تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):رسول خدا صلى‏الله‏عليه‏و‏آله هرگز با مردم به اندازه عقل خود سخن نگفتند و فرمودند:...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803964551




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

روحانی: ایثارگر خود را فدای هیچ جناحی نمی‌کند


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: روحانی: ایثارگر خود را فدای هیچ جناحی نمی‌کند
رئیس جمهور گفت: هیچ ایثارگری ایثار خود را فدای هیچ جناحی نمی‌کند ولو اینکه ممکن است به جناحی هم علاقمند باشد.
آفتاب: به گزارش خبرنگار مهر حسن روحانی ظهر یکشنبه در دیدار با خانواده‌های ایثارگران در سالن صبای مشهد اظهار کرد: خدا را سپاسگزار و شاکرم که این توفیق را به دولت خدمت‌گزار عنایت کرد تا اعضای هیات دولت در روز میلاد با سعادت امام هشتم در هشتمین سفر این دولت پابوس این امام همام باشند.

وی ادامه داد: مشهد الرضا و مولای ما امام رضا فخر همه ایرانیان است و ما زنده‌ایم و امیدواریم که ان‌شاء الله زیر پرچم لطف و مهربانی آن امام عزیز باشیم. او اگرچه با اکراه و فشار حکومت وقت مدینه جوار پیامبر عظیم الشأن ترک گفت اما ورودش به این سرزمین از آغاز تا به امروز دنیایی از برکت برای مردم این خاک و بوم بوده است.

وی عنوان کرد: آن روزی که انسان از همه جا امیدش قطع می‌شود می‌تواند به جوار حرم رضوی مشرف شده و روح و جان خود را تسلی بخشد زیرا مشهدالرضا باب الحواحج و باب المراد است و چه نعمتی بالاتر از حضور در این مکان قدسی.

وی بیان کرد: ایران عاشق خاندان ولایت بوده و توانسته با پاسداری از این نعمت خود را در برابر همه خطرها حفظ کند و یکه و تنها پیروزی‌های بزرگی را به ارمغان آورد.

وی بیان کرد: آن روز که انقلاب اتفاق افتاد و یا روزهایی که قیام 15 خرداد و حادثه مدرسه فیضیه و تبعید امام روی داد هیچوقت امید مردم نسبت به خدا و خاندان رسالتشان کم نشد.

روحانی تصریح کرد: اهالی این سرزمین در سایه پاسداری از نعمت ولایت و حرکت در مسیر ائمه اطهار برای رعایت حجاب و عفت خود جنگیده و خون دادند و پیکرهای بی جانی بر روی سنگ های مسجد گوهرشاد بر زمین افتاد.

میراث شوم خاندان جنایتکار پهلوی برای همیشه نابود شده‌است

رئیس جمهور با بیان اینکه میراث شوم خاندان جنایتکار پهلوی در این سرزمین برای همیشه نابود شده‌است افزود: مردم این سرزمین نگذاشتند تا این میراث شوم خودنمایی کند بنابراین با ایستادگی مردان و زنان مشهد خاندان پهلوی نابود شدند.

وی با اشاره به نقش ایثارگران در انقلاب اسلامی عنوان کرد: مردم شهیدپرور و ایثارگر نظام اسلامی جان خود را نثار کردند تا از خاندان رسالت و از بیت علوی و رضوی دفاع کنند و تاکنون این ایثارگران به آرمان ها و اهدافی که براساس آن حرکت کردند وفادار مانده اند.

روحانی بیان کرد: راه ایثار و فداکاری و ایستادگی در برابر قدرت‌های بزرگ را امام راحل به ما آموخت و تا به امروز پرچم جمهوری اسلامی با پیروی از رهنمودهای امام راحل و مقام معظم رهبری به اهتزاز درآمده است.

وی تصریح کرد: امروز قدرت ایران و نظام اسلامی تا حدی است که کسی نمی‌تواند دست پرچم‌دار اسلام را قطع کند و آن دست به صورت بالی درآمده و در آسمان به پرواز درآمده است.

وی بیان کرد: شما ایثارگران فخر ایرانید و خدمت ما به شما کوچکترین کاری است که می توانیم انجام دهیم؛ خانواده جانبازان و ایثارگران نیز در صحنه نبرد علیه دشمن سهم بسزایی داشته و این در حالی است که آنان امتیاز و سهمی را برای خود برنداشته اند و با خدا معامله کرده اند.

وی تصریح کرد: به راستی غیر از خدا هیچکس نمی تواند پاداش ایثار جانبازان و ایثارگران را بدهد زیرا مگر ما می توانیم یک شب در سنگر را با دنیای از زر و زور معاوضه کنیم.

ایثارگر ما ملی‌گرا و انسان‌پرست نیست

رئیس جمهور با اعلام اینکه ایثارگر ما ناسیونالیست و ملی گرا نیست افزود: گرچه ایثارگر ما بیشترین حمایت را از وطن و سرزمین خود دارد اما هرگز ناسیونالیست ما ملی‌گرا نیست و در حقیقت ایثارگر ما انسان پرست هم نیست گرچه که پاسدار اخلاق انسانیت و فضایل انسانی است.

وی تصریح کرد: ایثارگر ما سوداگرا است اما سوداگر تجارتخانه حق، او سوداگر جان است و جان را با جاودانیان معاوضه کرده است و او به بازار عشق حق می رود.

وی تصریح کرد: ایثارگر یک فریاد یا حسین می گوید اما این فریاد یا حسین دنیایی از فرهنگ، عزت، ایستادگی و سرافرازی است و در دل غوغایی از صحنه ایستادگی و ایثار و مقاومت در دل به وجود می آورد.

وی با بیان اینکه ایثارگر نه برای جناح و حزب بلکه برای آرمان و اهداف بلند و عزت مردمش کار کرده است افزود: هیچ ایثارگری ایثار خود را فدای هیچ جناحی نمی‌کند ولو اینکه ممکن است به جناحی هم علاقمند باشد، ایثارگر طرف خود را خدا و بهشت جاودانه قرار داده و در حقیقت خداوند به آنان نعمتی بزرگ و وصف ناپذیر عنایت کرده است.

وی ایثارگری را یک فرهنگ دانست و گفت: این فرهنگ باید جاودانه بماند ایثارگری مخصوص میدان جهاد و جنگ نیست بلکه این امر می تواند در تمام امور زندگی جاری باشد.

وی بیان کرد: رزمندگان عزیز و بزرگوار ما در میدان فتح المبین با غرور و افتخار کار کرده و حصر آبادان را شکسته و خرمشهر را فتح کردند و در عملیات فتح خیبر و کربلای 4 و 5 والفجر شاهکاری عظیم را خلق کردند.

وی ادامه داد: ایثارگران و جانبازان ما در زمان جنگ تحمیلی نه از غرب و نه از شرق نهراسیدند. در آن روزگار رزمندگان ما در برابر شرق و غرب و ظالمان ایستادند و با یاحسین خود رسالت خود را در نظام اسلامی به انجام رسانده اند.

وی ادامه داد: هیچ قدرتی نمی تواند با ایمان مردم بجنگد، ممکن است کشوری پیشرفته ترین تکنولوژی ها را در اختیار داشته باشد اما با این وجود باز هم حریف ایمان ما نخواهد شد. همانطور که دشمنان ما به خاطر قوه ایمان ما نتوانستند کاری از پیش ببرند و علیه این نظام توطئه کنند.

وی با اشاره به فداکاری ها و صبر و تحمل های همسران جانبازان و ایثارگران عنوان کرد: همسران آنان با عشق و فداکاری در تمام طول مسیر با جانبازان و ایثارگران همراه بوده و به خاطر عشقی که داشته اند با این افراد ازدواج کردند.

وی ادامه داد: در جریان جنگ غزه شاهد بودیم که فرزندان بیگناه بسیاری کشته شدند اما نتوانستند به دلیل نداشتن ایمان به خدا کاری از پیش ببرند؛ آنهایی که مردم را با تحریک ابرقدرت‌ها سر می‌برند و امیدشان به دنیا و اربابان زورگو است و جهاد نکاح را درست کرده‌اند ببنید چه بر اسلام آورده و چه کارهایی می‌کنند. بی تردید در چنین شرایطی تکلیف بزرگی بر دوش همه ماست.

وی افزود: نظام اسلامی در زمان پیروزی انقلاب اسلامی پیام امام را شنید و اجرا کرد و در مسیر جهاد حرکت کرد و خداوند عزت و پیروزی را به نظام و کشور ما عطا کرد.

ردیس جمهور بیان کرد: رزمندگان و ایثارگران ما در زمان جنگ تحمیلی با پیروی از رهنمودهای امام راحل و مقام معظم رهبری به عزت، شرف و سربلندی این ملت کمک کردند و نگذاشتند تا دشمنان ما خیالی باطل را در ذهن بپرورانند بنابراین امروز هم که دشمنان متعددی در گوشه و کنار جهان می‌خواهند علیه نظام اسلامی توطئه کنند باید با ایستادگی و مقاومت در برابر آنان ایستاد و با کسانی که جهاد نکاه به راه انداخته و کودکان مظلوم غزه را می کشند مقابله کرد.

وی افزود: مایه خوشحالی و خرسندی ماست که فرزندان ایثارگران پرتلاش در مسیر علم و تحقیق حرکت می کنند. در حال حاضر معاون علمی و فناوری من فرزند شهید است فرزندان شهدا و ایثارگران باعث عزت و افتخار ما هستند.

به گفته روحانی ما به خانواده شهدا و فرزندان آنها افتخار می کنیم زیرا آنها نزدیک به منافع ملی ما بوده و به خدا نزدیک ترند.

رئیس جمهور تاکید کرد: جمهوری اسلامی با سرمایه جامعه ایثارگری و جانبازان خود و با بال ایمان و جهاد می‌تواند بسیار قوی و مستحکم در برابر دشمنان ایستادگی کند.

وی با تاکید بر اینکه کسی نمی‌ تواند مدعی کار خدایی شود گفت: ایثارگران ما برای خدا کار کردند و هر کاری هم که برای آنها انجام دهیم باز هم کم است اما تلاش می‌کنیم تا با تمام توان خود ذره ای از زحماتی که آنان کشیده اند را جبران کنیم.

دولت یازدهم خدمت به خانواده های شهدا، ایثارگران و جانبازان را وظیفه خود می‌داند

رئیس جمهور یادآور شد: دولت یازدهم خدمت به خانواده های شهدا، ایثارگران و جانبازان را وظیفه خود می داند و خدا آن روز را نیاورد که مسئولی به خاطر خدمت به  این خانواده ها منتی داشته باشد چراکه هر کاری برای این خانواده ها انجام شود وظیفه و رسالت ماست.

روحانی تاکید کرد: دولت در حال حاضر هنوز در شرایط تحریم قرار دارد و در منطقه آتش ناامنی شعله ور است. بنابراین با توجه به وضعیتی که داریم شاید نتوانیم به خوبی از جامعه ایثارگری قدردانی کنیم اما این نکته را هم باید در نظر داشت که هنوز یک سال بیشتر از عمر دولت نگذشته و باید برای حل برخی از مشکلات صبر کرد.

رئیس جمهور عنوان کرد: قانون جامعه ایثارگری سال ها بود که در قفسه ها خاک می خورد اما ما آن را از دل قفسه ها بیرون آورده و به دست مسئولان اجرایی سپردیم و در حال حاضر اجرای این قانون آغاز شده است.

وی در رابطه با معوقات جامعه ایثارگری بیان کرد: برخی از معوقات ایثارگران پرداخت شده و مابقی آن نیز به زودی پرداخت خواهد شد.



تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن