تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):اگر به تعداد اهل بدر [مؤمن كامل] در ميان شما بود، قائم ما قيام می ‏كرد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798379922




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عنايتي: سخت‌ترين پنالتي عمرم را زدم


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: عنايتي: سخت‌ترين پنالتي عمرم را زدم
مهاجم تيم فوتبال پديده خراسان گفت: من در طول دوران فوتبالم پنالتي زياد زده‌ام اما پنالتي شب گذشته سخت‌ترين پنالتي عمرم بود که نفسم بند آمده بود.

  رضا عنایتی در خصوص دیدار تیم‌های استقلال خوزستان و پدیده خراسان گفت: بازی خوبی بود و در شرایط خوبی هم انجام شد اما قصد بهانه آوردن ندارم و باید بگویم گرمای هوا آنجا واقعا کار را برای ما سخت کرده بود اما با تلاش زیاد به نظرم نتیجه بدی نگرفتیم.

به گزارش فارس، وی ادامه داد:‌ ما حتی می‌توانستیم در اهواز به برتری برسیم اما خوشحالم که روند نباختن ما ادامه پیدا کرد و با یک امتیاز به مشهد برگشتیم. استقلال خوزستان هم مقابل ما خیلی خوب و انتحاری جاضر شد اما هر کسی که بازی را دید معتقد بود که ما سرتر از حریف بازی کردیم.

مهاجم تیم فوتبال پدیده خراسان درباره نباختن این تیم در 7 بازی ابتدایی لیگ برتر هم اظهار داشت: تیم ما شرایطی دارد که خوشبختانه به نباختن عادت کرده است و این نکته مثبتی برای ما خواهد بود که این روند را ادامه دهیم. همین شرایط باعث شده تا انگیزه بازیکنان ما بیشتر شود و دیدید که دیشب در دقیقه 86 گل خوردیم اما آنقدر انگیزه در بین بازیکنان زیاد هست که در دقیقه 90 کار را به تساوی کشاندیم. دیروز هم در این باره صحبت کردم و اعلام کرد دیگر کسی پدیده را تیم تازه لیگ برتری شده نمی‌داند و الان همه می‌آیند که پدیده را شکست دهند و این موضوع کار را برای ما خیلی سخت‌تر کرده است.

عنایتی درباره پنالتی که در دقیقه 90 برای پدیده هم زد،‌ خاطرنشان کرد: من در دوران فوتبالم پنالتی‌های زیادی زدم و البته پنالتی‌هایی را هم خراب کرده‌ام اما دیشب برای اولین بار وقتی پشت ضربه پنالتی قرار گرفتم نفسم گرفت چرا که یکی از سخت‌ترین پنالتی‌های زندگی‌ام را تبدیل به گل کردم. استرس من هم به این دلیل بود که تیم عقب بود و باید توپ را گل می‌کردم که خوشبختانه این اتفاق هم افتاد. استرس زیاد من به دلیل اعتراض‌های بازیکنان استقلال خوزستان بود که چند بار با اعتراض‌هایشان در زدن پنالتی توقف ایجاد کردند و همین موضوع باعث شد استرس زیادی به من وارد شود.

مهاجم 4 گله تیم فوتبال پدیده خراسان در خصوص دیدار این هفته تیمش مقابل سپاهان گفت: به نظرم بازی هفته هشتم ما یکی از سخت‌ترین بازی‌ها خواهد بود. چرا که سپاهان تیم خوبی است اما ما هم میزبان هستیم و باید از شرایط میزبانی استفاده کنیم و اگر بتوانیم سپاهان را ببریم قطعا شرایط ما در جدول بهتر از اینی که هست خواهد شد. امیدوارم که هواداران تیم ما به استادیوم بیایند و من مطمئن هست که رکورد جدیدی در حضور تماشاگران ثبت خواهد شد.

وی ادامه داد: تیم پدیده نه تنها سپاهان بلکه همه تیم‌های لیگ برتری را می‌تواند شکست دهد و اگر مقابل سپاهان باهوش باشیم و همه چیز را تمام شده ندانیم می‌توانیم این تیم را هم ببریم. پدیده ستاره ندارد اما تیمی یکدستی هستیم و امیدوارم همین طور بمانیم.

عنایتی در پایان در خصوص چهارمین گلی که تا اینجای لیگ برای تیمش به ثمر رسانده، تصریح کرد: امیدوارم روند گلزنی‌ام ادامه داشته باشد و تلاش می‌کنم تا در خدمت تیم باشم تا بازیکن مؤثری برای پدیده بمانم.


استقلال خوزستانپديده مشهدغلامرضا عنايتيليگ برتر


1393/06/14 12:54  تعداد بازدید: 3,862





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن