تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نادان كسى است كه نافرمانى خدا كند، اگر چه زيبا چهره و داراى موقعيتى بزرگ باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820971219




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نوبخت: استرس نداشته باشيد رنگ مدال مهم نيست


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: نوبخت: استرس نداشته باشيد رنگ مدال مهم نيست
مراسم بدرقه ملي‌پوشان كشورمان به بازي‌هاي آسيايي اينچئون چهار‌شنبه شب در سالن همايش‌هاي صدا‌و‌سيما با حضور معاون رئيس‌جمهور، وزير ورزش و روساي فدراسيون‌ها و ملي‌پوشان برگزار شد.
نویسنده : وحید صابری 
  هاشمي: ظرفيت مدال‌آوري ما بيشتر از دوره قبل است
در اين مراسم كيومرث هاشمي رئيس كميته ملي المپيك با اشاره به اينكه ظرفيت مدال‌آوري كاروان ايران در اين دوره از مسابقات از بازي‌هاي آسيايي بيشتر است، گفت: ابتدا قبل از هر چيز از گودرزي تشكر ‌كنم كه در مدت هشت ماه حضورش به كميته ملي المپيك كمك زيادي كرد تا بتوانيم كاروان خوبي را به بازي‌هاي آسيايي اعزام كنيم. خوشبختانه تيم‌ها آماده هستند هر چند رقابت‌هاي سنگيني برگزار مي‌شود اما تمام تيم‌هاي شركت‌‌كننده چهار سال براي حضور در رقابت‌ها تمرين كرده‌اند. البته تعداد رشته‌هاي زيادي بودند كه لياقت حضور در اين بازي‌ها را داشتند اما من شرمنده هستم كه نتوانستيم آنها را اعزام كنيم، قول مي‌دهم كه خيلي زود اين مشكل را جبران كنيم. رئيس كميته ملي المپيك در مورد پيش‌بيني‌اش از نتيجه كاروان ايران اظهار داشت: ظرفيت مدال‌آوري ايران در اين دوره نسبت به دوره قبل بيشتر است هرچند يك اشتباه ممكن است رنگ مدال‌ها را تغيير دهد. در اين مسابقات كيميا عليزاده براي اولين بار در تاريخ ورزش ايران توانست در مسابقات المپيك مدال بگيرد. اميدوارم همين روند ادامه داشته باشد و بتوانيم با برنامه‌ريزي سكوهاي المپيك را در آينده كسب كنيم.

  نوبخت: استرس نداشته باشيد
معاون برنامه‌ريزي و نظارت راهبردي رئيس‌جمهور هم از ورزشكاران اعزامي به اينچئون خواست بدون كوچك‌ترين استرسي به مصاف حريفان بروند: ورزشكاران استرس نداشته باشند، مهم نيست چه مدالي را كسب كنند همين كه تلاش مي‌كنند تلاش‌شان تحسين‌برانگيز است. محمدباقر نوبخت در جشن بدرقه كاروان اعزامي به بازي‌هاي آسيايي با بيان اينكه خوشحالم كه به نمايندگي از هيئت وزيران در كنار وزير ورزش در مراسم بدرقه حضور دارم، افزود: در ورزش مسائل مختلفي چون روحيه جوانمردي و بااخلاقي وجود دارد كه از هر مدالي با ارزش‌تر است. آنچه در اين مورد به من مربوط مي‌شود آن را انجام خواهم داد، وظيفه ماست كه در راستاي اعتلاي ورزش كارهايي را انجام دهيم و تسهيلاتي را براي ورزشكاران ايجاد ‌كنيم كه در دست انجام است. آنچه مهم است اينكه آينده برنامه پنجم در دست اجراست و بايد برنامه ششم را آماده كنيم. همين جا از گودرزي تقاضا داريم برنامه ورزش را براي اين برنامه ششم بگنجاند و در اختيار ما قرار دهد كه اگر قرار باشد باز هم براي مقوله ورزش بودجه خاصي در نظر بگيريم به مشكل برنخوريم. سخنگوي هيئت دولت در ادامه خطاب به ورزشكاران گفت:نگاه ما به شما ورزشكاران نگاه پدر به فرزند است. شايد همديگر را نديده باشيم، اما هر بار از تلويزيون تلاش‌هاي شما را مي‌بينيم استرس‌هاي زيادي داريم و دست به دعا مي‌شويم. سفارش من به شما به عنوان پدر اين است كه شما استرس نداشته باشيد و مهم نيست چه مدالي را كسب كنيد همين كه تلاش مي‌كنيد تلاش‌تان تحسين‌برانگيز است.

  گودرزي: از رشته‌هاي مدال‌آور حمايت بيشتري مي‌شود
وزير ورزش هم در حاشيه مراسم بدرقه كاروان اعزامي به بازي‌هاي آسيايي اينچئون گفت: بايد از آقاي نوبخت به خاطر اينكه به ما در تامين اعتبار براي اعزام ورزشكاران به بازي‌هاي آسيايي كمك كرد و همچنين براي پرداخت جوايزي كه مربوط به قهرمانان از دوره گذشته بود، تشكر مي‌كنم. من واقعاً در جريان اين امور بوده و هستم و مي‌دانم كه اين جوايز با چه دردسرهايي تامين مي‌شود. گودرزي در خصوص اعزان كاروان ايران به مسابقات گفت: كاروان بسيار خوبي به بازي‌هاي اينچئون اعزام مي‌شود. با توجه به ابعاد قهرماني به رشته‌هاي مدال‌آور بيشتر تكيه مي‌شود و شايد در حق باقي رشته‌ها اجحاف شود اما چاره‌ ديگري نيست چراكه كسب مدال براي كاروان ايران بسيار باارزش خواهد بود. اميدوارم نتيجه‌اي كه در‌خور ملت ايران باشد كسب شود. وي با اشاره به پرداخت مطالبات گفت:خبر خوشي براي ملي پوشان دارم و آن اينكه پاداش چهار ساله قهرمانان المپيكي و جهاني و آسيايي ما كه در اين چند سال انباشته شده بود پرداخت خواهد شد. گودرزي با اشاره به اينكه فضاي كشور از آرامش خاصي برخوردار است، اظهار داشت: بايد سپاسگزاري كنيم از شرايط آرامشي كه اكنون در ورزش ما حاكم است. تا به حال سابقه نداشته فضاي ورزش قبل از اعزام به بازي‌هاي آسيايي اينگونه آرام بوده باشد و خوشبختانه وحدت بين تمام سازمان‌ها وجود دارد و كمترين تعارض و تضاد بين سازمان‌هاست. در نهايت آرزوي سربلندي براي مردم داريم.

  قرائت ميثاق‌نامه توسط سليمي و رونمايي از ترانه ملي و تمبر
در ادامه مراسم بهداد سليمي قهرمان المپيك و پرچمدار كاروان ايران در اينچئون به نمايندگي از ورزشكاران، ميثاق‌نامه ورزشكاران را براي حضور در بازي‌هاي آسيايي قرائت كرد. او در اين ميثاق‌نامه اعلام كرد كه ورزشكاران اعزامي به عنوان سفيران و نمايندگان شايسته ايران تمام تلاش و كوشش خود را براي سرفرازي ميهن اسلامي به كار مي‌گيرند تا با كسب قهرماني و به اهتزاز درآوردن پرچم سه رنگ ايران موجبات شادي مردم ايران را فراهم آورند. در مراسم از ترانه ملي «پرچم» براي نخستين بار رونمايي شد. اين ترانه را رضا يزداني خواننده پاپ موسيقي ايران به طور زنده اجرا كرد كه با استقبال حاضران در مراسم مواجه شد. در پايان مراسم، تمبر يادبود اين بازي‌ها رونمايي شد.


منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن