تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اگر خداوند بوسیله تو یک نفر را هدایت کند برای تو بهتر است از دنیا و هر آنچه د...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820057847




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مذاکرات آتش بس اوکراين در مينسک آغاز شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۴ شهريور ۱۳۹۳ (۱۶:۱۸ب.ظ)
مذاکرات آتش بس اوکراين در مينسک آغاز شد ذاکرات براي بررسي آتش بس در اوکراين در پايتخت بلاروس آغاز شد.
به گزارش خبرنگار بين الملل خبرگزاري موج به نقل از خبرگزاري فرانسه، مذاکرات براي بررسي آتش بس در اوکراين در پايتخت بلاروس آغاز شد.
در اين دور از مذاکرات، مقامات اوکراين، نمايندگان استقلال طلبان شرق اين کشور، نمايندگان روسيه و نمايندگاني از سازمان امنيت و همکاري اروپا حضور دارند.
اما يک افسر اوکرايني در بندر ماريوپول در شرق اين کشور گفت عمليات نظامي در اين منطقه ادامه دارد و با وجود شروع مذاکرات مينسک هيچ فرمان آتش بسي هنوز صادر نشده است.
اين در شرايطي است که پترو پروشنکو رييس جمهور اوکراين ديروز در نشست ولز اعلام کرد در صورتي که برگزاري نشست مينسک به تاييد برسد فرمان آتش بش را ساعت 11 صبح جمعه (به وقت گرينويچ) براي نيروهاي اوکرايني صادر خواهد کرد.
وي گفت: "در صورتي که نشست مينسک برگزار شود، من از ستاد فرماندهي ارتش خواهم خواست تا در ساعت 14 (11 صبح جمعه به وقت گرينويچ) آتش بسي دو طرفه برقرار گردد و ما اميدواريم که اجراي اين طرح صلح از جمعه آغاز شود".
همزمان سران جمهوري‌هاي مردمي دونتسک و لوهانسک در شرق اوکراين اعلام کردند که با اجراي آتش بس در صبح جمعه موافقند به شرطي که کي‌يف طرح آرامش سياسي براي درگيري‌ها را بپذيرد.
روز دهم شهريور نمايندگان روسيه، اوکراين و سازمان امنيت و همکاري اروپا در مينسک پايتخت بلاروس با يکديگر ديدار کردند. اين نشست در ادامه نشست قبلي گروه تماس ماه فوريه، برگزار شد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن