تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):پيش از آن كه زبانت تو را به زندان طولانى و هلاكت درافكند، او را زندانى كن، زيرا هيچ چ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819564072




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اعزام تیم والیبال دختران دانشگاه پیام نور کیش به مسابقات قهرمانی ارومیه


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: اعزام تیم والیبال دختران دانشگاه پیام نور کیش به مسابقات قهرمانی ارومیه کیش - ایرنا - تیم والیبال دختران دانشگاه پیام نور جزیره کیش به مسابقات قهرمانی دانشجویان دختر دانشگاه های پیام نورکشور در ارومیه اعزام شد.


مسوول تربیت بدنی دانشگاه پیام نوراستان آذربایجان غربی دوشنبه در گفت وگو اختصاصی با خبرنگار ایرنا در مورد این رقابت ها و حضور تیم کیش برای نخستین بار در آن گفت : این رقابت ها با حضور 20 استان و 300 ورزشکار از سراسر کشور در سالن ورزشی پیام نور شهر ارومیه برگزار می شود.
داریوش عزیزی با بیان اینکه پذیرش و مراسم قرعه کشی تیم ها فردا سه شنبه برگزار می شود اظهار داشت : تیم های شرکت کننده صبح چهارشنبه به مصاف یکدیگر خواهند رفت .
وی گفت : 9 داور از فدراسیون والیبال و 6 داور بومی از استان با همکاری هیات والیبال رقابت ها را داوری خواهند کرد، هر تیم 12 بازیکن ، یک سرمربی ، سرپرست و یک مربی به همراه دارد .
عزیزی در مورد جوایز تیم های برتر نیز گفت: به تیم های اول تا سوم مدال و حکم قهرمانی تعلق می گیرد و به 8 تیم برتر نیز جواز کسب حضور در المپیادهای ورزشی سال اینده دانشگاه های پیام نورداده خواهد شد.
وی در مورد حضورتیم کیش در این رقابت ها اظهار داشت : برای نخستین بار است که تیمی از پردیس بین الملل پیام نور در این رقابت ها حضور دارد.
فریبا رحمانی، سعیده خلیفه، لیلا قربانی، محبوبه صفر نژاد، هانیه صفی زاده، مهرنوش ترابی، زهرا یوسفی اعضای تیم کیش هستند که به مربیگری پریسا جاهدی و سر پرستی کوشایی در این مسابقات حضور خواهند داشت.
این رقابت ها تا 24 شهریور ماه در ارومیه ادامه دارد.
1630**1641/668


17/06/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 90]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن