تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سوگند به خدا ، هر كس كه حقيقت سجده را به جاى آورد ، زيان نكرد و كسى كه در سجده، ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819104941




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قرعه سخت براي شاگردان خادم در روز نخست


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: قرعه سخت براي شاگردان خادم در روز نخست
مراسم وزن‌کشي 4 وزن مسابقات کشتي آزاد قهرماني جهان انجام و قرعه نسبتا سختي نصيب تيم ايران شد.

وزن‌کشی 4 وزن از رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی جهان در سالن ژیمناستیک شهر تاشکند ازبکستان برگزار شد و شاگردان رسول خادم رقبای خود را شناختند.

به نقل از تسنیم، در وزن نخست حسن رحیمی در دور اول به مصاف پدرو میاس از ونزوئلا می‌رود. وی در صورت پیروزی در دور دوم باید با برنده دیدار ویکتور لبدوف روس و اوالد از آلمان دیدار می‌کند. 30 نفر در این وزن حضور دارند. خینچگیاشویلی گرجستانی و حریف اذربایجانی هم در گروه رحیمی قرار دارند.

در 70 کیلوگرم مصطفی حسین‌خانی ابتدا باید میروسلاو کروف بلغارستان در دور اول دیدار کند. وی در دور دوم با برنده کشتی ازبکستان و مجارستان کشتی خواهد گرفت. 29 کشتی‌گیر در این وزن حضور دارند.

در 86 کیلوگرم که 38 نفر روی باسکول رفتند، محمدحسین محمدیان باید در دور نخست با حریف برزیلی مصاف دهد. وی در صورت پیروزی در دور دوم با برنده دیدار آمریکا و ترکمنستان دیدار خواهد کرد.

در 125 کیلوگرم 26 کشتی‌گیر وزن‌کشی کردند و کمیل قاسمی در این وزن ابتدا با خوتسیانووسکی اوکراینی و سپس با برنده دیدار چین و ژاپن دیدار خواهد کرد.


کشتي


1393/06/16 19:15  تعداد بازدید: 626





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 109]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن