تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداوند متعال، به بنده اش در هر روز نصيحتى عرضه مى كند، كه اگر بپذيرد، خوشبخت و اگر ن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821255123




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اوکراين روسيه را متهم به دخالت نظامي کرد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۱ شهريور ۱۳۹۳ (۱۴:۳۸ب.ظ)
اوکراين روسيه را متهم به دخالت نظامي کرد رييس جمهور اوکراين روسيه را متهم به دخالت و اعمال خشونت در خاک اوکراين کرد.
به گزارش خبرنگار بين الملل خبرگزاري موج به نقل از "رويترز"، "پترو پروشنکو" رييس جمهور اوکراين روز گذشته روسيه رت به دخالت مستقيم و خشونت آميز در ميدان هاي جنگ کي يف و کمک به شورشيان اين کشور متهم کرد.
در آخرين نشست سران نظامي اوکراين در هفته ي گذشته مقامات ارتش اين کشور اعلام کردند به دليل دخالت تانک هاي روسي مجبور به عقب نشيني از فرودگاه لوهانسک شده اند.
اين درحالي است که پروشنکو اعلام کرده بود به زودي تغييراتي در کادر نظامي اين کشور اعمال خواهد شد. دليل اين عمل ناتواني ارتش اين کشور براي مبارزه با شورشيان طرفدار روسيه گزارش شده است.
"ولاديمير پوتين"، رييس جمهور روسيه که روز گذشته خواستار برگزاري نشستي در مورد ايجاد صلح و يافتن راه حل هاي ديپلماتيک شده بود اين اتهام را تکذيب و اعلام کرد هرگز در اوکراين دخالت مستقيم نداشته است.
از سويي ديگر اتحاديه ي اروپا قصد دارد روز جمعه در مورد اعمال تحريم هاي جديد بر ضد روسيه تصميم گيري کند و روسيه نيز در مقابل اين خبر اعلام کرده قدرت تصرف کامل اوکراين را دارد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن