تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 7 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خداوند عزو جل كه فرموده است: از صبر و نماز كمك بگيريد، صبر، روزه است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802349110




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مهماندوست: کره‌ و ایران مدعیان قهرمانی در اینچئون هستند |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: مهماندوست: کره‌ و ایران مدعیان قهرمانی در اینچئون هستند
کد خبر: ۴۳۲۳۲۶
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۰ - 06 September 2014


سرمربی پیشین تیم ملی تکواندو ایران و سرمربی فعلی تیم ملی چین تایپه گفت: بازی‌های آسیایی میدان بزرگ و سختی است که هرچند دو تیم کره‌جنوبی و ایران مدعیان اصلی قهرمانی در بازی‌های آسیایی هستند اما چین تایپه هم با برنامه به دیدار رقبای خود می‌رود.


رضا مهاندوست در گفتگو با خبرنگار مهر، در مورد عملکرد تکواندوکاران در تورنمنت قزاقستان، ضمن بیان مطلب فوق افزود: رقابتهای قزاقستان به صورت جایزه بزرگ برگزار شد و طبق انتظار با حضور بهترین‌های جهان در سطح فنی بالایی برگزار شد و شاهد مبارزات جذاب و دیدنی بودیم که خیلی از نامداران جهان تکواندو، بدون مدال به کشور خود بازگشتند.


وی در مورد وضعیت تیم ملی تکواندو ایران پیش از حضور در بازی‌های آسیایی اینچئون یادآور شد: اعضای تیم ملی ایران در این رقابتها نسبت به قبل پیشرفت خوبی داشته و با برنامه‌تر مبارزه کرده و پیشرفت خوبی داشته‌اند. جوانانی هم که به تیم تزریق شده‌اند، توان فنی بالایی دارند و آینده روشنی در انتظار آنهاست.


سرمربی تیم تکواندو چین تایپه هم در مورد این تیم اظهار کرد: ما چهار دختر و دو پسر را به این مسابقات آورده بودیم که دو برنز در بخش دختران کسب کرده و یک طلا هم در بخش پسران. البته یکی از نفرات تیم‌‎مان هم که به عاشورزاده باخت. نفر اول وزن 68- کیلوگرم ما و یکی از بهترین نفرات تیم بانوان چندی قبل در مسابقات استرالیا آسیب دیده و موفق نشدند در این مسابقات به میدان بروند.


وی با اشاره به مبارزات خوب فرزان عاشورزاده گفت: فرزان جوان با آتیه ای است که به درستی در حال پیشرفت است و به زودی به یکی از بهترین های جهان تبدیل خواهد شد. بعد از اینکه وی توانست نفر دوم تیم ما را شکست دهد مبارزات او را به خوبی آنالیز کرده و در فینال این نماینده ما بود که با برنامه ای که ما داده بودیم مبارزه کرد و مقابل وی به پیروزی دست يافت. در واقع ما برنامه های تاکتیکی عاشورزاده را قفل کرده بودیم.


مهاندوست با اشاره به باخت اسبقی یادآور شد: فکر می‌کنم فشار کسب مدال طلا روی کار اسبقی تاثیر منفی داشت، اینکه بهنام باید در هر مسابقه‌ای مدال طلا کسب کند، انتظار اشتباهی است که باید از روی دوش این جوان برداشته شود تا او با فراق بال و بدون استرس مبارزه کند. البته از حق نگذریم که حریف روسی او هم خیلی آماده بود و با قدرت به مدال طلا دست يافت.


سرمربی چین تایپه مورد غیبت برخی چهر های مطرح تکواندو آسیا و تاثیر آن بر مسابقات قزاقستان گفت: این رقابتها آنقدر چهره سرشناس داشت که غیبت یکی دو تکواندوکار تاثیری روی آن نداشت. ضمن اینکه غیر از کره جنوبی که دو سبک وزن خود را برای بازیهای آسیایی به همراه نداشت ، سایر مدعیان و حتی نماینده سنگین وزن کره که قهرمان المپیک بود در مسابقات حاضر بودند و همانطور که گفتم با دست خالی میدان را ترک کردند.


سرمربی پشین تیم ملی تکواندو در پایان در خصوص بازیهای آسیایی گفت: من فکر می کنم این دوره از بازیها نسبت به دوره های قبل متفاوت باشد و مبارزات سطح بالایی را شاهد باشیم، دو تیم کره جنوبی و ایران هم مانند رقابتهای جهانی مدعیان اصلی کسب مدال و عنوان قهرمانی هستند. چین تایپه هم با آمادگی بالا به دیدار رقبا می آید و مطمئن باشید معادلات را برهم خواهیم زد.












این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 56]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن