تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 12 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):به وسيله من هشدار داده شديد و به وسيله على عليه ‏السلام هدايت مى‏يابيد و به وسي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799082625




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

به دنبال بومي کردن فضاي مجازي بر اساس آداب و رسوم ايراني هستيم


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۶ شهريور ۱۳۹۳ (۱۵:۱۳ب.ظ)
مدير روابط عمومي تبيان: به دنبال بومي کردن فضاي مجازي بر اساس آداب و رسوم ايراني هستيم مدير روابط عمومي تبيان گفت: اين موسسه به دنبال ايراني اسلامي کردن فضاي مجازي بوده که خاستگاه آن غرب است.
محمدرضا سلطاني شيرازي مدير روابط عمومي موسسه فرهنگي تبيان در حاشيه برگزاري دومين نمايشگاه بين المللي فناوري اطلاعات و رسانه هاي ديجيتال در گفتگو با خبرنگار خبرگزاري موج، بابت فعاليت اين موسسه در اين نمايشگاه گفت: فعاليت هاي موسسه 4 محور عمده دارد که عبارتند از: محور محتوايي که در سايت بارگذاري مي شود که حوزه هاي مختلف اجتماعي، فرهنگي و سياسي را پوشش مي دهد. محور ديگر بحث محور کاربر يعني شبکه هاي اجتماعي ماست که شامل وبلاگ تبيان است که در اين محور جايگاه پيدا کرده است و همچنين سرويس دانلود در اين مجموعه وجود دارد.
وي در ادامه افزود: محور بعدي محور توليد بازي ها و نرم افزارهاي تبيان است که در اين مجموعه بازي هايي توليد مي شود که براي فروش در اختيار علاقه مندان قرار مي گيرد. محور چهارم، محور فني و زيرساخت يا ديتاسنتر موسسه تبيان است که در اين محور ما خدمات اينترنتي از قبيل سايت هات تينگ را ارائه مي دهيم. وي گفت: ما در اين زمينه خيلي از سايت ها از جمله سايت رسمي رهبري را ميزباني مي کنيم که از لحاظ امنيت اطلاعات در بالاترين سطح قرار دارد و کاربران داخلي با خيال راحت از آن بهره مي برند.
وي در ادامه در پاسخ به اين سوال که اهداف تبيان براي رسيدن به افق 2 ميليارد دلاري صادرات نرم افزارها چقدر فاصله دارد اظهار داشت: در اين زمينه ما از لحاظ محصولات مثل بازي ها و محصولات فرهنگي خود وب سايت ما محلي براي استفاده از اين نرم افزارها بوده که به 7 زبان در اختيار علاقه مندان قرار مي گيرد. ما از همه کشورهايي که سايت را به زبان آنها ارائه مي دهيم بازديدکننده داريم.
وي ادامه داد: اگر به سايت هايي که اطلاعات سايت ها را آناليز مي کنند مراجعه کنيد مي بينيد که بعد از ايران، بيشترين بازديدها توسط کشورهاي انگليس و آمريکا از سايت تبيان انجام مي گيرد. اين يعني ما توانستيم محتواي خود را که مثلا يکي از آنها سورس بازي هاي رايانه اي مخصوص کامپيوتر و موبايل است را به خوبي صادر کنيم.
مدير روابط عمومي موسسه فرهنگي تبيان در ادامه با اشاره به محتواي فرهنگي خدمات موجود در اين مجموعه افزود: ما بحث اصلي که در موسسه دنبال مي کنيم به موضوع سبک زندگي برمي گردد. سبک زندگي ايراني اسلامي سبکي است که بايد بدان برگرديم و وظيفه ماست که آن را با فضاي مجازي موجود تطبيق دهيم. به هر حال خاستگاه تصلي فضاي مجازي غرب است و ما بايد اين هنر را داشته باشيم که با فرهنگ، آداب و رسوم و سنت هاي خودمان اين موضوع را انعطاف پذير کنيم. اين نگاه موسسه تبيان يک نگاه ايجابي است.
وي ادامه داد: با اين ديدگاه برخلاف اينکه همه معتقدند شبکه هاي اجتماعي نقش مناسبي ندارند تبيان معتقد است اگر اين فضا بر اساس آداب و رسوم خودمان باشد نه تنها مضر باشد بلکه مي تواند مفيد هم واقع شود. ما خودمان در بحث شبکه هاي اجتماعي بر همين اساس و با همين ديدگاه برنامه اي را تنظيم کرده ايم که تمام ساختار آن توسط خود متخصصان تبيان تهيه و تنظيم شده است.
سلطاني در پايان در مورد شرايط برگزاري دومين نمايشگاه فناوري اطلاعات و رسانه هاي ديجيتال اشاره داشت و گفت: جداي اينکه مسوولان نمايشگاه بابت ساعت برگزاري سختگيرانه برخورد کردند و فقط تا ساعت 4 اجازه فعاليت شرکت ها در اين نمايشگاه را دادند اي کاش همانند سال گذشته يک پنج شنبه و جمعه هم در روزهاي برگزاري امسال نمايشگاه وجود داشت با اين شرايط ن فکر مي کنم نمايشگاه سال گذشته به خاطر اينکه افتتاحيه آن در آخر هفته بود از استقبال بيشتري برخوردار شد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 50]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن