تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):به پاداش بهشت نمى رسد مگر آن كس كه باطنش نيكو و نيّتش خالص باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805315835




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امامي‌فر: راه نجات دايي جذب بازيکن خارجي است


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: امامي‌فر: راه نجات دايي جذب بازيکن خارجي است
عليرضا امامي‌فر، آچار فرانسه دهه 70 و 80 پرسپوليس اين روزها به عنوان آناليزور در کنار علي دايي مشغول به کار است.

به گزارش "ورزش سه"، هر چند که امامی‌فر معتقد هنوز به صورت رسمی مشغول به کار نشده اما طی چند بازی گذشته نکات خوب و مفیدی را به کادرفنی پرسپولیس منتقل کرده است. شنیدن دیدگاه های آنالیزور پرسپولیس درباره نتایج این فصل تیم قطعا خیلی از شبهات را مشخص خواهد کرد.

امامی فر در گفت و گو با "ورزش سه" در پاسخ به این سوال که آیا تراکتور همانگونه که شما آنالیز کرده بودید بازی کرد واگر چنین بوده چرا پرسپولیس موفق به پیروزی نشد بیان کرد: واقعیت این است که تراکتور همانگونه ای که آنالیز کرده بودیم بازی کرد بدون ذره ای تغییر، اما اینکه چرا پرسپولیس شکست خورد به پارامترهای مختلفی بستگی دارد. پرسپولیس خوب شروع کرد و نیمه اول توانست قدرت خود را به حریف دیکته کند اما در نیمه دوم اتفاقاتی رخ داد که شرایط به نفع تراکتورسازی عوض شد.

امامی فر ادامه داد: آنچه که مشخص به نظر می رسد این است که پرسپولیس نسبت به بازی با صبا روند رو به رشدی داشت. اگر بخواهیم تک تک پارامترهایی که پرسپولیس نسبت به بازی با صبا در آنها بهتر عمل کرد را بیشماریم به نقاط قابل توجهی می رسیم. پرسپولیس در ایجاد موقعیت روی دروازه حریف، میزان دوندگی و جنگندگی، بازی رو به جلو، اضافه شدن در خط حمله، تراکم تیمی، ارتباط خط هافبک و حمله و حفظ فاصله خطوط سه گانه بسیار بهتر از بازی با صبا عمل کرد بخصوص اینکه در 60 دقیقه ابتدایی اجازه چرخش به نفرات حریف را ندادند، همین مساله باعث شد تا لوسیانو ادینهو تا دقیقه 60 حتی کوچکترین حرکت مثبتی روی دروازه پرسپولیس انجام ندهد. تمام این فاکتورهای رو به جلو در نیمه اول اجرا شد. اما در نیمه دوم متاسفانه همه چیز متوقف شد.

آنالیز پرسپولیس در پاسخ به این سوال که چرا این روند متوقف شد می گوید: بچه های پرسپولیس احساسی عمل کردند و کادرفنی پرسپولیس به نظر من نتوانست احساسات بازیکنان را کنترل کند وقتی پرسپولیس یک گل جلو می افتد آن هم از تیمی مثل تراکتورسازی باید با بستن فضاها و با بهره گیری از ابزارهایی مثل عالیشاه، طارمی و عباس زاده چشم به ضدحملات بدوزد و جلوی ضدحملات حریف را بگیرد. این یک واقعیت است که تراکتورسازی تیمی نیست که از ارسال های جناحین به گل برسد بلکه تاکتیک آنها ارسال پاس عمقی، یک و دو و شوت از راه دور بود به همین خاطر کادرفنی باید با قراردادن نوراللهی و حقیقی مقابل خط دفاعی به مدافعان چپ و راست نیست تاکید می کرد که جمع تر بازی کنند اما بازی احساسی پرسپولیسی ها در نیمه دوم باعث شد که نه تنها از یک گل خود نتواند دفاع کند بلکه 3 گل هم پذیرا شدند.

امامی فر در پاسخ به این سوال که خیلی از پیشکسوتان و کارشناسان فوتبال بابت تعویض نوری از علی دایی انتقاد کرده اند بیان کرد: من هم فکر می کنم تعویض محمد نوری در این شکست و نتیجه ای که حاصل شد تاثیرگذار بود هر چند که به حرف دایی هم اعتقاد دارم که اگر توپ ها توی دروازه می رفت این اتفاقات رخ نمی داد. اما از دید فنی پرسپولیس در خط هافبک نیاز به یک لیدر دارد. فرمانده ای که ریتم بازی را در دست بگیرد و بین جلو و عقب و چپ و راست توازن ایجاد کند. محمد نوری توان این فرماندهی را دارد اما متاسفانه جایگزین های او نمی توانند وظایف او را انجام دهند.

«راهکار شما برای رهایی پرسپولیس از این شرایط چیست؟» امامی فر در پاسخ به این سوال ورزش سه گفت: پرسپولیس ریتم خوبی ندارد اما همانطور که گفتم روند رو به جلویی که دارد مشخص است هر چند که به خاطر باخت ها این روند رو به رشد دیده نمی شود من فکر می کنم پرسپولیس باید به جای اینکه به فکر ارائه بازی زیبا باشد تمام تلاشش را بگذارد روی کسب 3 امتیاز مسابقات، نمونه بازی آن استقلال است. مگر استقلال مقابل گسترش فولاد یا نفت مسجدسلیمان زیبا بازی کرد؟ آنها 3 امتیاز را می گیرند و حالا هم صدرجدول اند بدون اینکه زیبا بازی کنند. در نهایت من فکر می کنم اگر علی دایی 3 بازیکن خارجی در پست های دفاع چپ، هافبک دفاعی و مهاجم جذب کند پرسپولیس از این رو به آن رو می شود.

امامی فر در پاسخ به این سوال که چرا بازیکن خارجی را پیشنهاد می کند بیان کرد: چون در فوتبال ایران ما اگر بخواهیم مدافع چپ جذب کنیم باید سراغ حاج صفی یا پولادی برویم. کاملا هم مشخص است پولادی تمایلی برای پوشیدن پیراهن پرسپولیس ندارد اما با جذب 3 بازیکن خارجی می توانیم کاملا این نقاط ضعف را پوشش دهیم. بازیکنی مثل اومانیا که بسیار موثر بازی می کند هر چند همانطور که گفتم به خاطر باخت ها بازی اومانیا هم به چشم نمی آید.


عليرضا امامي فر (سرمربي)پيشکسوت ايران


1393/06/17 12:03  تعداد بازدید: 1,112





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن