تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):روزه قلب بهتر از روزه زبان است و روزه زبان بهتر از روزه شكم است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813281118




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مرته‌ساکر: بايد مجدداً خود را سازماندهي کنيم


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: مرته‌ساکر: بايد مجدداً خود را سازماندهي کنيم
به عقيده‌ي پر مرته‌ساکر توقف ليگ براي انجام ديدارهاي ملي، شانس سازماندهي مجدد را پس از يک شروع پرفشار براي آرسنال ايجاد مي‌کند.

به گزارش "ورزش سه"، توپچی‌ها برابر لستر به یک تساوی ۱-۱ دست یافتند و تاکنون در پنج دیداری که در ۱۶ روز ابتدایی فصل جدید انجام داده‌اند بدون‌شکست هستند. آن‌ها علی‌رغم تسلط بر توپ و میدان در نیمه‌ی دوم بازی با لستر نتوانستند از برتری منطقه‌ای خود سود ببرند و مرته‌ساکر اعتقاد دارد تقسیم امتیازها در این بازی فیزیکی عادلانه بوده است.

«بازیکنان لستر در طول ۹۰ دقیقه واقعاً خوب بازی کردند. ما می‌دانستیم که آن‌ها تا دقیقه‌ی آخر خواهند جنگید و همین کار را هم کردند. در نیمه‌ی دوم ما توپ و میدان را در اختیار داشتیم اما نتوانستیم از آن بهره ببریم.»

«ما موقعیت‌های زیادی را ایجاد نکردیم و روی بعضی از موقعیت‌های آن‌ها هم خوش‌شانس بودیم که گلی دریافت نکردیم. در دفاع همچنان بازی خودمان را ارایه دادیم و سعی کردیم در طول ۹۰ دقیقه منسجم باقی بمانیم. این خیلی مهم است که ما مخصوصاً در نیمه‌ی دوم در خانه‌ی حریف به آن‌ها موقعیت ندادیم. در کل فکر می‌کنم تساوی قابل‌قبول باشد.»

«فکر می‌کنم گرفتن پنج امتیاز از سه بازی شروع خوبی باشد. ما به لیگ قهرمانان هم راه پیدا کردیم و دو بازی خارج از خانه هم داشتیم، در نتیجه فکر می‌کنم پنج امتیاز رضایت‌بخش باشد. حالا باید از تعطیلی لیگ استفاده کنیم و با سازماندهی مجدد به رقابت‌ها برگردیم.»


پر مرته ساکرآرسنال


1393/06/11 13:59  تعداد بازدید: 757





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن