تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع): کسی که از چیزی طرفداری مصرّانه و نابجا کند یا اینکه از جانب دیگران به نفع او طرفداری ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819010753




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

كسب رتبه دوم در كاهش تلفات جاده اي توسط استان مركزي


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۲ شهريور ۱۳۹۳ (۱۸:۱۷ب.ظ)
كسب رتبه دوم در كاهش تلفات جاده اي توسط استان مركزي رئيس پليس راه كشور از كسب رتبه دوم كاهش تلفات جاده اي كشور توسط استان مركزي خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج، سردار "محمد رضا مهماندار" در حاشيه بازديد از پليس راه استان مركزي و در جمع خبرنگاران گفت: استان مركزي به لحاظ اتصال راه هاي جنوب و غرب به نقاط مركزي كشور يكي از مهم ترين استان ها؛ به ويژه در ناوگان حمل و نقل عمومي به شمار مي رود.
وي افزود: به همين دليل فعاليت هاي ارزنده اي در حوزه اجراي طرح انضباط ترافيكي به خصوص در طرح تابستانه در اين استان صورت گرفته است كه موفقيت در كنترل ترافيك در محورهاي استان را به همراه دارد.
اين مقام ارشد انتظامي كشور با اشاره به كاهش 29 درصدي تلفات جاده اي در چهار ماهه نخست امسال در استان مركزي خاطر نشان كرد: اين كاهش چشمگير،كسب رتبه دوم در كاهش تلفات جاده اي را براي اين استان به همراه داشته است.
رئيس پليس راه كشور در ادامه بيشترين علل تصادفات در استان مركزي را خستگي و خواب آلودگي، عدم توجه به جلو و تخطي از سرعت مطمئنه دانست و اضافه كرد: با افزايش ترافيك در شهريور خوشبختانه در استان مركزي شاهد كاهش تلفات و ارتقاء امنيت مطلوب مي باشيم.
سردار مهماندار ابراز اميدواري كرد با ادامه روند مطلوب كنترل ترافيك و كاهش تلفات جاده اي در استان مركزي اين استان حائز رتبه اول كشور در اين زمينه شود.
رئيس پليس راه ناجا در پايان از مسافران خواست به هنگام مسافرت در كليه محورهاي كشور ضمن رعايت سرعت مطمئنه از رانندگي با حالت خستگي و خواب آلودگي به شدت پرهيز كنند.
وي با اشاره به اينكه افزايش سرعت حوادث را نيز افزايش خواهد داد، اظهار داشت: با رانندگي با سرعت مطمئنه به جاي استقبال از حوادث و پشيماني مي توان از طول مسير لذت كافي و وافي را برد.
مهماندار همچنين بيان كرد: با توجه به اينكه در جاده هاي دو طرفه سبقت غير مجاز امكان برخورد از مقابل را افزايش خواهد داد از هموطنان خواست در محل هاي مناسب و مجاز سبقت گرفته و از حوادث دلخراش جلوگيري كنند.
وي در پايان با دعوت از مسافران به صبر و حوصله در طول مسير مسافرت تصريح كرد: در نقاطي كه ديد كافي براي رانندگان وجود ندارد يا در نقاطي كه به خاطر ترافيك امكان تصادف افزايش پيدا مي كند سرعت خود را به كمترين ميزان رسانده و با عوامل پليس راه در كاهش حوادث جاده اي نهايت همكاري را به عمل آورند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 63]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن