تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سفره هايتان را با سبزى، زينت دهيد ؛ زيرا سبزى با بسم اللّه الرحمن الرحيم، شيطان...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805175459




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خوشگذرانی داعشی ها تا رابطه غیراخلاقی در دولت


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: خوشگذرانی داعشی ها تا رابطه غیراخلاقی در دولت


نگاهی به اخبار برخی سایت ها و خبرگزاری های داخلی و خارجی در ۱۲ شهریور ۱۳۹۳. پستانک‌های گران‌قیمت/ با ادب ترین موش/ مردی با سر برعکس/ چراغ چند وجهی/ مردی با کلاه ۴۵ کیلوگرمی/ رستورانی با خدمه متفاوت/پیر ترین وامبت جهان/ هتل لوکس چرخ‌دار و ... پستانک‌های گران‌قیمت

پستانک‌های گران‌قیمت در جهان

پستانک‌های گران‌قیمت در جهان

برخی شرکت‌های اروپایی یا امریکایی وسایل نوزاد و کودک لوکس تولید می‌کنند که علاوه بر زیبایی، بسیار گران‌قیمت هستند، این پستانک‌ها از طلا ساخته شده و روی آنها با نگین‌های گران‌قیمت طراحی شده است. گران‌ترین این پستانک‌ها از طلای سفید و ۲۷۸ نگین الماس ساخته شده است که ارزش آن ۱۷۰۰۰۰ دلار است؛ نوع این پستانک سیلیکون اصل است.
بیشتر...

با ادب ترین موش جهان!

با ادب ترین موش جهان!

یک موش کوچک توسط صاحبش تربیت شده است تا قبل از ورود به خانه حتماً زنگ بزند.صاحب این موش کوچک گفت: من به او یاد دادم وقتی خواست وارد خانه شود زنگ بزند و برایش دو زنگ گذاشته‌ام، موش من می‌داند در صورت گوش دادن به حرف، پاداش می‌گیرد به همین دلیل هیچ‌وقت زنگ زدن را فراموش نمی‌کند. مارینا فیلم زنگ زدن موش قبل از ورود به خانه را در صفحه شخصی خود در فیس بوک به نمایش گذاشته است.
بیشتر...
  اوقات فراغت داعشی‌ها!
 

اوقات فراغت داعشی‌ها!

 

اوقات فراغت داعشی‌ها!


اوقات فراغت داعشی‌ها!

تصاویر فوق، خوشگذرانی داعشی‌ها در کنار استخر در مکانی نامعلوم را نشان می‌دهد.
بیشتر...
 
مردی با سر برعکس
 



مردی با سر برعکس

مردی با سر برعکس

"کلادیو ویرا" یک مرد برزیلی 37 ساله است که با سری برعکس به دنیا آمده است. ویرا که به عنوان فردی معلول با برخی نواقص جسمانی متولد شده، هم‌اکنون یکی از بهترین سخنرانان در زمینه اصول موفقیت و خوشبختی است. به گفته مادر وی، پیش از تولد ویرا، پزشکان از او خواسته‌اند نوزادش را سقط کند. پس از تولد نیز بسیاری از اطرافیانش به او گفته‌اند این نوزاد شوم است و باید بمیرد اما هم‌اکنون ویرا بدون نیاز به کمک دیگران، زندگی بسیار خوب و سرشار از موفقیتی را سپری می‌کند.
بیشتر...

چراغ چند وجهی

چراغ چند وجهی

چراغ چند وجهی

یک طراح انگلیسی چراغی چند وجهی طراحی کرده است؛ وی از طرح‌های واترمن ریاضیدان، که مسئول مجموعه‌ای چند وجهی است در طراحی چراغ ایده گرفته است.  این چراغ ابتکاری را می‌توان روی میز یا بوفه قرار داد تا نور پخش شود؛ جنس این چراغ از فولاد همراه با برنج است و یک جسم هشت سطحی است. طراح این چراغ دنی دوکیومین شیل است و به مبلغ 700 یورو فروخته می‌شود.
بیشتر...

افشای رابطه غیر اخلاقی دو زن در دولت

افشای رابطه غیر اخلاقی دو زن در دولت

خانم سیسیلیا آلوارز وزیر بازرگانی کلمبیا فاش کرد که با خانم جینا بارودی وزیر آموزش این کشور روابط جنسی دارد. وی که با یکی از شبکه‌های تلویزیونی کلمبیا گفتگو می‌کرد، با بیان اینکه روابط جنسی آنها ربطی به کارشان در دولت ندارد، در پاسخ به این پرسش که پیامدهای سیاسی این رابطه غیراخلاقی برای دولت خوان مانوئل سانتوس چه خواهد بود، گفت: «این دو موضوع، هیچ ارتباطی با هم ندارند.»آلوارز افزود: «از خودم می‌پرسم چرا از مردها این سؤال را نمی‌پرسید؟ می‌دانید چقدر مرد همجنس‌باز همین الان دارند در همین دولت کار می‌کنند؟ من نمی‌توانم رابطه خود با وزیر آموزش را انکار کنم اما تمایلی به بحث درباره آن هم ندارم.» در کشور کلمبیا که ازدواج همجنس‌ها آزاد است، این نخستین بار است که یک مسؤول بلندپایه حکومتی به این عمل غیر فطری، اذعان می‌کند. فساد اخلاقی از جمله همجنس‌بازی در کشورهای آمریکایی و اروپایی به جایی رسیده که دامنگیر سران این کشورها نیز شده و در بسیاری از کشورهای غربی نیز به‌صورت قانون رسمی درآمده و عملی مجاز شمرده می‌شود. این در حالی است که این عمل شنیع، در میان تمامی ادیان و فرهنگ های اخلاقی، امری تقبیح‌شده به شمار می‌آید.
بیشتر...

مردی با کلاه 45 کیلوگرمی

مردی با کلاه 45 کیلوگرمی

هندی ها رسم و رسومات خاصی دارند که از گذشته تا به حال آن را رعایت می کنند. یکی از این رسم و رسوماتی که هیچگاه تغییر نکرده است، پوشیدن لباس سنتی و رسمی هندی است. این لباس پیرهن های بلندی است که به همراه یک عمامه و کلاه پوشیده می شود. آوتار سینگ مایونی یک شهروند هندی است که در شهر پانجاب زندگی می کند. او با افتخار بزرگترین کلاه پارچه ای یا عمامه دنیا را در اختیار دارد. این عمامه از 645 متر پارچه درست شده است و نزدیک به 45 کیلوگرم وزن دارد. او 16 سال زمان برای جمع کردن این کلاه زمان گذاشته است چرا که در این مدت باید به مرور وزن کلاه را اضافه می کرد. حالا این کلاه به وزن 45 کیلوگرم رسیده است و همانطور که مشخص است گردن آوتار بسیار قوی و محکم شده است که توانایی نگه داشتن کلاه را دارد. این پیر مرد 60 ساله در مورد این کلاه رنگارنگ و عجیب می گوید: از کودکی در آرزوی داشتن آن بودم و دوست داشتم همیشه بزرگترین کلاه را به سر کنم و حالا با افتخار رکورددار گینس هم شده ام.برای پوشیدن این  کلاه نزدیک به 6 ساعت زمان نیاز دارم به همین خاطر کمتر آن را از روی سرم بر خواهم داشت.
بیشتر...

رستورانی با خدمه متفاوت

رستورانی با خدمه متفاوت

رستورانی در چین توسط ربات‌ها اداره می‌شود، این ربات‌ها آشپزی کرده و از مشتریان پذیرایی می‌کنند.
رستورانی با خدمه متفاوت
«سونگ جوگان» که صاحب یک رستوران در شهر کونشان در چین است، می گوید:قیمت هرکدام از این ربات‌ها 40 هزار ین است و آنها قادر به درک و پاسخگویی هستند و بیش از 40 جمله می‌دانند.این ربات‌ها به مدت 2 ساعت شارژ می‌شوند و در 5 ساعت به طور مداوم کار می‌کنند؛ مشتریان آنها را خیلی دوست دارند. ربات‌ها در این رستوران غذا سرو می‌کنند، به عنوان پیشخدمت کار می‌کنند و برخی هم آشپزی می‌کنند و غذاهایی مانند شامی کباب یا خوراک سبزیجات می‌پزند. این ربات‌ها بسیار زیبا طراحی شده‌اند و به خوبی می‌توانند از مشتریان پذیرایی کنند.
بیشتر...

پیرترین وامبت جهان

پیر ترین وامبت جهان

پاتریک، یک وامبت 29 ساله است. وامبت ها پستانداران کیسه داری هستند که نزدیک ترین خویشاوند آنها کوآلا است اما وامبت‌ها، برخلاف کوآلاها، فقط بر روی زمین زندگی می‌کنند ونقب می‌زنند. این حیوانات که بیشتر در استرالیا زندگی می کنند متوسط عمرشان 15 تا 20 سال است ولی پاتریک با 29 سال سن پیرترین حیوان در نوع خود در حال حاضر است. از آنجا که رکورد پیرترن وامبت 34 سال ثبت شده است اگر پاتریک تا 6 سال دیگر زنده بماند این رکورد را به نام خود تغییر خواهد داد.
بیشتر...

هتل لوکس چرخ‌دار به تهران می‌رسد

هتل لوکس چرخ‌دار به تهران می‌رسد

قطار لوکس عقاب طلایی دانوب که در اروپا با عنوان هتلی روی چرخ‌ها شناخته می‌شود، اکتبر امسال به ایران می‌رسد، تا به حال نیز نزدیک به 700 نفر از گردشگران اروپایی و استرالیایی بلیت قطاری را که در مسیر جواهرات پارسی سفر می‌کند، رزرو کرده‌اند. «عقاب طلایی دانوب» نخستین قطار از قاره‌ اروپا است که موفق شده این مجوز را از راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران با هماهنگی یک شرکت گردشگری ایرانی‌ بگیرد. «عقاب طلایی دانوب» در اروپا حکم یک هتل پنج ستاره را دارد که روی چرخ حرکت می‌کند و مسافرانش بدون ترک کردن قطار، تا پایان سفر همراه آن هستند تا نقاط جذاب دنیا را ببینند.
هتل لوکس چرخ‌دار به تهران می‌رسد

هتل لوکس چرخ‌دار به تهران می‌رسد

هتل لوکس چرخ‌دار به تهران می‌رسد


این قطار لوکس عضو باشگاه‌ قطارهای لوکس دنیا است و با تنظیم سفرنامه‌ای برای ایران با نام‌ «جواهرات پارسی» که از ماه اکتبر امسال اجرا می‌شود،‌ ایران را به فهرست مقاصد باشگاه قطارهای لوکس دنیا اضافه کرده است.این قطار که خدماتش برای مسافران در سطح یک هتل پنج ستاره است، 14 اکتبر 2014 از شهر بوداپست در مجارستان حرکت می‌کند و پس از عبور از کشورهای رومانی‌، بلغارستان و ترکیه، به ایران می‌رسد.سفرنامه‌ی «جواهرات پارسی» با توجه به خطوط ریلی ایران و شهرهای باستانی گردشگری، در دو برنامه‌ مجزا به‌صورت رفت‌وبرگشت تنظیم شده است؛ در سفرنامه‌ نخست که مبدأ آن شهر بوداپست مجارستان است، قطار از غرب ایران و مرز «رازی» به کشور وارد می‌شود و از شهرهای زنجان‌، یزد‌، اصفهان‌، شیراز و محوطه‌ تاریخی پرسپولیس گذر می‌کند و سرانجام در تهران متوقف می‌شود، مسافران این قطار، ایران را با هواپیما ترک خواهند کرد. در سفرنامه‌ دوم‌، مسافران با هواپیما به تهران می‌آیند و مسیر را در ایران با قطار ادامه می‌دهند، آن‌ها با گذر از تهران‌، مشهد‌، کرمان‌، شیراز‌، محوطه‌ تاریخی پرسپولیس،‌ اصفهان و زنجان، از مرز رازی با قطار خارج می‌شوند.سفر با «عقاب طلایی دانوب» در «مسیر جواهرات پارسی» حدود 15 روز طول می‌کشد و هزینه‌ آن با توجه به نوع کوپه، زمان و نوع سفرنامه، بین 13 هزار تا 38 هزار دلار است. (در اوج تحریم هایی که خرید فرش ایرانی را نیز برای تجار اروپایی ممنوع کرده تا مبادا مقداری دلار و یورو، وارد ایران شود، معلوم نیست شرکت های خدماتی و تجاری و موسسات مالی اروپایی که از پرداخت هرمقدار پول به طرف های ایرانی ابا دارند، چطور برای بردن دلار، قطار می فرستند و مثل زمان پرداخت پول تجار ایرانی، نمی گویند ازمجازات نقض تحریم ها می ترسیم. همین مبادلات مالی ظاهرا خرد و کوچک، مثل خرید نیمی از تولیدات 2014 مازراتی توسط ایرانی ها، حجم عظیمی از ارز باقیمانده در کشور را خارج می کند و شرکت های تجاری خدماتی ایرانی می توانند با باز کردن راه به آن طرف و راه انداختن قطار صادرات خرد به سمت اروپا، درآمد تعطیل شده نفت کشور را نیز جبران کنند و لااقل توسعه توریسم و تعاملات فرهنگی و اجتماعی و اقتصادی میان ایران و اروپا را دوطرفه کنند، نه اینکه فقط راه خروج پول از ایران باز باشد و روزنه های ورود ارز، چهارقفله...)
بیشتر...
 


چهار شنبه ۱۲ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن