تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):تا ده ميل اطراف قبر حسين بن على عليه‏السلام بركت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820521497




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فروش اسلحه در آمريکا در بالاترين سطح خود در دهه اخير


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۱ شهريور ۱۳۹۳ (۱۴:۴۵ب.ظ)
فروش اسلحه در آمريکا در بالاترين سطح خود در دهه اخير فروش اسلحه در آمريکا در سال جاري نسبت به زمان مشابه سال گذشته کاهش يافته اما همچنان از ساير سال هاي ديگر دهه اخير بيشتر است.
به گزارش خبرنگار بين الملل خبرگزاري موج، در سه ماه گذشته فروش شرکت توليدکننده اسلحه Smith & Wesson نسبت به زمان مشابه سال گذشته کاهش 23 درصدي را تجربه کرده و سود اين شرکت نيز 32 درصد کاهش يافته است. همچنين فروش Sturm, Ruger & Co، ديگر شرکت توليدکننده اسلحه در آمريکا نيز نسبت به زمان مشابه سال پيش 31 درصد کاهش يافته و کاهش فروش نزديک به 7 ميليون دلار را تجربه کرده است.
تا به حال در سال جاري ميلادي6 ميليون و 950 هزار برگه عدم سوءپيشينه براي خريد اسلحه در آمريکا تائيد شده که اين رقم در سال گذشته به 8 ميليون و 810 هزار برگه رسيد. با وجود اين کاهش ميزان خريد اسلحه، چنانچه سال گذشته را از فهرست خارج کنيم، سال 2014 بالاترين ميزان فروش اسلحه در آمريکا در ده سال اخير (چنانچه گفته شد به جز 2013) را از آن خود کرده است.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن