران پذیرفته شد که 485 مقاله به صورت پوستر و 56 مقاله به صورت ارائه سخنرانی در کنفراس انتخاب شدند.
وی اظهار داشت: همچنین شش کارگاه آموزشی در زمینه طرح کسب و کار، مجمع عمومی عادی اعضای پیوسته انجمن فیزیک ایران، طیف سنجی پوزیترون، طیف نگاری رامن، روش های فیزیکی تهیه لایه های نازک و تعیین مشخصه آنها، کاربرد مغناطیس سنجی نوع ارتعاشی و کارگاه انرژی تجدید پذیر نیز در حاشیه این کنفراس به صورت رایگان برای علاقه مندان برگزار می شود.
نشست های این کنفرانس علمی تا 20 شهریور ماه جاری ادامه دارد. ک/2
7312 / 653


17/06/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 51]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن