تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع): با علما معاشرت كن تا علمت زياد، ادبت نيكو و جانت پاك شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803072718




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

یک و نیم میلیون دانش آموزان کشور عضو سازمان دانش آموزی هستند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > غرب > همدان حجت الاسلام صفرپور:
یک و نیم میلیون دانش آموزان کشور عضو سازمان دانش آموزی هستند
همدان- خبرگزاری مهر: مشاورعالی سازمان دانش آموزی کشور گفت: یک و نیم میلیون نفر از دانش آموزان کشور عضو سازمان دانش آموزی هستند و این سازمان سالانه چهار هزار دانش آموز را به حج عمره اعزام می کند.



به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علی اکبر صفرپور ظهر شنبه در مراسم معارفه رئیس سازمان دانش آموزی استان همدان اظهار داشت: سازمان دانش آموزی کشور یک سازمان عمومی غیر دولتی و البته زیر نظر اداره آموزش و پرورش کشور است. وی به مسئولیت های بزرگ در این حوزه اشاره کرد و گفت: این سازمان وظایفی در حیطه آموزشی و پرورشی دارد که عموم کار آن به صورت تربیت اجتماعی غیر مستقیم دانش آموزان است. مشاور عالی سازمان دانش آموزی کشور ادامه داد: فعالیت های این سازمان در راستای تکامل فعالیت های آموزش و پرورش کشور است که با شیوه اردو محوری از سال تحصیلی 76-77 فعالیت خود را آغاز کرده است. حجت الاسلام صفرپور با بیان اینکه تربیت اجتماعی دانش آموزان هدف اصلی این سازمان است افزود: تربیت اجتماعی حتی بر تربیت دینی افراد تقدم دارد، چرا که با تربیت اجتماعی اخلاق، ادب، مسئولیت پذیری، سپاسگزاری و سایر آموزه های انسانی به فرد منتقل خواهد شد و می توان گفت در اثر آموزش اجتماعی فرد دین دار و ولایت مدار نیز می گردد. وی عنوان کرد: این سازمان با برگزاری فعالیت های مختلف از قبیل حج عمره دانش آموزی برای چهار هزار دانش آموز در سال، راه اندازی پایگاه خبری دانش آموزی، اعتکاف های دانش آموزی، دوره های مجلس دانش آموزی و برگزاری اردوهای مختلف تفریحی و آموزشی به صورت تشکل ها سعی در تربیت دانش آموزان در همه زمینه های آموزشی دارد. مشاور عالی سازمان دانش آموزی کشور به تشکیلات پیشتازان و فرزانگان در این سازمان اشاره کرد و گفت: این تشکیلات در کل کشور حدود یک و نیم میلیون نفر عضو دارد که این تعداد در همدان بیش از هشت هزار و 500 نفر دانش آموز است. حجت الاسلام صفرپور افزود: این سازمان به علت غیر دولتی بودن مراحل سخت اداری را ندارد و با پتانسیلی بالا فعالیت ها در درون آن با انرژی انجام می شود و باید قدردان فرصت امنیت و خدمتی که به لطف خون شهدا در اختیار ما قرار گرفته باشیم و وظایف را به خوبی انجام دهیم. معاون کل فرهنگی و پرورشی آموزش و پرورش استان همدان نیز گفت: از آنجایی که فلسفه بعثت پیامبران نیز در گرو تربیت انسان ها بوده است نشان از این موضوع دارد که هدف خلقت انسان ها با تربیت و پروش آنها ارتباطی تنگاتنگ دارد. حسن یوسفی افزود: قرن حاضر قرن ارتباطات نیست بلکه قرن روش هاست و از ان رو که تئوری ها زمینه ساز عمل تربیتی اند استخراج تئوری ها به روش های متفاوت و صحیح و  همچنین ایجاد تئوری های جدید می تواند ما را در زمینه تعلیم و تربیت متعالی کمک کند. وی با بیان اینکه بسیاری از آموزه های تربیتی در دین اسلام اشاره شده است گفت: در کتب دینی ما بسیاری از تعالیم تربیتی اجتماعی وجود دارد که اگر با عملکردی بهتر در آموزش این فضایل گام برداریم می توانیم دین اسلام را بهتر به بشریت و جامعه جهانی معرفی کنیم. معاون کل فرهنگی و پرورشی آموزش و پرورش استان عنوان کرد: یکی از رسالت های عظیم در تعلیم و تربیت مبارزه با طبقاتی کردن آموزش و تربیت به دانش آموزان است. وی ادامه داد: تذکر به این نوع نگاه و نهادینه کردن آموزشی یکسان به دور از زندگی طبقاتی دانش آموزان بسیار حایز اهمیت است و این همان توجه به آزادی درونی انسانها است که در دین ما نیز به چشم می خورد.                  


۱۳۹۳/۶/۱۵ - ۱۷:۱۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 105]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن