تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):غيبت كردن در (نابودى) دين مسلمان مؤثرتر از خوره در درون اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815365731




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فشردگی مسابقات باعث صدمه دیدن خودروها می‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: قهرمان دو کلاس GT مسابقات ریس اتومبیلرانی:
فشردگی مسابقات باعث صدمه دیدن خودروها می‌شود
سیامک موسوی گفت: عدم برگزاری مسابقه در 5 ماه اول سال باعث فشردگی رقابت‌ها شده است و احتمال آسیب دیدن خودروها بیش‌تر می‌شود.


سیامک موسوی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، گفت: اولین دوره مسابقات میدانی سرعت سال 93 خوب و با کیفیت برگزار شد و می‌توانست بهتر هم باشد.

در واقع ما 5ماه اول سال را از دست دادیم و اگر در این مدت مسابقاتی برگزار می‌شد از فشردگی آن کم می‌کرد.

وی ادامه داد: در حال حاضر مجبوریم ماهی یک رقابت شرکت کنیم که این امر برای خودروهای GT سخت‌تر است زیرا تمام لوازم خودروهای ما وارداتی هستند و قیمت آن‌ها نیز بالاست بطوری که اگر یک خودرو دچار مشکل شود سخت می‌شود آن را به مسابقه بعدی رساند.

موسوی در خصوص داوری در تایم‌گیری این رقابت‌ها عنوان کرد: داوری کاملا مطابق قوانین اجرا می‌شود و این خیلی خوب است دور تایم‌گیری که روز قبل از مسابقه برگزار شد نیز از دو تیم استفاده شد که ما همواره پیگیر بودیم که این تیم‌ها توسط فدراسیون استفاده شود.

قهرمان مسابقات GT همچنین بیان کرد: به همت فدراسیون تیم‌های تایم‌گیری الکترونیکی خریداری شده است و امیدواریم هر چه زودتر در پیست نصب شوند زیرا این تیم‌ها مقدار خطاها را کم کرده و باعث زیباتر شدن رقابت‌ها خواهد شد.

انتهای‌پیام/







تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۷:۱۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن