تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):براى بهشت درى است‏بنام (ريان) كه از آن فقط روزه داران وارد مى‏شوند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820970575




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نصرتي: رفاقتمان بيشتر شد برديم


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: نصرتي: رفاقتمان بيشتر شد برديم
محمد نصرتي مدافع با تجربه پيکان پيش از بازي با فولاد قول گلزني داده بود که همين اتفاق هم افتاد و پيکان توانست طلسم را بشکند.

به گزارش "ورزش سه"، نصرتی در رابطه با شرایط پیکان بعد از برد مقابل قهرمان سال گذشته گفت:

همدل‌تر بودیم
پیکان واقعا تحت فشار بود و انصافا بازیکنان ما برای اینکه از این فشار خارج شوند تمام تلاششان را کردند تا بالاخره پیروز شدیم. ما واقعا به این برد نیاز داشتیم تا از بحران خارج شویم و بازیکنان به آرامش برسند. در این بازی خیلی حمله کردیم و می‌توانستیم گل‌های بیشتری هم بزنیم. البته بعد از گلی که زدیم محتاط‌تر کار کردیم چون فولاد هم تیم خوبی بود و در ضد حملات خطرناک کار می‌کرد. خداراشکر بالاخره ۳ امتیاز را گرفتیم و در هفته‌های آینده بهتر هم می‌شویم.

این برد تمام شد
فکر می‌کنم در این بازی رفاقت در تیم بیشتر شده بود و بازیکنان همدل‌تر بازی می‌کردند تا بتوانیم نتیجه بگیریم. ما خیلی زحمت کشیدیم و هماهنگ‌تر کار کردیم. اما باید بدانیم این بازی تمام شده و باید به فکر بازی بعدی مقابل ذوب‌آهن باشیم. ذوب‌آهن شرایط خاصی دارد و به همین خاطر بازی خیلی سخت می‌شود آن‌ها هم ۳ امتیاز را می‌خواهند.

قدرت واقعیمان بیشتر است
فولادی‌ها خیلی خوب بازی کردند و موقعیت‌های زیادی داشتند و ما نباید از حق بگذریم چون این تیم ۲، ۳ سال قهرمان شده و بازیکنان این تیم خیلی با یکدیگر در زمین هماهنگ هستند. اما تیم ما تازه شکل تیمی خود را پیدا کرده و بازیکنان از تیم‌های دیگر کنار هم قرار گرفتند. به هر حال ما زمان می‌خواهیم تا بهتر شویم. تیم اصلی ما قدرت زیادی دارد و ما می‌توانیم حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشیم.

کار رحمتی سخت بود
به غیر از گلی که زدیم چند موقعیت خوب گلزنی دیگر هم داشتیم و سعید هم فرصت‌های خوبی داشت و در ‌‌نهایت پاس گل داد. مهدی رحمتی هم کار سختی داشت چون فولادی‌ها خوب بودند و کار ما خیلی سخت بود. نفرات تکنیکی فولاد مانند سروش رفیعی، عبدالله‌زاده، شریفات و... خوب پاس می‌دادند و ما توانستیم جلوی این تیم هماهنگ پیروز شویم.

برد تراکتور را تبریک می‌گویم
برد تراکتور مقابل پرسپولیس را به مردم تبریز تبریک می‌گویم و از اینکه مردم تبریز دلشان شاد شد خوشحال هستم و همیشه موفقیت این تیم را می‌خواهم.


محمد نصرتيپيکانليگ برتر


1393/06/15 12:16  تعداد بازدید: 1,512





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن