تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):روز قيامت محبوب‏ترين آدميان نزد خداوند فرمان‏برترينِ آنها از او است
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820878543




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آماده سازی ساختمان زندان جدید اصفهان ضروری است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > جنوب > اصفهان زرگرپور:
آماده سازی ساختمان زندان جدید اصفهان ضروری است
اصفهان – خبرگزاری مهر: استاندار اصفهان آماده سازی ساختمان جدید زندان مرکزی اصفهان را ضروری دانست و گفت: باید توجه داشته باشیم که زندان فعلی اصفهان در شان مردم اصفهان نیست و عملیات اجرایی زندان جدید اصفهان مورد توجه جدی قرار گیرد.



به گزارش خبرنگار مهر، رسول زرگرپور ظهر امروز در آئین تودیع و معارفه دادستان عمومی و انقلاب اصفهان با اشاره به ارتباط تنگاتنگ بدنه اجرایی استان اصفهان با دستگاه قضایی این استان طی یک سال گذشته اظهار داشت: این همکاری و تعامل در حل مشکلات استان اصفهان نقش بسزایی داشته است.

وی با اشاره به برخی از همکاری‌ها‌ی دستگاه قضایی استان اصفهان برای حل مشکلات این استان اظهار داشت: مساله آلودگی هوا در اصفهان و ورود آلاینده‌های ناشی از مصرف سوخت مازوت در اصفهان یکی از بارزترین این همکاری‌هاست که با ورود دستگاه قضایی به این مساله به عنوان مدعی العموم تجهیزات مصرف کننده مازوت دو نیروگاه اصفهان پلمپ شد و به میزان قابل توجهی از آلاینده‌های موجود در هوای اصفهان کاهش یافت.

استاندار اصفهان در ادامه به وضعیت نامناسب زندان مرکزی اصفهان اشاره کرد و ادامه داد: تراکم موجود در زندان مرکزی اصفهان و هم‌چنین شرایط نامناسب فیزیکی این محل به گونه‌ای است که شرایط را برای مسئولان استان اصفهان در این بخش بحرانی کرده است.

وی با اشاره به همکاری خیرین و امام جمعه اصفهان در بهبود وضعیت زندان مرکزی اصفهان نیز بیان داشت: خوشبختانه وضعیت زندان مرکزی اصفهان طی یک سال گذشته نسبت به زمان قبل‌تر از آن شرایط بهتری را دارد.

زرگرپور با اشاره به نامه نگاری‌های صورت گرفته از سوی مسئولان استانی با مسئولان ملی اظهار داشت: طی 2 ماه گذشته سه نامه از سوی مسئولان بالا رتبه اصفهانی برای رسیدگی به وضعیت زندانیان استان اصفهان برای مسئولان ملی ارسال شده است.

وی آماده سازی ساختمان جدید زندان مرکزی اصفهان را ضروری دانست و بیان داشت: باید توجه داشته باشیم که زندان فعلی اصفهان در شان مردم اصفهان نیست و عملیات اجرایی زندان جدید اصفهان مورد توجه قرار گیرد.


۱۳۹۳/۶/۱۶ - ۱۵:۰۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن