تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):على پيشواى مؤمنان و ثروت پيشواى منافقان است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798377731




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سفر هیئتی از رژیم اسرائیل به آمریکا برای بحث درباره مذاکرات هسته‌ای |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: سفر هیئتی از رژیم اسرائیل به آمریکا برای بحث درباره مذاکرات هسته‌ای
در حالی که بر اساس اعلام مقامات ایرانی و غربی، قرار است دور جدید مذاکرات هسته ای ایران در حاشیه اجلاس سالانه مجمع عمومی سازمان ملل برگزار شود، رژیم اسرائیل بار دیگر و مطابق معمول، تلاش های خود را برای جلوگیری از حصول توافق شدت بخشیده است. در این زمینه، اخبار از سفر هیئتی از این رژیم به آمریکا برای بحث درباره موضوع هسته ای ایران حکایت دارد.
کد خبر: ۴۳۱۵۸۹
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۲ - 03 September 2014



سفر هیئتی از رژیم اسرائیل به آمریکا برای بحث درباره مذاکرات هسته‌ای
در حالی که بر اساس اعلام مقامات ایرانی و غربی، قرار است دور جدید مذاکرات هسته ای ایران در حاشیه اجلاس سالانه مجمع عمومی سازمان ملل برگزار شود، رژیم اسرائیل بار دیگر و مطابق معمول، تلاش های خود را برای جلوگیری از حصول توافق شدت بخشیده است. در این زمینه، اخبار از سفر هیئتی از این رژیم به آمریکا برای بحث درباره موضوع هسته ای ایران حکایت دارد.


به گزارش «تابناک»، روزنامه «هاآرتص» خبر داده که هیئتی بلندپایه از رژیم اسرائیل، هفته آینده برای گفت و گو با مقامات ارشد آمریکایی درباره مذاکرات هسته ای ایران و گروه 1+5 به واشنگتن اعزام می شود. قرار است دور جدید مذاکرات هسته ای ایران، چند روز پس از سفر این هیئت و در نیویورک برگزار شود. 


به نوشته این روزنامه، گفت و گوهای هفته آینده آمریکا و رژیم اسرائیل در چارچوب گفت و گوهای راهبردی سالانه دو دولت صورت می گیرد. انتظار می رود این گفت و گوها که قرار است روزهای 10 و 11 سپتامبر برگزار شود، بسیار فشرده باشد.


هاآرتص در ادامه مطلب خود می نویسد بخشی از این گفت و گوها، به تبادل ارزیابی های اطلاعاتی دو طرف درباره پیشرفت برنامه هسته ای ایران و میزان انعطافی که ایران آماده است در مذاکرات از خود نشان دهد، اختصاص دارد. افزون بر این، واشنگتن و تل آویو سعی دارند از این طریق، مواضع خود را در آستانه دور جدید مذاکرات هسته ای با یکدیگر هماهنگ نمایند.


بر اساس اعلام های قبلی مقامات ایرانی و غربی، قرار است دور جدید مذاکرات هسته ای ایران، روز 16 سپتامبر در حاشیه اجلاس مجمع عمومی سازمان ملل برگزار شود و در جریان این مذاکرات، محمد جواد ظریف، وزیر خارجه ایران با همتایان خود از کشورهای 1+5 دیدار و گفت و گو خواهد کرد. 


در این میان و در شرایطی که دو طرف تلاش دارند تا ضرب الاجل از پیش تعیین شده به توافق نهایی دست یابند، رژیم اسرائیل بار دیگر ضمن ابراز نگرانی از این موضوع، تلاش های خود را علیه روند مذاکرات شدت بخشیده است. در همین زمینه، یک مقام ارشد اسرائیلی به هاآرتص گفته نگرانی تل آویو از آن است که در چارچوب تلاش ها برای حل موضوع هسته ای ایران، برخی کشورهای 1+5 ایده هایی را ارائه دهند که شامل ارائه امتیازاتی گسترده به ایران بوده و آن ها را قادر سازد توانایی غنی سازی خود را تا حد زیادی حفظ کنند.


به هر حال، ریاست هیئت اسرائیلی که به واشنگتن سفر می کند را یووال استینیتز، وزیر اطلاعات و امور راهبردی این رژیم بر عهده خواهد داشت. جوزف کوهن، مشاور امنیتی رژیم اسرائیل، جرمی ایساچاروف، رئیس بخش امور راهبردی وزارت خارجه این رژیم و همچنین مقامات ارشدی از کمیسیون انرژی اتمی، موساد، وزارت جنگ و وزارت اطلاعات اسرائیل نیز در این هیئت حضور خواهند داشت.


در مقابل، سرپرستی هیئت آمریکایی طرف مذاکره با اسرائیلی ها نیز با ویلیام برنز، قائم مقام وزارت خارجه آمریکا و وندی شرمن، معاون این وزارتخانه است. شرمن سرپرستی تیم مذاکره کننده هسته ای آمریکا در گروه 1+5 را نیز بر عهده دارد. 














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 66]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن