تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس يك روز ماه رمضان را (بدون عذر)، بخورد - روح ايمان از او جدا مى‏شود 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804499204




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خطیبی: این فصل تاریخ‌ساز می‌شویم


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
خطیبی: این فصل تاریخ‌ساز می‌شویم




سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: برابر پرسپولیس به دنبال بهترین نتیجه هستیم و می‌خواهیم مقابل هواداران تراکتورسازی سربلند شویم.





خبرگزاری تسنیم: سرانجام بعد از چند فصل فوتبال تبریز به یک مربی بومی برای نشستن بر روی نیمکت تراکتورسازی اعتماد کرد. رسول خطیبی تا پایان هفته ششم لیگ تیمش را با 13 امتیاز به رده دوم جدول رسانده و اکنون در قامت یک مدعی در دیداری حساس تیمش میهمان پرسپولیس است.

خطیبی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم از تراکتورسازی فصل 93 - 94 و امیدهای پیش روی گفت.

شش هفته از لیگ گذشته، با این حال بهتر است در ابتدا از اینکه چه شد کار در تراکتورسازی را قبول کردید بگویید.

چند پیشنهاد از تیم‌های مختلف داشتم اما دوست داشتم در شهر خودم مربیگری کنم. حتی در تبریز غیر از تراکتورسازی پیشنهاد داشتم و با آن تیم تمام هم کرده بودم اما گفتم ابتدا باید سرمربی تراکتورسازی مشخص شود و بعد من وضعیتم را تعیین کنم. در نهایت نظمی با من صحبت کرد و پذیرفتم در تراکتورسازی باشم چراکه هر کسی بگوید دوست ندارد سرمربی تراکتورسازی شود دروغ می‌گوید.

خیلی‌ها می‌گفتند برای پذیرفتن چنین سمتی خیلی زود است اما آدم‌های بزرگ ریسک بزرگ می‌کنند و امیدوارم هواداران به عنوان یک همشهری و یک هم زبان به من کمک کنند. مطمئن هستم آنها هم دوست دارند یک مربی بومی در تیم موفق شود.

البته تراکتورسازی در این فصل دستخوش تغییرات بسیاری شده است.

در برهه‌ای از زمان پول در باشگاه نبود و برخی بازیکنان را از دست دادیم اما معتقدم تراکتورسازی با همین بضاعت و بازیکنان فعلی تاریخ ساز خواهد شد چراکه آنها شاید بسیار نامدار نباشند اما هرکدام پدیده‌ تیم‌های فصل قبل خود بودند. آنها بازیکنان با انگیزه‌ای هستند و اگر هواداران حمایت کنند می‌توانند بهترین نتایج را کسب کنند. من با اطمینان می‌گویم که این تیم از تراکتورسازی فصل قبل بسیار قدرتمندتر و با انگیزه‌تر است.

البته بازیکنانی چون کریم انصاری‌فرد را هم از دست دادید.

با کریم در ارتباط بودم و به هر حال او پیگیر پیشنهاد اروپایی بود و در نهایت هم به اوساسونا رفت، خودش گفته بود که در ایران برای تراکتورسازی بازی می‌کند و به همین دلیل پیراهن شماره 10 تراکتورسازی را برای او نگه داشته‌ بودیم. موضوع مهم این است که اگر تمام بازیکنان تیم ملی هم به تراکتورسازی بیایند اگر حمایت هوادار نباشد تیم نتیجه نمی‌گیرد اما همین تیم فعلی ما با دید مثبت هواداران بهترین نتایج را می‌گیرد. میانگین سنی تیم از 30 سال به 24 سال رسیده و فکر نکنم در هیچ جای دنیا 6 سال میانگین تیم کاهش یابد بنابراین ما خیلی کار کردیم تا این تیم آماده شود.

هدفتان در لیگ و آسیا چیست؟

تراکتورسازی در لیگ برتر مدعی خواهد بود اما اکنون زمان برای حرف زدن در مورد قهرمانی زود است. در آسیا هم قطعا به دنبال موفقیت هستیم. خودم هم در تیم‌های بزرگی بازی کردم، 6- 7 دوره با تیم‌های مختلف در آسیا بودم و برای تراکتورسازی هم آسیایی فکر کردم.

به نظر می‌رسد تراکتورسازی لیگ چهاردهم با خطیبی تیم جذابی است.

قطعا تیم ما جذاب است اما فکر می‌کنم بعد از سه، چهار بازی این جذابیت تبدیل به نگرش موفقیت تیم شده است. قطعا اتحاد هواداران و عملکرد بازیکنان، نفرات تیم را به ستاره تبدیل کرده و خواهد کرد.

به فکر بازیکن سازی و معرفی پدیده هم هستید؟

هدف ما بازیکن سازی نیست. تمامی نفرات ما معروف هستند و در تیم خود پدیده بودند. هدف اول ما نتیجه گرفتن است و بعد سال‌های آینده به بازیکن سازی فکر می‌کنیم.

به سراغ بازی با پرسپولیس برویم؟

این دیدار برای ما بسیار اهمیت دارد و به همین دلیل تمرینات ویژه‌ای را برای بازی با پرسپولیس انجام دادیم. به دنبال بهترین نتیجه هستیم و می‌دانم هواداران تراکتورسازی برای حمایت از تیم به تهران خواهند آمد بنابراین می‌خواهیم مقابل آنها سربلند شویم. این دیدار آغاز مسابقات دشوار ما در لیگ برتر است و امیدوارم بهترین نتیجه را مقابل پرسپولیس کسب کنیم. هدفمان همواره رضایت تماشاگران است و امیدوارم در این بازی به هدفمان برسیم. پرسپولیس تیم خوبی است و ما هم به دنبال آن هستیم تا بهترین عملکرد را داشته باشیم.







تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن