تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بر زبان مؤمن نورى (الهى) است و درخشان و برزبان منافق شيطانى است كه سخن مى گويد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804388663




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تداوم همکاری در شرایط تحریم/ مطالق ذائقه ایرانی درصدد تولید محصولات دووهستیم


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > جنوب > اصفهان جی. دبلیو. کیم اعلام کرد:
تداوم همکاری در شرایط تحریم/ مطالق ذائقه ایرانی درصدد تولید محصولات "دوو"هستیم
اصفهان - خبرگزاری مهر: نماینده شرکت دوو الکترونیک کره جنوبی در ایران گفت: سعی داریم با به روز کردن محصولات دوو الکترونیک مطالق با ذائقه مصرف کننده ایرانی، محصولاتی در خور شان مصرف کننده ایرانی تولید کنیم.



به گزارش خبرنگار مهر، شامگاه جمعه با حضور جی. دبلیو. کیم نماینده شرکت دوو الکترونیک کره در ایران ، طحان پور رئیس اتحادیه کشوری لوازم خانگی و جمعی از مسئولان گروه صنعتی انتخاب، چهار فروشگاه های زنجیره ای دوو الکترونیک در چهار نقطه شهر اصفهان از جمله چهارراه قصر، خیابان شیخ بهایی، کوچه مشیر و سیتی سنتر اصفهان افتتاح شد.

جی. دبلیو. کیم در مراسم ویژه افتتاح این فروشگاه ها که در فروشگاه مروارید مشیر برگزار شد، اظهار داشت: گروه صنعتي انتخاب همانگونه كه در بین‌ شرکت‌های تولید کننده، عرضه کننده و ارائه دهنده خدمات پس از فروش لوازم خانگی در ايران در جايگاه اول قرار گرفته، در بين شبكه جهاني دوو الكترونيك نيز رتبه اول را دارد. وی افزود: دوو الكترونيك به گروه صنعتي انتخاب به عنوان يك شريك تجاري و صنعتی قدرتمند نگاه مي كند و افق بسيار روشني در آينده همكاري دو طرفه با اين گروه صنعتي مدنظر بوده و به اين همكاري افتخار مي‌كند.

درصدد تولید محصولاتی در خور شان و ذائقه ایرانی هستیم

نماینده دوو الکترونیک کره در ایران تصریح کرد: این جایگاه والای گروه صنعتی انتخاب در عرصه ملی و جهانی مدیون تلاش همکاران ما در عرصه تولید باکیفیت و خدمات پس از فروش است.

وی ادامه داد: دست شریک ایرانی را که عامل توليد باکیفیت، توزیع و خدمات پس از فروش محصولات دوو الکترونیک در قوی‌ترین و استراتژیک‌ترین کشور خاورمیانه است، به گرمی می‌فشاریم و از آنها می‌خواهیم با توليد و خدمات پس از فروش مطلوب و به موقع، دوو را در توسعه بازار یاری کند.

نماینده دوو الکترونیک کره در ایران درباره اینکه چرا دوو در دوران تحریم های شدید بر علیه ایران نیز به همکاری خود با کشورمان ادامه داد، ابراز داشت: شرکت دوو الکترونیک کره با وجود تحریم های بین المللی بر علیه ایران به دلیل پتانسیل های خوب گروه صنعتی انتخاب در تولید، توزیع و خدمات پس از فروش به همکاری متقابل خود با ایران ادامه خواهد داد.

وی اضافه کرد: برای توسعه بازار در یک کشور نیاز به بررسی آیتم های مختلف از جمله کیفیت مطلوب است و دوو الکترونیک و گروه صنعتی انتخاب توانایی خوبی را برای توسعه محصولات با بالاترین کیفیت و کمترین قیمت برای مصرف کننده ایرانی بازار دارند.

کیم بیان داشت: مدیریت ما از سال 2007 برنامه هایی برای توسعه محصولات خود در کشورهای مختلف دارد که ایران نیز از جمله کشورهای هدف محسوب می شود.

این مدیر برند دوو در ایران در بخش دیگری از صحبت‌های خود به برنامه‌ریزی‌هاي صورت گرفته براي ورود محصولات جدید این شرکت به بازار ایران اشاره کرد و گفت: نخستین محصولی که تولید آن را با تکنولوژی جدید و طراحی مدرن آغاز خواهد شد، یخچال است که در هفته‌های آینده در مدار تولید قرار می‌گیرد. پس از آن نیز شرایط ویژه را برای تولید لباسشویی‌های جدید در ایران آغاز خواهیم کرد که امیدواریم تابستان سال آینده به بازار عرضه شود. وی درباره بومی‌سازی محصولات دوو در ایران نیز افزود: در نظر داريم در آینده بسیار نزدیک مایکروویو جدید این شرکت با تکنولوژی گویای فارسی برای ارائه دستور پخت به زبان فارسی تولید كرده و به بازار عرضه كنيم.

 مقبولیت دوو، انگیزه‌های گسترش بازار را افزایش می‌دهد در ادامه این مراسم دولت یار مدیرعامل شرکت فروش دوو الکترونیک نیز اظهار داشت: افتتاح این فروشگاه های زنجیره ای فرصت خوبی برای ما بود تا جمع همکاران عزیز و نمایندگان کره در ایران استراتژی جدید گروه دوو را دنبال کنیم.

وی افزود: با توجه به مقبولیت این برند در میان مردم برنامه های جدیدی در گروه انتخاب طرح ریزی کردیم زیرا مقبولیت دوو، انگیزه‌های گسترش بازار را افزایش می‌دهد

مدیرعامل شرکت فروش دوو الکترونیک بیان داشت: امیدواریم همکاری دو جانبه گروه صنعتی انتخاب و دوو الکترونیک کره که یک همکاری دو طرفه و موفق است، به پویایی در بازار لوازم خانگی ایران بیانجامد.

تولیدکنندگان داخلی نیازمند حمایت هستند

همچنین در بخش دیگری از این مراسم طحان‌پور رئیس اتحادیه کشوری لوازم خانگی اظهار داشت: گروه صنعتی انتخاب برای جوانان زیادی ایجاد شغل کرده که این امر در چرخیدن چرخ صنعت و تولید کالای خوبی که بازار داخلی را حمایت می‌کند، تاثیرگذار است.

رئیس اتحادیه کشوری لوازم خانگی تاکید کرد: ما هم اکنون بزرگ ترین قراردادها را با ترکیه و کره داریم اما من به عنوان یکی ایرانی و با توجه به استعدادها و ظرفیت های خوب کشورمان در گذشته و حال می گویم که ما خودمان باید تکنولوژی روز دنیا را به دست بگیریم و در کشورهای دیگر افتتاح پروژه کنیم.

وی با تاکید بر اینکه تولیدکنندگان داخلی نیازمند حمایت هستند، گفت: نکته ای را که باید گوشزد کنم این است که شرکت دوو الکترونیک تمام تلاش خود را به کار بگیرد تا با تولید بالا و قیمت مناسب در دنیای امروز به خوبی با دیگر محصولات رقابت کند.

طحان پور ابراز داشت: در دوره ای که میزان عرضه محصولات بیشتر از تقاضا است، باید دقت کنیم که یکی از شرایط عدم فروش محصولات بی مهری با خریداران است و به یقین کسی در این کار موفق تر است که حقوق و احترام مصرف کننده را حفظ کند.

وی ادامه داد: با توجه به مذاکرات خوب وزارت امورخارجه به نظر می رسد به زودی شاهد بازار خوب ایران در کشورهای اروپایی نیز باشیم و از هم اکنون نیز روابط تجاری ایران با این کشورها نوید بخش این مسئله است.

رئیس اتحادیه کشوری لوازم خانگی تاکید کرد: اکنون ذهن دنیا به سمت این عقیده سوق داده شده که ایران کشوری توانمند از نظر منابع و استعدادهاست و بر این اساس فرصت های خوبی در حال ایجاد شدن است.


۱۳۹۳/۶/۱۵ - ۱۰:۰۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 48]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن